2 min. doba čtení

TikTok chce být užitečný. Nový vzdělávací feed vypustil už i do Evropy

V USA probíhá snaha o zákaz TikToku kvůli obavám ze zneužití dat a Evropská unie jej vyšetřuje kvůli možnému porušení zákona o digitálních službách. Platforma se snaží dokázat, že stojí za pozornost mladých lidí a přináší více vzdělávacího obsahu.

TikTok chce být užitečný. Nový vzdělávací feed vypustil už i do Evropy
Zdroj: Depositphotos

Vzdělávací kanál STEM (zkratka pro Science, Technology, Engineering and Mathematics) byl zaveden ve Spojených státech již loni. Podle vlastních slov chtěl TikTok přinést uživatelům “další objevování” a “vyhrazený prostor pro zkoumání široké škály inspirativních, zábavných a obohacujících videí týkajících se vědy, techniky, inženýrství a matematiky”.

Po testování na americkém trhu rozšiřuje platforma svůj obsah do Evropy. Dnes oznámila spuštění novinky pro Velkou Británii a Irsko.

“Abychom podpořili zájem mladých lidí o tato témata, budou mít osoby mladší 18 let ve výchozím nastavení zapnutý kanál STEM, ale mohou si v aplikaci upravit nastavení obsahu podle svého přání. Ti, kteří jsou starší 18 let a hledají kanál s obohacujícím obsahem, mohou kanál STEM zapnout v nastavení obsahu v aplikaci. Od spuštění v USA navštěvuje kanál STEM každý týden třetina dospívajících,” prohlašuje TikTok.

Je zřejmé, že se TikTok snaží posílit svou pozici vzdělávacího nástroje pro mladé uživatele.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Zároveň to vytváří příležitost pro marketéry – kanál STEM se u nás může brzy stát novým trendem a vytvořit novou platformu pro tvorbu kampaní nebo komunikaci se zákazníky. K novému kanálu se lze dostat prostřednictvím hashtagů, jako jsou #STEM, #education, #science nebo #technology. Tím se videa zařadí do příslušných kategorií a umožní se zobrazit na kanálu STEM.

“Abychom komunitě TikToku pomohli přinést vysoce kvalitní obsah STEM, rozšiřujeme naše partnerství se společností Common Sense Networks, jejímž posláním je vytvářet a kurátorovat bezpečný, věkově přiměřený a poutavý obsah pro mladé lidi a rodiny, a s Poynter Institute, světovým lídrem v oblasti žurnalistiky pokrývající Evropu,”  vyhlašuje TikTok.

Kdy se novinka rozšíří do dalších zemí, je zatím otázkou. Situaci budeme sledovat a informovat o změnách, takže se nezapomeňte přihlásit k odběru našeho denního newsletteru. ⬇️

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Co můžeme očekávat od sociálních médií do konce roku?
3 min. doba čtení

Co můžeme očekávat od sociálních médií do konce roku?

Sociální média nadále ovlivňují způsoby, jakými podniky komunikují se spotřebiteli. Zpráva společnosti Tubular zaměřená na sociální média upozorňuje na klíčové trendy a změny, na které musí profesionálové v oblasti elektronického obchodu reagovat. Pokud vás zajímá vývoj sociálních médií, přečtěte si klíčové poznatky, které vám pomohou udržet si náskok.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+