2 min. doba čtení

TikTok chce být užitečný. Nový vzdělávací feed vypustil už i do Evropy

V USA probíhá snaha o zákaz TikToku kvůli obavám ze zneužití dat a Evropská unie jej vyšetřuje kvůli možnému porušení zákona o digitálních službách. Platforma se snaží dokázat, že stojí za pozornost mladých lidí a přináší více vzdělávacího obsahu.

TikTok chce být užitečný. Nový vzdělávací feed vypustil už i do Evropy
Zdroj: Depositphotos

Vzdělávací kanál STEM (zkratka pro Science, Technology, Engineering and Mathematics) byl zaveden ve Spojených státech již loni. Podle vlastních slov chtěl TikTok přinést uživatelům “další objevování” a “vyhrazený prostor pro zkoumání široké škály inspirativních, zábavných a obohacujících videí týkajících se vědy, techniky, inženýrství a matematiky”.

Po testování na americkém trhu rozšiřuje platforma svůj obsah do Evropy. Dnes oznámila spuštění novinky pro Velkou Británii a Irsko.

“Abychom podpořili zájem mladých lidí o tato témata, budou mít osoby mladší 18 let ve výchozím nastavení zapnutý kanál STEM, ale mohou si v aplikaci upravit nastavení obsahu podle svého přání. Ti, kteří jsou starší 18 let a hledají kanál s obohacujícím obsahem, mohou kanál STEM zapnout v nastavení obsahu v aplikaci. Od spuštění v USA navštěvuje kanál STEM každý týden třetina dospívajících,” prohlašuje TikTok.

Je zřejmé, že se TikTok snaží posílit svou pozici vzdělávacího nástroje pro mladé uživatele.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Zároveň to vytváří příležitost pro marketéry – kanál STEM se u nás může brzy stát novým trendem a vytvořit novou platformu pro tvorbu kampaní nebo komunikaci se zákazníky. K novému kanálu se lze dostat prostřednictvím hashtagů, jako jsou #STEM, #education, #science nebo #technology. Tím se videa zařadí do příslušných kategorií a umožní se zobrazit na kanálu STEM.

“Abychom komunitě TikToku pomohli přinést vysoce kvalitní obsah STEM, rozšiřujeme naše partnerství se společností Common Sense Networks, jejímž posláním je vytvářet a kurátorovat bezpečný, věkově přiměřený a poutavý obsah pro mladé lidi a rodiny, a s Poynter Institute, světovým lídrem v oblasti žurnalistiky pokrývající Evropu,”  vyhlašuje TikTok.

Kdy se novinka rozšíří do dalších zemí, je zatím otázkou. Situaci budeme sledovat a informovat o změnách, takže se nezapomeňte přihlásit k odběru našeho denního newsletteru. ⬇️

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč byste měli věnovat pozornost Pinterestu
2 min. doba čtení

Proč byste měli věnovat pozornost Pinterestu

Pinterest je často zastíněn velkými hráči jako Meta a TikTok. V marketingové strategii si však umí uhájit své místo a úspěšně si ho obhájit. Platforma se snaží upoutat pozornost značek a inzerentů novými reklamními nástroji a stimuly. A na ty se podíváme právě teď.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak se minulý rok používaly sociální sítě v Česku a na Slovensku?
4 min. doba čtení

Jak se minulý rok používaly sociální sítě v Česku a na Slovensku?

Sociální sítě hrají důležitou roli v každodenním životě uživatelů. Každá země i každá věková skupina má své specifika. Sociální sítě ovlivňují nejen osobní interakce, ale i marketingové strategie značek. Navzdory podobnostem mezi oběma zeměmi lze pozorovat rozdíly v tom, kolik času lidé tráví na sociálních sítích a jaké platformy preferují. Chcete-li pochopit zákazníky, musíte o […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+