2 min. doba čtení

TikTok chce být užitečný. Nový vzdělávací feed vypustil už i do Evropy

V USA probíhá snaha o zákaz TikToku kvůli obavám ze zneužití dat a Evropská unie jej vyšetřuje kvůli možnému porušení zákona o digitálních službách. Platforma se snaží dokázat, že stojí za pozornost mladých lidí a přináší více vzdělávacího obsahu.

TikTok chce být užitečný. Nový vzdělávací feed vypustil už i do Evropy
Zdroj: Depositphotos

Vzdělávací kanál STEM (zkratka pro Science, Technology, Engineering and Mathematics) byl zaveden ve Spojených státech již loni. Podle vlastních slov chtěl TikTok přinést uživatelům „další objevování“ a „vyhrazený prostor pro zkoumání široké škály inspirativních, zábavných a obohacujících videí týkajících se vědy, techniky, inženýrství a matematiky“.

Po testování na americkém trhu rozšiřuje platforma svůj obsah do Evropy. Dnes oznámila spuštění novinky pro Velkou Británii a Irsko.

„Abychom podpořili zájem mladých lidí o tato témata, budou mít osoby mladší 18 let ve výchozím nastavení zapnutý kanál STEM, ale mohou si v aplikaci upravit nastavení obsahu podle svého přání. Ti, kteří jsou starší 18 let a hledají kanál s obohacujícím obsahem, mohou kanál STEM zapnout v nastavení obsahu v aplikaci. Od spuštění v USA navštěvuje kanál STEM každý týden třetina dospívajících,“ prohlašuje TikTok.

Je zřejmé, že se TikTok snaží posílit svou pozici vzdělávacího nástroje pro mladé uživatele.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Zároveň to vytváří příležitost pro marketéry – kanál STEM se u nás může brzy stát novým trendem a vytvořit novou platformu pro tvorbu kampaní nebo komunikaci se zákazníky. K novému kanálu se lze dostat prostřednictvím hashtagů, jako jsou #STEM, #education, #science nebo #technology. Tím se videa zařadí do příslušných kategorií a umožní se zobrazit na kanálu STEM.

„Abychom komunitě TikToku pomohli přinést vysoce kvalitní obsah STEM, rozšiřujeme naše partnerství se společností Common Sense Networks, jejímž posláním je vytvářet a kurátorovat bezpečný, věkově přiměřený a poutavý obsah pro mladé lidi a rodiny, a s Poynter Institute, světovým lídrem v oblasti žurnalistiky pokrývající Evropu,“  vyhlašuje TikTok.

Kdy se novinka rozšíří do dalších zemí, je zatím otázkou. Situaci budeme sledovat a informovat o změnách, takže se nezapomeňte přihlásit k odběru našeho denního newsletteru. ⬇️

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+