4 min. doba čtení

Světová značka sportovního oblečení lululemon vstupuje na Zalando

Mezinárodní značka sportovního oblečení lululemon vstupuje na Zalando, jednu z předních evropských módních a lifestyle online platforem pro módu a životní styl.

Světová značka sportovního oblečení lululemon vstupuje na Zalando
Zdroj: lululemon
  • lululemon díky partnerství se Zalandem osloví miliony evropských zákazníků.
  • Rozsáhlý a relevantní sortiment produktů lululemon bude zákazníkům k dispozici na 12 trzích, kde Zalando působí: Rakousku, Belgii, České republice, Dánsku, Finsku, Francii, Německu, Itálii, Polsku, Španělsku, Švédsku a Nizozemsku.
  • Partnerství s lululemon rozšíří sortiment Zalanda a zákazníkům tak umožní přístup k inovativním modelům a doplňkům této značky.

Zalando rozšíri sortiment športového oblečenia a doplnkov

Zákazníci mohou nyní nakupovat inovativní módu a doplňky značky určené pro jógu, běh, posilování a většinu dalších pohybových aktivit v Zalando Fashion Store na dvanácti trzích. Tato značka, zaměřená přímo na spotřebitele, si vybrala Zalando jako preferovaného evropského partnera, který její sortiment nabídne online a přiblíží tak její vizi o větších možnostech a blahobytu pro všechny ještě většímu množství zákazníků napříč celou Evropou.

„Jsme velmi rádi, že můžeme na naší platformě přivítat lululemon, oblíbenou a mezinárodně uznávanou sportovní značku, a zpřístupnit tak její produkty milionům našich zákazníků v Evropě. Móda je o vyjádření osobnosti a sebevědomí při každé příležitosti, včetně sportu. Spojení se značkou lululemon k tomu dokonale přispívá díky jejich inovativní a inspirativní nabídce sportovního oblečení. Partnerství s lululemon obohacuje sortiment Zalanda a je v souladu s naší ambicí neustále zlepšovat zákaznickou zkušenost tím, že nabízíme ty nejrelevantnější a nejzajímavější značky,“ říká David Schneider, Co-CEO Zalanda.

„V lululemon se soustředíme na to, aby se naši zákazníci mohli spojit s naší značkou a sortimentem kdykoli a jakkoli chtějí. Partnerství se Zalandem nám umožní obsloužit více zákazníků na našich stávajících trzích a oslovit nové zákazníky tam, kde ještě nejsme fyzicky přítomni, což nám pomůže pokračovat v růstu naší globální komunity,“ říká Sarah Clark, viceprezidentka lululemon pro oblast Evropy, Středního východu a Afriky.

Týdenní podcast UPdate

Kolekce lululemon uvedená na Zalandu se skládá z rozsáhlého a relevantního sortimentu s produkty napříč oblečením a doplňky pro posilování, běh, jógu a životní styl. Tyto produkty již jsou nebo budou brzy dostupné v Zalando Fashion Store v Rakousku, Belgii, České republice, Dánsku, Finsku, Francii, Německu, Itálii, Polsku, Španělsku, Švédsku a Nizozemsku prostřednictvím Partnerského Programu Zalanda a budou realizovány prostřednictvím Zalando Shipment Solutions.

„lululemon již od svého založení v roce 1998 udává směr v inovacích látek a spojuje to nejlepší z designu a funkčnosti. Díky uvedení značky lululemon mohou zákazníci Zalanda využít ještě širší nabídku vysoce kvalitních inovativních produktů se zaměřením na módní design, bezkonkurenční střih a funkčnost. Jsme z partnerství s lululemon nadšeni a budeme se i nadále soustředit na to, abychom zákazníkům na naší platformě přinášeli ten nejlepší a nejrelevantnější sortiment v oblasti módy, životního stylu a sportu,” dodává Claudia Reth, viceprezidentka pro nákup módy a sortiment v Zalandu.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

O Zalandu

Zalando (https://corporate.zalando.com) je jednou z předních evropských módních a lifestyle online platforem a byla založena v Berlíně v roce 2008. Našich více než 51 milionů aktivních zákazníků na 25 trzích oblékáme od hlavy až k patě: od oblečení, obuvi, doplňků až po beauty produkty. Do našeho sortimentu mezinárodních značek patří jak světoznámá jména, tak místní labely. Naše platforma je jedinečnou módní destinací přinášející inspiraci, inovaci, interakci a nakupování. Jako nejvíce trendy technologická společnost v Evropě vytrvale pracujeme na nalezení digitálních řešení pro každý aspekt cesty k módě: pro zákazníky, obchodní partnery a každého, kdo hraje klíčovou roli v příběhu firmy. Naším cílem je být prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu – tzv. Starting Point for Fashion, a zároveň udržitelnou platformou s pozitivním dopadem na lidi i planetu.

O lululemon athletica inc.

lululemon athletica inc. (NASDAQ:LULU) je technologická společnost vyrábějící sportovní oblečení, obuv a doplňky pro jógu, běh, posilování a další aktivity, vytvářející transformační produkty a zážitky, které budují smysluplná spojení a zpřístupňují větší možnosti a životní pohodu pro všechny. lululemon udává směr v oblasti inovací materiálů a funkčních designů a spolupracuje s jogíny a sportovci v místních komunitách po celém světě pro neustálý výzkum a zpětnou vazbu k jednotlivým produktům. Pro více informací navštivte lululemon.com.

Tisková správa

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává
3 min. doba čtení

Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává

Pokud jste ještě nezačali využívat video na LinkedInu, pravděpodobně je ten správný čas. Sledovanost videí na platformě loni meziročně vzrostla o 36 %. Navíc video příspěvky generují 1,4× vyšší zapojení ve srovnání s jinými formáty. Chopte se příležitosti a využijte nové informace přímo od LinkedInu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč
4 min. doba čtení

Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč

Mobily pohlcují polovinu veškeré digitální pozornosti a náklady na získání zákazníka rostou rychleji než rozpočty. Pokud se o mobilní strategii stará každý tým po svém a nikdo ji pevně neřídí, výsledkem jsou nekoordinované kampaně, nejednotný zážitek a promarněné příležitosti. Ve hře není jen engagement, ale i schopnost značky udržet si místo na trhu. Jak tedy […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí
5 min. doba čtení

U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí

V roce 2025 utratí značky v segmentu zdraví, farmacie a zdravotnictví v USA za reklamu více než 31 miliard dolarů – což je více než v odvětvích jako telekomunikace, cestování či technologie. I když značky investují miliardy, jen malá část spotřebitelů důvěřuje zdravotnické reklamě více než jiné.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+