4min. doba čtení

Světová značka sportovního oblečení lululemon vstupuje na Zalando

Mezinárodní značka sportovního oblečení lululemon vstupuje na Zalando, jednu z předních evropských módních a lifestyle online platforem pro módu a životní styl.

Světová značka sportovního oblečení lululemon vstupuje na Zalando
Zdroj: lululemon
  • lululemon díky partnerství se Zalandem osloví miliony evropských zákazníků.
  • Rozsáhlý a relevantní sortiment produktů lululemon bude zákazníkům k dispozici na 12 trzích, kde Zalando působí: Rakousku, Belgii, České republice, Dánsku, Finsku, Francii, Německu, Itálii, Polsku, Španělsku, Švédsku a Nizozemsku.
  • Partnerství s lululemon rozšíří sortiment Zalanda a zákazníkům tak umožní přístup k inovativním modelům a doplňkům této značky.

Zalando rozšíri sortiment športového oblečenia a doplnkov

Zákazníci mohou nyní nakupovat inovativní módu a doplňky značky určené pro jógu, běh, posilování a většinu dalších pohybových aktivit v Zalando Fashion Store na dvanácti trzích. Tato značka, zaměřená přímo na spotřebitele, si vybrala Zalando jako preferovaného evropského partnera, který její sortiment nabídne online a přiblíží tak její vizi o větších možnostech a blahobytu pro všechny ještě většímu množství zákazníků napříč celou Evropou.

„Jsme velmi rádi, že můžeme na naší platformě přivítat lululemon, oblíbenou a mezinárodně uznávanou sportovní značku, a zpřístupnit tak její produkty milionům našich zákazníků v Evropě. Móda je o vyjádření osobnosti a sebevědomí při každé příležitosti, včetně sportu. Spojení se značkou lululemon k tomu dokonale přispívá díky jejich inovativní a inspirativní nabídce sportovního oblečení. Partnerství s lululemon obohacuje sortiment Zalanda a je v souladu s naší ambicí neustále zlepšovat zákaznickou zkušenost tím, že nabízíme ty nejrelevantnější a nejzajímavější značky,“ říká David Schneider, Co-CEO Zalanda.

„V lululemon se soustředíme na to, aby se naši zákazníci mohli spojit s naší značkou a sortimentem kdykoli a jakkoli chtějí. Partnerství se Zalandem nám umožní obsloužit více zákazníků na našich stávajících trzích a oslovit nové zákazníky tam, kde ještě nejsme fyzicky přítomni, což nám pomůže pokračovat v růstu naší globální komunity,“ říká Sarah Clark, viceprezidentka lululemon pro oblast Evropy, Středního východu a Afriky.

Týdenní podcast UPdate

Kolekce lululemon uvedená na Zalandu se skládá z rozsáhlého a relevantního sortimentu s produkty napříč oblečením a doplňky pro posilování, běh, jógu a životní styl. Tyto produkty již jsou nebo budou brzy dostupné v Zalando Fashion Store v Rakousku, Belgii, České republice, Dánsku, Finsku, Francii, Německu, Itálii, Polsku, Španělsku, Švédsku a Nizozemsku prostřednictvím Partnerského Programu Zalanda a budou realizovány prostřednictvím Zalando Shipment Solutions.

„lululemon již od svého založení v roce 1998 udává směr v inovacích látek a spojuje to nejlepší z designu a funkčnosti. Díky uvedení značky lululemon mohou zákazníci Zalanda využít ještě širší nabídku vysoce kvalitních inovativních produktů se zaměřením na módní design, bezkonkurenční střih a funkčnost. Jsme z partnerství s lululemon nadšeni a budeme se i nadále soustředit na to, abychom zákazníkům na naší platformě přinášeli ten nejlepší a nejrelevantnější sortiment v oblasti módy, životního stylu a sportu,” dodává Claudia Reth, viceprezidentka pro nákup módy a sortiment v Zalandu.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

O Zalandu

Zalando (https://corporate.zalando.com) je jednou z předních evropských módních a lifestyle online platforem a byla založena v Berlíně v roce 2008. Našich více než 51 milionů aktivních zákazníků na 25 trzích oblékáme od hlavy až k patě: od oblečení, obuvi, doplňků až po beauty produkty. Do našeho sortimentu mezinárodních značek patří jak světoznámá jména, tak místní labely. Naše platforma je jedinečnou módní destinací přinášející inspiraci, inovaci, interakci a nakupování. Jako nejvíce trendy technologická společnost v Evropě vytrvale pracujeme na nalezení digitálních řešení pro každý aspekt cesty k módě: pro zákazníky, obchodní partnery a každého, kdo hraje klíčovou roli v příběhu firmy. Naším cílem je být prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu – tzv. Starting Point for Fashion, a zároveň udržitelnou platformou s pozitivním dopadem na lidi i planetu.

O lululemon athletica inc.

lululemon athletica inc. (NASDAQ:LULU) je technologická společnost vyrábějící sportovní oblečení, obuv a doplňky pro jógu, běh, posilování a další aktivity, vytvářející transformační produkty a zážitky, které budují smysluplná spojení a zpřístupňují větší možnosti a životní pohodu pro všechny. lululemon udává směr v oblasti inovací materiálů a funkčních designů a spolupracuje s jogíny a sportovci v místních komunitách po celém světě pro neustálý výzkum a zpětnou vazbu k jednotlivým produktům. Pro více informací navštivte lululemon.com.

Tisková správa

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nákupní chování Indů se mění
3min. doba čtení

Nákupní chování Indů se mění

Čína už není nejlidnatější zemí. V roce 2022 ji předběhla Indie s více než 1,43 miliardami lidí. Sledovat změnu spotřebitelského chování v nejobydlenější zemi proto může být dobrý indikátor toho, kam se ubírá nákupní chování.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+