2 min. doba čtení

Spouští se jubilejní výzva Fondu SK-NIC

Oslavujeme! Čas letí rychleji než data na internetu... A my otevíráme už 10. výzvu Fondu SK-NIC.

Spouští se jubilejní výzva Fondu SK-NIC
Zdroj: SK-NIC

V těch předchozích jsme podpořili projekty za více než 1,6 milionu EUR. Hodnocených projektů bylo nespočet. Podporu získalo až 129 z nich!

V jubilejní 10. výzvě k nim přibydou další. Na podporu nových inovativních nápadů je připravena částka až 200 000 EUR!

Jeden projekt může získat prostředky v rozmezí od 2 500 do 10 000 EUR a požádat o ně je stejně snadné jako dříve. Veškeré potřebné informace najdete na portálu virtualno.sk. Přihlašování projektů je možné od 1. března 2025 do 15. dubna 2025.

Video k jubilejní výzvě Fondu a jejím tématům si prohlédněte na našem YouTube kanálu.

|

Jaká jsou témata nejbližší výzvy? 

  • Hledáme projekty, které efektivně využívají informačně-komunikační technologie ke vzdělávání (tzv. e-learning).
  • Druhé téma je informační nebo kybernetická bezpečnost, tedy bezpečný život při používání nových technologií.
  • Třetí téma aktivně reaguje na svět, který se vyvíjí kolem nás. Zaměříme se v ní na projekty využívající nebo vyvíjející AI (umělou inteligenci) ke zlepšení života.

Aukce 1- a 2-znakových domén

Je třeba připomenout, že i aukce unikátních 1- a 2-znakových domén jsou v plném proudu. Domény jako a.sk, 0.sk, 1.sk nebo at.sk už mají svého majitele. Jiné však zůstávají ve hře pro další kola aukcí.

To nejbližší bude už 12. března 2025 – a potrvá 7 dní. Jak jistě víte, domény v těchto aukcích jsou velmi vzácné a toto je šance je získat.

Podrobnosti o tom, jak je získat, najdete na sk-nic.sk/aukcie.

Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+