2min. doba čtení

Spartoo a módní značka ALDO se dohodly na spolupráci

Francouzský internetový prodejce módy Spartoo uzavřel dohodu o správě operací kanadské módní značky ALDO ve Francii. Na základě této dohody bude společnost Spartoo spravovat fyzický a online prodej společnosti ALDO v této zemi.

Spartoo a módní značka ALDO se dohodly na spolupráci

Návrat společnosti ALDO na francouzský trh

Tímto partnerstvím se ALDO vrací na francouzský trh a obnovuje celou síť svých prodejen a e-shopů. Značka získá přístup k odborným znalostem e-commerce a integrovaným službám společnosti Spartoo, stejně jako k jejím znalostem francouzského módního trhu.

Viceprezident ALDO Group International Michel Fahmy řekl: “Francie, jako globální módní destinace, byla vždy strategickým trhem a připojení tak silného a inovativního partnera k naší značce je známkou jedinečného postavení a síly ALDO na globálním trhu s obuví a kabelkami.”

Spartoo může díky spolupráci rozšířit svůj sortiment zboží

Kromě řízení operací společnosti ALDO rozšíří partnerství širokou nabídku módního zboží společnosti Spartoo, včetně obuvi, tašek a doplňků, a to spojením silných stránek fyzických a online operací. Obě společnosti rovněž využijí své odborné znalosti k realizaci plánu na urychlení růstu na francouzském trhu.

Spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Spartoo Boris Saragaglia řekl: “Jsme rádi, že můžeme spolupracovat s ikonickou značkou, která sdílí naše hodnoty. Tímto partnerstvím Spartoo opět dokazuje technologické know-how, které za léta své existence vyvinulo a které jsme se rozhodli interně využít.”

Společnost ALDO, která byla založena v roce 1972, nabízí obuv a módní doplňky různým zákazníkům. Společnost provozuje 1 500 prodejen a digitálních kanálů ve více než 100 zemích.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?
3min. doba čtení

Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?

V roce 2023 jsme byli svědky průlomu v generativních systémech založených na umělé inteligenci (AI), sahajícího od telefonických rozhovorů s virtuálními operátory až po automaticky personalizovaná doporučení produktů a virtuální nákupní asistenty. Algoritmy strojového učení jsou dnes všudypřítomné, ale jak se k adopci umělé inteligence ve světě módy staví čeští spotřebitelé? Jaké nové nástroje znají […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+