Návrat společnosti ALDO na francouzský trh
Tímto partnerstvím se ALDO vrací na francouzský trh a obnovuje celou síť svých prodejen a e-shopů. Značka získá přístup k odborným znalostem e-commerce a integrovaným službám společnosti Spartoo, stejně jako k jejím znalostem francouzského módního trhu.
Viceprezident ALDO Group International Michel Fahmy řekl: “Francie, jako globální módní destinace, byla vždy strategickým trhem a připojení tak silného a inovativního partnera k naší značce je známkou jedinečného postavení a síly ALDO na globálním trhu s obuví a kabelkami.”
Spartoo může díky spolupráci rozšířit svůj sortiment zboží
Kromě řízení operací společnosti ALDO rozšíří partnerství širokou nabídku módního zboží společnosti Spartoo, včetně obuvi, tašek a doplňků, a to spojením silných stránek fyzických a online operací. Obě společnosti rovněž využijí své odborné znalosti k realizaci plánu na urychlení růstu na francouzském trhu.
Spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Spartoo Boris Saragaglia řekl: “Jsme rádi, že můžeme spolupracovat s ikonickou značkou, která sdílí naše hodnoty. Tímto partnerstvím Spartoo opět dokazuje technologické know-how, které za léta své existence vyvinulo a které jsme se rozhodli interně využít.”
Společnost ALDO, která byla založena v roce 1972, nabízí obuv a módní doplňky různým zákazníkům. Společnost provozuje 1 500 prodejen a digitálních kanálů ve více než 100 zemích.