2 min. doba čtení

Spartoo a módní značka ALDO se dohodly na spolupráci

Francouzský internetový prodejce módy Spartoo uzavřel dohodu o správě operací kanadské módní značky ALDO ve Francii. Na základě této dohody bude společnost Spartoo spravovat fyzický a online prodej společnosti ALDO v této zemi.

Spartoo a módní značka ALDO se dohodly na spolupráci

Návrat společnosti ALDO na francouzský trh

Tímto partnerstvím se ALDO vrací na francouzský trh a obnovuje celou síť svých prodejen a e-shopů. Značka získá přístup k odborným znalostem e-commerce a integrovaným službám společnosti Spartoo, stejně jako k jejím znalostem francouzského módního trhu.

Viceprezident ALDO Group International Michel Fahmy řekl: „Francie, jako globální módní destinace, byla vždy strategickým trhem a připojení tak silného a inovativního partnera k naší značce je známkou jedinečného postavení a síly ALDO na globálním trhu s obuví a kabelkami.“

Spartoo může díky spolupráci rozšířit svůj sortiment zboží

Kromě řízení operací společnosti ALDO rozšíří partnerství širokou nabídku módního zboží společnosti Spartoo, včetně obuvi, tašek a doplňků, a to spojením silných stránek fyzických a online operací. Obě společnosti rovněž využijí své odborné znalosti k realizaci plánu na urychlení růstu na francouzském trhu.

Spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Spartoo Boris Saragaglia řekl: „Jsme rádi, že můžeme spolupracovat s ikonickou značkou, která sdílí naše hodnoty. Tímto partnerstvím Spartoo opět dokazuje technologické know-how, které za léta své existence vyvinulo a které jsme se rozhodli interně využít.“

Společnost ALDO, která byla založena v roce 1972, nabízí obuv a módní doplňky různým zákazníkům. Společnost provozuje 1 500 prodejen a digitálních kanálů ve více než 100 zemích.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe