3 min. doba čtení

Současné nákupní trendy určuje Gen Z, vyplývá ze zahraničního průzkumu

Rychlá doba a dostupnost se promítají do vyšších očekávání zákazníků. Naprostá většina kupujících vyjadřuje nespokojenost s tím, že online prodejci nesplnili jejich očekávání. Nejčastěji uvádějí problémy, jako jsou ceny, pozdní dodávky a náklady na dopravu. Spotřebitelé z generace Z jsou z online nakupování obzvláště frustrovaní.

Současné nákupní trendy určuje Gen Z, vyplývá ze zahraničního průzkumu
Zdroj: Depositphotos

Spoločnosť Celigo vo svojej správe o trendoch v online maloobchode zdôrazňuje výzvy, ktorým čelia online maloobchodníci. Na jednej strane ide o stupňujúce sa očakávania spotrebiteľov, na druhej strane nakupujúci pociťujú ekonomickú neistotu.

Průzkum vychází z demografické analýzy 1 506 respondentů z USA a Velké Británie.

Až 85 % nakupujících uvedlo, že internetoví prodejci v posledním roce alespoň jednou nesplnili očekávání. Nižší ceny uvedlo 60 % respondentů jako nejdůležitější vlastnost, kterou u online prodejců hledají. Na druhém místě se umístila doprava zdarma (51 %) a rychlé dodání (37 %). Přístup k širokému sortimentu byl pro společnost Celigo důležitý, když ve své zprávě o trendech v online maloobchodě upozorňuje na výzvy, kterým čelí online prodejci. Na jedné straně jsou to stupňující se očekávání spotřebitelů, na straně druhé nakupující zažívají ekonomickou nejistotu. % nakupujících.

Zdroj: Celigo

Pozoruhodný generačný rozdiel v nálade nakupovania online je evidentný, pričom najvyššia miera nespokojnosti vyjadruje Gen Z. Napriek tomu, že Baby Boomers hlásia bezchybnejšie skúsenosti, nespokojnosť Gen Z signalizuje zásadný posun v správaní spotrebiteľov, pretože sú pripravení stať sa dominantnou nákupnou demografickou skupinou.

“Zaměřte se na generaci Z. Věnujte pozornost generaci, která za méně než 10 let dosáhne kupní síly 2 bilionů dolarů. Vzhledem k tomu, že generace Z se při vyhledávání produktů ve velké míře spoléhá na sociální média, musí prodejci zajistit, aby informace o pTaké je patrný generační rozdíl v náladách při online nakupování, přičemž generace Z vyjadřuje nejvyšší míru nespokojenosti. Ačkoli Baby Boomers uvádějí bezchybnější zkušenosti, nespokojenost generace Z signalizuje zásadní změnu v chování spotřebitelů, kteří jsou připraveni stát se dominantní nákupní demografickou skupinou. roducts on their social pages accurately reflected other channels. Využijte obsah generovaný uživateli ze sociálních médií na svých vlastních webových stránkách, abyste si vybudovali důvěru, nebo vytvořte plynulou cestu od objevení produktu (například na TikToku) přes jeho zobrazení v grafické reklamě až po jeho nalezení ve vašem internetovém obchodě,” radí společnost Celigo ve své zprávě.

Hodnotenia sú stále populárne

Recenze produktů hrají při rozhodování o nákupu důležitou roli. Spotřebitelé dávají přednost recenzím prodejců před stránkami třetích stran. Kromě toho se projevuje vliv sociálních médií. Zejména TikTok je silný u mladší skupiny, což naznačuje odklon od tradičních metod k dynamičtějším interaktivním platformám.

Zdroj: Celigo

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují
2 min. doba čtení

Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují

Jde Shein a udržitelnost dohromady? Firma tvrdí, že ano, ale tyto tvrdí jsou pod drobnohledem. Italský úřad zahájil vyšetřování společnosti Infinite Styles Services CO. Limited, dublinské firmy spravující italskou webstránku Shein. Šetření se zaměřuje hlavně na potenciálně zavádějící environmentální tvrzení, která platforma uváděla.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce
4 min. doba čtení

Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce

Podmínky vrácení zboží jsou výrazným faktorem, který ovlivňuje chování spotřebitelů a formuje konkurenční prostředí. Zpráva od společnosti ZigZag zkoumá, jak největší prodejci z retailu mění svůj pohled na vrácení zboží v e-commerce. Na jedné straně musí dívat na spokojenost zákazníků, zároveň je nutno zvážit profitabilitu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+