2min. doba čtení

Rozumíte svým zákazníkům? Booking na základě průzkumu rozšiřuje úroveň věrnostního programu Genius

Jak uvádí magazín Thepaypers, digitální platforma Booking.com poskytne cestovatelům třetí úroveň svého věrnostního programu Genius. 

Rozumíte svým zákazníkům? Booking na základě průzkumu rozšiřuje úroveň věrnostního programu Genius

Nedávný průzkum Booking.com odhalil, že jednou z hlavních priorit pro cestovatele při plánování jejich cesty je především cena. Proto je rozšíření programu Genius o třetí úroveň nejnovějším závazkem cestovatelské platformy usnadnit poznávání světa. 

Vytvoření členství s doživotním statusem

Členství ve věrnostním programu Booking.com trvá celý život a cestovatelům stačí vytvořit si účet, aby získali doživotní status Genius. Když členové programu Genius odemknou nové úrovně, získají přístup k větším slevám a většímu množství cestovních odměn, jejichž platnost není časově omezena.

zdroj: Booking.com

Vyšší sleva, upgrade pokojů, zákaznická podpora

23 % cestovatelů považuje slevy nebo nabídky cashbacku za jeden z nejdůležitějších faktorů cesty. Členové Genius Level 3 získávají až 20% slevu. Kromě toho jsou slevy k dispozici všem členům programu Genius ve více než 390 000 zúčastněných ubytovacích zařízeních po celém světě, ať už se jedná o slevy do 15 % dostupné na úrovni Genius 2 nebo do 10 % na úrovni Genius 1. Tyto úspory umožní cestovatelům využít prostředky na další aktivity, kterými umocní cestovatelský zážitek. 

Kromě snídaně zdarma či bezplatného upgradu pokojů v ubytovacích zařízeních, Booking pro členy úrovně Genius 3 slibuje prioritní zákaznickou podporu s živým agentem pro případy, kdy věci nejdou podle plánu. Tímto krokem reaguje na požadavky 54 % cestujících, kteří hledají servisní podporu v reálném čase  

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?
3min. doba čtení

Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?

V roce 2023 jsme byli svědky průlomu v generativních systémech založených na umělé inteligenci (AI), sahajícího od telefonických rozhovorů s virtuálními operátory až po automaticky personalizovaná doporučení produktů a virtuální nákupní asistenty. Algoritmy strojového učení jsou dnes všudypřítomné, ale jak se k adopci umělé inteligence ve světě módy staví čeští spotřebitelé? Jaké nové nástroje znají […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+