2 min. doba čtení

Rozumíte svým zákazníkům? Booking na základě průzkumu rozšiřuje úroveň věrnostního programu Genius

Jak uvádí magazín Thepaypers, digitální platforma Booking.com poskytne cestovatelům třetí úroveň svého věrnostního programu Genius. 

Rozumíte svým zákazníkům? Booking na základě průzkumu rozšiřuje úroveň věrnostního programu Genius

Nedávný průzkum Booking.com odhalil, že jednou z hlavních priorit pro cestovatele při plánování jejich cesty je především cena. Proto je rozšíření programu Genius o třetí úroveň nejnovějším závazkem cestovatelské platformy usnadnit poznávání světa. 

Vytvoření členství s doživotním statusem

Členství ve věrnostním programu Booking.com trvá celý život a cestovatelům stačí vytvořit si účet, aby získali doživotní status Genius. Když členové programu Genius odemknou nové úrovně, získají přístup k větším slevám a většímu množství cestovních odměn, jejichž platnost není časově omezena.

zdroj: Booking.com

Vyšší sleva, upgrade pokojů, zákaznická podpora

23 % cestovatelů považuje slevy nebo nabídky cashbacku za jeden z nejdůležitějších faktorů cesty. Členové Genius Level 3 získávají až 20% slevu. Kromě toho jsou slevy k dispozici všem členům programu Genius ve více než 390 000 zúčastněných ubytovacích zařízeních po celém světě, ať už se jedná o slevy do 15 % dostupné na úrovni Genius 2 nebo do 10 % na úrovni Genius 1. Tyto úspory umožní cestovatelům využít prostředky na další aktivity, kterými umocní cestovatelský zážitek. 

Kromě snídaně zdarma či bezplatného upgradu pokojů v ubytovacích zařízeních, Booking pro členy úrovně Genius 3 slibuje prioritní zákaznickou podporu s živým agentem pro případy, kdy věci nejdou podle plánu. Tímto krokem reaguje na požadavky 54 % cestujících, kteří hledají servisní podporu v reálném čase  

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+