
Je to 1. ročník online konference, na které se sejdou odborníci z oblasti B2B marketingu, aby společně sdíleli svoje poznatky, zkušenosti a nápady. Sedm online přednášek s lídry z marketingu, obchodu a firemního řízení nabídne účastníkům pohled na aktuální dění v B2B segmentu a otevře dveře k získání neocenitelných kontaktů a budování nových vztahů.
Livestream 29. dubna 2020, 09:00 – 14:00 h. Stream si můžete koupit TADY >>
Co se dozvíte
- Proč by B2B firmy měly využívat online marketing?
- Do jaké míry je content marketing v B2B důležitý?
- Jak připravit a naplánovat přechod na digitální strategii?
- Manuální úkony vs. automatizace v B2B marketingu.
- Jak na lead generation, jak správně zpracovávat a evidovat leady?
Spíkři a temata
JURAJ SASKO
Partner (Visibility)
Nákupní cesta BSB zákazníka
JURAJ FELIX
CEO MALL TV (Mall Group)
Jak budovat značku s materiálními dopady na prodej
RASTISLAV TALÁROVIČ
Head of Marketing department (SOS Electronic)
Data a personalizace – klíčové faktory k úspěchu B2B
MARTINA BEZÁKOVÁ
Senior Marketing Specialist (ESET)
Partnerský portál
BRANISLAV ŠIMÁŠEK
Sales Team Leader (DEAL Factory)
Jak obchodovat během karantény
MARTIN RAJEC
Vacuumlabs
Content/Social Marketing
JAKUB MENDEL
Senior Communications Consultant (WS Slovakia)
Výzvy související s reputačním managementem v roce 2020
DANIEL TOMČALA
Senior Maketing Manager (Minit Process Mining)
Account Based Marketing (ABM) jako klíčová strategie k překonání ekonomické krize