|
1 min. doba čtení

„Ochotní a usměvaví“ kurýři, nebo jak udržet vysokou kvalitu v logistice (Milan Jurík, DPD)

Povolání kurýra je v mnoha případech dost nevděčné. Nárazově hodně roboty, neustálý kontakt s různými lidmi či stres na cestách. Najít proto vhodné kolegy, kteří to zvládnou dobře dělat léta je extrémně náročné. Zda je dnes obtížnější sehnat kvalitního kurýra než v minulosti, proč jsou někteří kurýři dobří a jiní slabší a jaký je trend výdejních boxů nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Milan Jurík, Operations Director v DPD SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 02:02 Je dnes těžší sehnat kvalitního kurýra než v minulosti?
      • 04:26 Jak v DPD zajistí, aby měli kurýři svůj standard?
      • 06:47 Jsou na to i nějaké interní procesy a technologie?
      • 11:00 Je to v konkurenčních společnostech podobné?
      • 11:49 Proč jsou někteří kurýři dobří a jiní slabší?
      • 13:57 Jaké jsou rozdíly mezi regiony?
      • 18:25 Dostávají kurýři sezónní bonusy?
      • 19:10 Jaký je trend výdejních boxů?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Tento článek ti přináší

DPD Slovensko

DPD, člen mezinárodní přepravní skupiny Geopost, je předním hráčem v síti mezinárodní přepravy balíků v Evropě. DPD nabízí své služby doma i ve 230 zemích světa.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet