2 min. doba čtení

Oblíbená obuv Eobuwie přichází do Rakouska

Multibrandová platforma Eobuwie.pl, kterou vlastní společnost MODIVO S.A., začíná svůj prodej v Rakousku. Jedná se v pořadí o 19. zemi, ve které společnost působí. Tuto zprávu přinesl polský Bankier

Oblíbená obuv Eobuwie přichází do Rakouska

Rozhodnutí vstoupit na nový trh předcházela podrobná analýza

„Rozhodnutí o otevření nového trhu předchází podrobná analýza. Proto zjišťujeme nákupní zvyky místních obyvatel, jakož i trendy vyplývající zejména z kultury daného místa. 90 % obyvatel Rakouska využívá internet na denní bázi a téměř 60 % z nich nakupuje online. Podle našich odhadů můžeme v Rakousku do roku 2025 očekávat nárůst tržeb z elektronického obchodu o 6 až 8 miliard eur,” říká Szymon Bujalski, e-commerce ředitel a člen představenstva společnosti MODIVO SA. 

Nový e-shop je v provozu pod místní doménou eschuhe.at.

Společnost eobuwie.pl má rovněž 16 let zkušeností a poskytuje komplexní služby v rámci každého trhu, na kterém působí. Kromě toho značka komunikuje v národním jazyce dané země, nabízí bezpečné doručení a bezplatné vrácení zboží, jakož i ověřené způsoby platby. 

Na Slovensku a v Česku patří eObuv mezi oblíbené značky. Minulý rok polská značka ve spolupráci s Modivem dokonce otevřela futuristický koncept prodejny na pražském Smíchově. Jedná se o koncept zvaný Phygital a symbolizuje propojení fyzického světa s digitálním prostředím. Spojuje tak výhody online nakupování se službami kamenného obchodu. Avšak v poněkud jiném smyslu, než byli zákazníci dosud zvyklí. Protože namísto regálů s oblečením a obuví zde návštěvníci najdou velkoplošné displeje s aktuální nabídkou nebo tablety, na kterých mohou vyhledávat a objednávat zboží podle požadovaných parametrů.

zdroj: eobuwie.pl

Celkově je Rakousko je již 19. trhem, na kterém společnost eobuwie.pl v souladu s interní strategií mezinárodního rozvoje podniká. Kromě Polska má společnost zastoupení také v České republice, Rumunsku, Německu, Španělsku, Bulharsku, Řecku, Švýcarsku, Chorvatsku, Slovinsku, Maďarsku, Litvě, Lotyšsku, Itálii a ve Švédsku, Francii, jakož i na Ukrajině a na Slovensku.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+