3min. doba čtení

Oblíbená obuv Eobuwie přichází do Rakouska

Multibrandová platforma Eobuwie.pl, kterou vlastní společnost MODIVO S.A., začíná svůj prodej v Rakousku. Jedná se v pořadí o 19. zemi, ve které společnost působí. Tuto zprávu přinesl polský Bankier

Oblíbená obuv Eobuwie přichází do Rakouska

Rozhodnutí vstoupit na nový trh předcházela podrobná analýza

„Rozhodnutí o otevření nového trhu předchází podrobná analýza. Proto zjišťujeme nákupní zvyky místních obyvatel, jakož i trendy vyplývající zejména z kultury daného místa. 90 % obyvatel Rakouska využívá internet na denní bázi a téměř 60 % z nich nakupuje online. Podle našich odhadů můžeme v Rakousku do roku 2025 očekávat nárůst tržeb z elektronického obchodu o 6 až 8 miliard eur,” říká Szymon Bujalski, e-commerce ředitel a člen představenstva společnosti MODIVO SA. 

Nový e-shop je v provozu pod místní doménou eschuhe.at.

Společnost eobuwie.pl má rovněž 16 let zkušeností a poskytuje komplexní služby v rámci každého trhu, na kterém působí. Kromě toho značka komunikuje v národním jazyce dané země, nabízí bezpečné doručení a bezplatné vrácení zboží, jakož i ověřené způsoby platby. 

Na Slovensku a v Česku patří eObuv mezi oblíbené značky. Minulý rok polská značka ve spolupráci s Modivem dokonce otevřela futuristický koncept prodejny na pražském Smíchově. Jedná se o koncept zvaný Phygital a symbolizuje propojení fyzického světa s digitálním prostředím. Spojuje tak výhody online nakupování se službami kamenného obchodu. Avšak v poněkud jiném smyslu, než byli zákazníci dosud zvyklí. Protože namísto regálů s oblečením a obuví zde návštěvníci najdou velkoplošné displeje s aktuální nabídkou nebo tablety, na kterých mohou vyhledávat a objednávat zboží podle požadovaných parametrů.

zdroj: eobuwie.pl

Celkově je Rakousko je již 19. trhem, na kterém společnost eobuwie.pl v souladu s interní strategií mezinárodního rozvoje podniká. Kromě Polska má společnost zastoupení také v České republice, Rumunsku, Německu, Španělsku, Bulharsku, Řecku, Švýcarsku, Chorvatsku, Slovinsku, Maďarsku, Litvě, Lotyšsku, Itálii a ve Švédsku, Francii, jakož i na Ukrajině a na Slovensku.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Lacoste považuje svůj virtuální projekt za ambiciózní a nabízí pohlcující interaktivní cestu, která podle značky znamená „znovuobjevení elektronického obchodu“. Ať už to znamená cokoliv, Lacoste nastoupila do vlaku, ve kterém už jedou Gucci, Adidas a další.

Redakce Redakce
Přečíst článek