Rozhodnutí vstoupit na nový trh předcházela podrobná analýza
„Rozhodnutí o otevření nového trhu předchází podrobná analýza. Proto zjišťujeme nákupní zvyky místních obyvatel, jakož i trendy vyplývající zejména z kultury daného místa. 90 % obyvatel Rakouska využívá internet na denní bázi a téměř 60 % z nich nakupuje online. Podle našich odhadů můžeme v Rakousku do roku 2025 očekávat nárůst tržeb z elektronického obchodu o 6 až 8 miliard eur,” říká Szymon Bujalski, e-commerce ředitel a člen představenstva společnosti MODIVO SA.
Nový e-shop je v provozu pod místní doménou eschuhe.at.
Společnost eobuwie.pl má rovněž 16 let zkušeností a poskytuje komplexní služby v rámci každého trhu, na kterém působí. Kromě toho značka komunikuje v národním jazyce dané země, nabízí bezpečné doručení a bezplatné vrácení zboží, jakož i ověřené způsoby platby.
Na Slovensku a v Česku patří eObuv mezi oblíbené značky. Minulý rok polská značka ve spolupráci s Modivem dokonce otevřela futuristický koncept prodejny na pražském Smíchově. Jedná se o koncept zvaný Phygital a symbolizuje propojení fyzického světa s digitálním prostředím. Spojuje tak výhody online nakupování se službami kamenného obchodu. Avšak v poněkud jiném smyslu, než byli zákazníci dosud zvyklí. Protože namísto regálů s oblečením a obuví zde návštěvníci najdou velkoplošné displeje s aktuální nabídkou nebo tablety, na kterých mohou vyhledávat a objednávat zboží podle požadovaných parametrů.
Celkově je Rakousko je již 19. trhem, na kterém společnost eobuwie.pl v souladu s interní strategií mezinárodního rozvoje podniká. Kromě Polska má společnost zastoupení také v České republice, Rumunsku, Německu, Španělsku, Bulharsku, Řecku, Švýcarsku, Chorvatsku, Slovinsku, Maďarsku, Litvě, Lotyšsku, Itálii a ve Švédsku, Francii, jakož i na Ukrajině a na Slovensku.