1min. doba čtení

O řízení a marketingu online projektů s milionovou návštěvností (Ľuboš Ďurovič, Hyperia)

V tomto díle magazínu Ecommerce Bridge jsme si opět povídali s Ľubošem Ďurovičem, CMO (Chief Marketing Officer) ve společnosti Hyperia. Tentokrát jsme se ho zeptali na fungování, řízení a marketing konkrétních výkonnostních projektů této žilinské firmy po celém světě.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

   

První část rozhovoru s Ľubošem Ďurovičem: Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým >>

V rozhovore sa dozviete:

  • 02:02 O jaké konkrétní projekty jde?
  • 04:11 Ve které zemi se jim nejvíce daří a proč?
  • 07:34 Na základě čeho vymýšlejí nové projekty?
  • 09:39 Jak se tvoří strategie a rozpočet pro konkrétní trh?
  • 12:21 Proč se v některých zemích příliš neangažují?
  • 13:26 Co všechno patří do počátečních nákladů pro každý trh?
  • 15:40 Jak dopadla televizní kampaň pro Kimbino?
  • 19:53 Podle čeho stanovují KPIs?
  • 23:24 Kolik nových trhů ročně dokážou otevřít?
  • 25:15 Jak řeší denní agendu zaměstnanců?
  • 27:22 Z čeho získávají největší traffic na jednotlivých trzích?
  • 31:33 Jak přistupují k optimalizaci kampaní?
  • 33:30 Jaký podíl má display reklama dnes a jaká bude budoucnost?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)
2min. doba čtení

Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nezbytné pro e-shopy vyhledávat řešení webu na míru, nebo se od začátku spokojí s krabicovým produktem? GymBeam momentálně migruje svá data z Magenta a je to proces na několik měsíců až let. Co by v minulosti udělali jinak, aby se tomu vyhnuli, kdy reálně zvažovat custom řešení od začátku a na co by se […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+