1min. doba čtení

O řízení a marketingu online projektů s milionovou návštěvností (Ľuboš Ďurovič, Hyperia)

V tomto díle magazínu Ecommerce Bridge jsme si opět povídali s Ľubošem Ďurovičem, CMO (Chief Marketing Officer) ve společnosti Hyperia. Tentokrát jsme se ho zeptali na fungování, řízení a marketing konkrétních výkonnostních projektů této žilinské firmy po celém světě.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

První část rozhovoru s Ľubošem Ďurovičem: Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým >>

V rozhovore sa dozviete:

  • 02:02 O jaké konkrétní projekty jde?
  • 04:11 Ve které zemi se jim nejvíce daří a proč?
  • 07:34 Na základě čeho vymýšlejí nové projekty?
  • 09:39 Jak se tvoří strategie a rozpočet pro konkrétní trh?
  • 12:21 Proč se v některých zemích příliš neangažují?
  • 13:26 Co všechno patří do počátečních nákladů pro každý trh?
  • 15:40 Jak dopadla televizní kampaň pro Kimbino?
  • 19:53 Podle čeho stanovují KPIs?
  • 23:24 Kolik nových trhů ročně dokážou otevřít?
  • 25:15 Jak řeší denní agendu zaměstnanců?
  • 27:22 Z čeho získávají největší traffic na jednotlivých trzích?
  • 31:33 Jak přistupují k optimalizaci kampaní?
  • 33:30 Jaký podíl má display reklama dnes a jaká bude budoucnost?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak prodat nebo koupit e-shop a nespálit se? (Juraj Sasko, Visibility)
2min. doba čtení

Jak prodat nebo koupit e-shop a nespálit se? (Juraj Sasko, Visibility)

V dnešní době je prodej e-shopu stále populárnější a mnoho lidí si chce koupit něco již hotové. Před takovým krokem je však důležité zvážit několik faktorů. V tomto rozhovoru nám Juraj Sasko ze společnosti Visibility sdělil mnoho cenných informací, které se mohou být užitečné, pokud nad koupou opravdu přemýšlíte. Témata, jako je stav dnešních e-shopů, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Jaký je rozdíl mezi malým a velkým klientem pro agenturu a jak nastavit očekávání? (Ľubo Radič, Vivantina)
2min. doba čtení

Jaký je rozdíl mezi malým a velkým klientem pro agenturu a jak nastavit očekávání? (Ľubo Radič, Vivantina)

V dnešním rozhovoru pro Ecommerce Bridge vysvětlil Ľubomír Radič, generální ředitel košické fullservisové marketingové agentury Vivantina, jak agentury pracují s malými a velkými klienty. Zda je pro ně rozdíl v prestiži, financích, případně celkové motivaci. A možná se také dozvíte, jak by mělo vypadat ideální portfolio klientů. Podívejte se na inspirativní rozhovor.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+