1min. doba čtení

O řízení a marketingu online projektů s milionovou návštěvností (Ľuboš Ďurovič, Hyperia)

V tomto díle magazínu Ecommerce Bridge jsme si opět povídali s Ľubošem Ďurovičem, CMO (Chief Marketing Officer) ve společnosti Hyperia. Tentokrát jsme se ho zeptali na fungování, řízení a marketing konkrétních výkonnostních projektů této žilinské firmy po celém světě.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

První část rozhovoru s Ľubošem Ďurovičem: Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým >>

V rozhovore sa dozviete:

  • 02:02 O jaké konkrétní projekty jde?
  • 04:11 Ve které zemi se jim nejvíce daří a proč?
  • 07:34 Na základě čeho vymýšlejí nové projekty?
  • 09:39 Jak se tvoří strategie a rozpočet pro konkrétní trh?
  • 12:21 Proč se v některých zemích příliš neangažují?
  • 13:26 Co všechno patří do počátečních nákladů pro každý trh?
  • 15:40 Jak dopadla televizní kampaň pro Kimbino?
  • 19:53 Podle čeho stanovují KPIs?
  • 23:24 Kolik nových trhů ročně dokážou otevřít?
  • 25:15 Jak řeší denní agendu zaměstnanců?
  • 27:22 Z čeho získávají největší traffic na jednotlivých trzích?
  • 31:33 Jak přistupují k optimalizaci kampaní?
  • 33:30 Jaký podíl má display reklama dnes a jaká bude budoucnost?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Miroslava Birešová, Kaufland
1min. doba čtení

Na český a slovenský trh už brzy vstoupí Kaufland marketplace. Jak ho mohou využít e-shopy pro svůj růst? (Miroslava Birešová, Kaufland Global Marketplace)

V této části magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažerka Kaufland Global Marketplace, Miroslava Birešová, přiblížila nový Kaufland marketplace, který vstoupí na trh již letos. Jak změní poměry v ecommerce prostředí v našem prostoru a co nového přinese?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matej Očenáš
2min. doba čtení

Prodej sportovních zážitků za 5 milionů € ročně. Jak po pandemii funguje projekt FotbalTour? (Matej Očenáš)

FotbalTour je zážitková cestovní agentura, která klientům nabízí výlety na nejrůznější sportovní akce s kompletním servisem. Nejde jen o fotbal. Společnost funguje již 12 let a v roce 2019 dosáhla obratu 5 milionů eur. Krize to přibrzdila, ale dnes se firma opět dostává do starých úspěšných čísel. Její šéf Matej Očenáš nám vyprávěl i to, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek