První část rozhovoru s Ľubošem Ďurovičem: Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým >>
V rozhovore sa dozviete:
- 02:02 O jaké konkrétní projekty jde?
- 04:11 Ve které zemi se jim nejvíce daří a proč?
- 07:34 Na základě čeho vymýšlejí nové projekty?
- 09:39 Jak se tvoří strategie a rozpočet pro konkrétní trh?
- 12:21 Proč se v některých zemích příliš neangažují?
- 13:26 Co všechno patří do počátečních nákladů pro každý trh?
- 15:40 Jak dopadla televizní kampaň pro Kimbino?
- 19:53 Podle čeho stanovují KPIs?
- 23:24 Kolik nových trhů ročně dokážou otevřít?
- 25:15 Jak řeší denní agendu zaměstnanců?
- 27:22 Z čeho získávají největší traffic na jednotlivých trzích?
- 31:33 Jak přistupují k optimalizaci kampaní?
- 33:30 Jaký podíl má display reklama dnes a jaká bude budoucnost?