1min. doba čtení

O řízení a marketingu online projektů s milionovou návštěvností (Ľuboš Ďurovič, Hyperia)

V tomto díle magazínu Ecommerce Bridge jsme si opět povídali s Ľubošem Ďurovičem, CMO (Chief Marketing Officer) ve společnosti Hyperia. Tentokrát jsme se ho zeptali na fungování, řízení a marketing konkrétních výkonnostních projektů této žilinské firmy po celém světě.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

První část rozhovoru s Ľubošem Ďurovičem: Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým >>

V rozhovore sa dozviete:

  • 02:02 O jaké konkrétní projekty jde?
  • 04:11 Ve které zemi se jim nejvíce daří a proč?
  • 07:34 Na základě čeho vymýšlejí nové projekty?
  • 09:39 Jak se tvoří strategie a rozpočet pro konkrétní trh?
  • 12:21 Proč se v některých zemích příliš neangažují?
  • 13:26 Co všechno patří do počátečních nákladů pro každý trh?
  • 15:40 Jak dopadla televizní kampaň pro Kimbino?
  • 19:53 Podle čeho stanovují KPIs?
  • 23:24 Kolik nových trhů ročně dokážou otevřít?
  • 25:15 Jak řeší denní agendu zaměstnanců?
  • 27:22 Z čeho získávají největší traffic na jednotlivých trzích?
  • 31:33 Jak přistupují k optimalizaci kampaní?
  • 33:30 Jaký podíl má display reklama dnes a jaká bude budoucnost?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak efektivně vybírat dodavatele pro e-shop? Férový tendr v e-commerce. (Libor Toporcer, Invelity)
1min. doba čtení

Jak efektivně vybírat dodavatele pro e-shop? Férový tendr v e-commerce. (Libor Toporcer, Invelity)

Na Slovensku nie je príliš zvykom pri výbere dodávateľa využívať tendre. A keď už, nemá to správu formu, rozsah, či vyhodnotenie. Aby to malo zmysel pre všetky zúčastnené stany, ADMA vytvorila Férový tender kde nájdete všetko potrebné, aby ste na nič nezabudli. Ako teda prebieha celý proces, či je v poriadku prizvať si aj externých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)
1min. doba čtení

Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práce PPC člověka se za poslední období extrémně změnila. Už to není jen o vyklikávání kampaní, hledání klíčových slov, longtailů, mikro cílení… Umělá inteligence udělala svou práci i zde, a pokud není člověk dostatečně kreativní, konkurence jej snadno pohltí. Jak se změnila práce PPCčkara, proč by měl člověk chtít vůbec dělat tuto práci a jaké […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+