1 min. doba čtení

O řízení a marketingu online projektů s milionovou návštěvností (Ľuboš Ďurovič, Hyperia)

V tomto díle magazínu Ecommerce Bridge jsme si opět povídali s Ľubošem Ďurovičem, CMO (Chief Marketing Officer) ve společnosti Hyperia. Tentokrát jsme se ho zeptali na fungování, řízení a marketing konkrétních výkonnostních projektů této žilinské firmy po celém světě.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

První část rozhovoru s Ľubošem Ďurovičem: Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým >>

V rozhovore sa dozviete:

  • 02:02 O jaké konkrétní projekty jde?
  • 04:11 Ve které zemi se jim nejvíce daří a proč?
  • 07:34 Na základě čeho vymýšlejí nové projekty?
  • 09:39 Jak se tvoří strategie a rozpočet pro konkrétní trh?
  • 12:21 Proč se v některých zemích příliš neangažují?
  • 13:26 Co všechno patří do počátečních nákladů pro každý trh?
  • 15:40 Jak dopadla televizní kampaň pro Kimbino?
  • 19:53 Podle čeho stanovují KPIs?
  • 23:24 Kolik nových trhů ročně dokážou otevřít?
  • 25:15 Jak řeší denní agendu zaměstnanců?
  • 27:22 Z čeho získávají největší traffic na jednotlivých trzích?
  • 31:33 Jak přistupují k optimalizaci kampaní?
  • 33:30 Jaký podíl má display reklama dnes a jaká bude budoucnost?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová doba copywritingu. Js 100 Kč za normostranu v době AI hodně? (Daniel Výcha, Coolwriters)
1 min. doba čtení

Nová doba copywritingu. Js 100 Kč za normostranu v době AI hodně? (Daniel Výcha, Coolwriters)

Umělá inteligence přišla jako velcí voda a několik marketingových pracovníků se chytalo za hlavu, co bude s jejich prací. Vždyť vygenerovat dnes text jakékoli délky zabere nanejvýš pár vteřin. Ale v konečném důsledku jde také o kvalitu textu, což zatím AI nezvládne na takové úrovni, aby to bylo na míru klientovi. Zda berou copywriteři AI […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)
1 min. doba čtení

Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)

B2B e-shopy a portály celkově fungují trošku rozdílně, než klasické B2C shopy. Vyladěná UI, jednoduché ovládání a super konfigurátor jsou jen zlomkem souboru prvků, které byste měli mít pro maximalizované sbírání leadů. Jak dokážou dobré konfigurátoři zlepšit konverzní poměr, zda má výhodu integrovaný CRM systém a proč je vhodné mít u podrobných formulářů nějaký support […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+