2 min. doba čtení

Nový formát reklamy na LinkedIn: Firmy nyní mohou propagovat i cizí příspěvky

LinkedIn rozšiřuje možnosti propagace obsahu. Dříve mohly firmy propagovat pouze obsah od svých ověřených zaměstnanců, ale díky reklamám Thought Leader bude možné propagovat příspěvky z jakéhokoli profilu.

Nový formát reklamy na LinkedIn: Firmy nyní mohou propagovat i cizí příspěvky
Zdroj: Depositphotos

LinkedIn nyní umožňuje firmám šířit obsah, který se neomezuje pouze na příspěvky zaměstnanců. Novinkou vznikne nový způsob, jak zaujmout cílové publikum relevantními informacemi, jako jsou například reference zákazníků.

“Téměř 73 % osob s rozhodovací pravomocí považuje thought-leadership content organizace za důvěryhodnější základ pro posouzení schopností a kompetencí než marketingové materiály a produktové dopisy,” uvádí platforma.

K vytváření kampaní Thought Leadership mohou společnosti využít nástroj LinkedIn Campaign Manager, který poskytuje specializované vyhledávací nástroje usnadňující propagaci Thought Leadership. Po přihlášení lze příspěvky vyhledávat podle jména osoby nebo podle příspěvku pomocí adresy URL.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Reklamy Thought Leadership jsou k dispozici pro kampaně na podporu povědomí o značce nebo zapojení a mohou obsahovat pouze příspěvky s jedním obrázkem nebo videem.

Jakmile je příspěvek vybrán k propagaci, autor obdrží oznámení a má možnost jej schválit nebo zamítnout.

Za zařazení příspěvku do kampaně Thought Leader nedostává jeho autor žádnou odměnu. LinkedIn však tuto možnost nevylučuje jako budoucí příležitost pro monetizaci platformy. V současné době mají tvůrci příspěvků prospěch pouze v podobě dodatečné propagace. Společnosti však mohou maximalizovat svůj dosah na síti LinkedIn pomocí organického obsahu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak bude vypadat online svět příští rok? Podívejte se na předpovědi Pinterestu
3 min. doba čtení

Jak bude vypadat online svět příští rok? Podívejte se na předpovědi Pinterestu

Pinterest právě zveřejnil prognózu trendů pro rok 2025, kde představuje budoucnost odvážného projevu a maximalismu. Příručka je postavena na datech od více než půl miliardy měsíčních uživatelů. Tyto poznatky dosahují přesnosti až 80 %. Ve zprávě naleznete 20 trendů, které ovlivní příští rok: od horských destinací, které vytlačují klasické městské pobyty, přes třešňové tóny až […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+