LinkedIn nyní umožňuje firmám šířit obsah, který se neomezuje pouze na příspěvky zaměstnanců. Novinkou vznikne nový způsob, jak zaujmout cílové publikum relevantními informacemi, jako jsou například reference zákazníků.
“Téměř 73 % osob s rozhodovací pravomocí považuje thought-leadership content organizace za důvěryhodnější základ pro posouzení schopností a kompetencí než marketingové materiály a produktové dopisy,” uvádí platforma.
K vytváření kampaní Thought Leadership mohou společnosti využít nástroj LinkedIn Campaign Manager, který poskytuje specializované vyhledávací nástroje usnadňující propagaci Thought Leadership. Po přihlášení lze příspěvky vyhledávat podle jména osoby nebo podle příspěvku pomocí adresy URL.
Reklamy Thought Leadership jsou k dispozici pro kampaně na podporu povědomí o značce nebo zapojení a mohou obsahovat pouze příspěvky s jedním obrázkem nebo videem.
Jakmile je příspěvek vybrán k propagaci, autor obdrží oznámení a má možnost jej schválit nebo zamítnout.
Za zařazení příspěvku do kampaně Thought Leader nedostává jeho autor žádnou odměnu. LinkedIn však tuto možnost nevylučuje jako budoucí příležitost pro monetizaci platformy. V současné době mají tvůrci příspěvků prospěch pouze v podobě dodatečné propagace. Společnosti však mohou maximalizovat svůj dosah na síti LinkedIn pomocí organického obsahu.