2 min. doba čtení

Nový formát reklamy na LinkedIn: Firmy nyní mohou propagovat i cizí příspěvky

LinkedIn rozšiřuje možnosti propagace obsahu. Dříve mohly firmy propagovat pouze obsah od svých ověřených zaměstnanců, ale díky reklamám Thought Leader bude možné propagovat příspěvky z jakéhokoli profilu.

Nový formát reklamy na LinkedIn: Firmy nyní mohou propagovat i cizí příspěvky
Zdroj: Depositphotos

LinkedIn nyní umožňuje firmám šířit obsah, který se neomezuje pouze na příspěvky zaměstnanců. Novinkou vznikne nový způsob, jak zaujmout cílové publikum relevantními informacemi, jako jsou například reference zákazníků.

„Téměř 73 % osob s rozhodovací pravomocí považuje thought-leadership content organizace za důvěryhodnější základ pro posouzení schopností a kompetencí než marketingové materiály a produktové dopisy,“ uvádí platforma.

K vytváření kampaní Thought Leadership mohou společnosti využít nástroj LinkedIn Campaign Manager, který poskytuje specializované vyhledávací nástroje usnadňující propagaci Thought Leadership. Po přihlášení lze příspěvky vyhledávat podle jména osoby nebo podle příspěvku pomocí adresy URL.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Reklamy Thought Leadership jsou k dispozici pro kampaně na podporu povědomí o značce nebo zapojení a mohou obsahovat pouze příspěvky s jedním obrázkem nebo videem.

Jakmile je příspěvek vybrán k propagaci, autor obdrží oznámení a má možnost jej schválit nebo zamítnout.

Za zařazení příspěvku do kampaně Thought Leader nedostává jeho autor žádnou odměnu. LinkedIn však tuto možnost nevylučuje jako budoucí příležitost pro monetizaci platformy. V současné době mají tvůrci příspěvků prospěch pouze v podobě dodatečné propagace. Společnosti však mohou maximalizovat svůj dosah na síti LinkedIn pomocí organického obsahu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ověřené nástroje a strategie sociálních sítí pro malé značky
6 min. doba čtení

Ověřené nástroje a strategie sociálních sítí pro malé značky

Malé firmy potřebují strategii, která propojí správné nástroje a platformy s vhodnými formáty obsahu, aby dokázaly oslovit publikum a zvyšovat prodeje. Tento průvodce nabízí praktický přehled klíčových marketingových nástrojů pro sociální sítě spolu s ověřenými strategiemi a konkrétními příklady, jak uspět v e-commerce na sociálních sítích.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge