1 min. doba čtení

Novinka na X: propojí inzerenty s publishery

V červenci loňského roku spustila platforma X program sdílení příjmů z reklamy. Nyní inzerentům nabízí možnost spojit se se svými zákazníky prostřednictvím tvůrců.

Novinka na X: propojí inzerenty s publishery
Zdroj: Depositphotos

Do hry vstupuje Creator Targeting – nástroj, který umožňuje firmám spojit se s konkrétními tvůrci obsahu na X. Inzerenti budou moci cílit své reklamy na obsah vybraných tvůrců. Platforma připravuje možnost zobrazovat reklamy přímo na profilech konkrétních tvůrců obsahu.

“Cílení na tvůrce je rozšířením naší nabídky videí, která jsou bezpečná pro značku. Spolupracujeme s více než tisícovkou největších a nejlepších světových vydavatelů, takže se můžete spojit se svým publikem, když sleduje obsah, který mají rádi,” uvádí platforma.

Cílem je získat větší kontrolu nad tím, kde a jak se jejich reklamy zobrazují. Funkce Creator Targeting bude fungovat spolu s dalšími bezpečnostními opatřeními, jako jsou Kontrola přilnavosti a Nastavení citlivosti, aby bylo zajištěno bezpečné prostředí pro všechny.

Celý tento přístup je součástí snahy premeniť X na video-first platformu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok představuje Search Ads Campaign
3 min. doba čtení

TikTok představuje Search Ads Campaign

TikTok rozšiřuje své reklamní možnosti uvedením nové funkce Search Ads Campaign. Jejím cílem je oslovit uživatele s vysokou pravděpodobností nákupu prostřednictvím výsledků vyhledávání v aplikaci TikTok. Stále více lidí používá sociální platformy k vyhledávání produktů namísto tradičních vyhledávačů. A TikTok chce inzerentům umožnit cílení na uživatele právě v momentě, kdy aktivně hledají informace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě
3 min. doba čtení

Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě

Generativní AI se stává mocným nástrojem i v reklamě. Nedávná studie TikTok Marketing Science ukazuje, že uživatelé TikToku projevují výrazně větší nadšení a obeznámenost s obsahem generovaným AI, což poskytuje cenné poznatky pro značky, které chtějí využít potenciál AI v e-commerce.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků
4 min. doba čtení

Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků

Období horlivého nakupování se blíží a společnost Meta představila nové funkce pro e-commerce segment. Novými nástroji chce pomoci při zvyšování prodeje a efektivnějším oslovení zákazníků. Marketéři budou mít prostor pro zvýraznění či připomenutí slev, s Location Ads dokáží oslovit turisty a svůj prostor dostanou i kamenné provozy. Tyto inovace slibují optimalizovanější a personalizovaný přístup k […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+