1 min. doba čtení

Novinka na X: propojí inzerenty s publishery

V červenci loňského roku spustila platforma X program sdílení příjmů z reklamy. Nyní inzerentům nabízí možnost spojit se se svými zákazníky prostřednictvím tvůrců.

Novinka na X: propojí inzerenty s publishery
Zdroj: Depositphotos

Do hry vstupuje Creator Targeting – nástroj, který umožňuje firmám spojit se s konkrétními tvůrci obsahu na X. Inzerenti budou moci cílit své reklamy na obsah vybraných tvůrců. Platforma připravuje možnost zobrazovat reklamy přímo na profilech konkrétních tvůrců obsahu.

“Cílení na tvůrce je rozšířením naší nabídky videí, která jsou bezpečná pro značku. Spolupracujeme s více než tisícovkou největších a nejlepších světových vydavatelů, takže se můžete spojit se svým publikem, když sleduje obsah, který mají rádi,” uvádí platforma.

Cílem je získat větší kontrolu nad tím, kde a jak se jejich reklamy zobrazují. Funkce Creator Targeting bude fungovat spolu s dalšími bezpečnostními opatřeními, jako jsou Kontrola přilnavosti a Nastavení citlivosti, aby bylo zajištěno bezpečné prostředí pro všechny.

Celý tento přístup je součástí snahy premeniť X na video-first platformu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+