1min. doba čtení

Novinka na X: propojí inzerenty s publishery

V červenci loňského roku spustila platforma X program sdílení příjmů z reklamy. Nyní inzerentům nabízí možnost spojit se se svými zákazníky prostřednictvím tvůrců.

Novinka na X: propojí inzerenty s publishery
Zdroj: Depositphotos

Do hry vstupuje Creator Targeting – nástroj, který umožňuje firmám spojit se s konkrétními tvůrci obsahu na X. Inzerenti budou moci cílit své reklamy na obsah vybraných tvůrců. Platforma připravuje možnost zobrazovat reklamy přímo na profilech konkrétních tvůrců obsahu.

“Cílení na tvůrce je rozšířením naší nabídky videí, která jsou bezpečná pro značku. Spolupracujeme s více než tisícovkou největších a nejlepších světových vydavatelů, takže se můžete spojit se svým publikem, když sleduje obsah, který mají rádi,” uvádí platforma.

Cílem je získat větší kontrolu nad tím, kde a jak se jejich reklamy zobrazují. Funkce Creator Targeting bude fungovat spolu s dalšími bezpečnostními opatřeními, jako jsou Kontrola přilnavosti a Nastavení citlivosti, aby bylo zajištěno bezpečné prostředí pro všechny.

Celý tento přístup je součástí snahy premeniť X na video-first platformu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+