1min. doba čtení

Nofollow odkazy

No follow je HTML atribut, který se používá ve zpětných odkazech na to, aby ho nesledovaly vyhledávače. Pokud je ve zpětném odkazu zahrnutý nofollow, tak stránka nedostává žádnou hodnotu, tedy nemá žádný link juice.

No follow je HTML atribut, který se používá ve zpětných odkazech na to, aby ho nesledovaly vyhledávače. Pokud je ve zpětném odkazu zahrnutý nofollow, tak stránka nedostává žádnou hodnotu, tedy nemá žádný link juice. Primárně bylo jeho účelem omezit spamové backlinky, které byly určené jen na to, aby webové stránky měly vyšší ranking. Toto označení se doporučuje používat u těch stránek, u kterých si administrátor není jistý jejich důvěryhodností, jako například u diskusních fór nebo v komentářích.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+