2min. doba čtení

Nizozemský e-supermarket Picnic chce dobýt evropské metropole

E-supermarket Picnic chce začátkem příštího roku expandovat do Berlína a Paříže a brzy vstoupí do Hamburku a Frankfurtu. Maloobchodní řetězec již působí v obou zemích, ale nyní se naplno pouští do velkých měst.

Nizozemský e-supermarket Picnic chce dobýt evropské metropole

Dostupnost služby v hlavních městech

Nizozemský online supermarket působí v Německu od roku 2018 díky partnerství se skupinou supermarketů Edeka. Ve Francii společnost debutovala v loňském roce.

“Uvedení na trh ve Francii jsme připravovali dva roky,” říká spoluzakladatel společnosti Picnic Michiel Muller. “Valenciennes je typické  městečko pro Picnic: žije zde mnoho rodin, které si rády šetří čas tím, že si nechávají dovážet potraviny až domů.” Ve srovnání s konkurenční skupinou Rohlik se Picnic zaměřuje především na menší obce ve městech do 60 000 obyvatel. V nadcházejícím období se plánuje zaměřit na velké evropské metropole.

Podle německých novin LebensmittelZeitung chce Picnic zahájit dodávky v Berlíně a Paříži od března příštího roku. Kromě výstavby distribučních skladů v těchto zemích společnost také aktivně zkoumá trhy v Itálii a Polsku. Společnost Picnic založili v roce 2015 podnikatelé Joris Beckers, Frederik Nieuwenhuys, Michiel Muller a Bas Verheijen. Později se k nim připojil Gerard Scheij.

Služba je v současné době dostupná ve 125 nizozemských městech a její vozový park čítá více než 1 000 vozidel.

Jen v Nizozemsku společnost deklaruje 650 000 aktivních uživatelů, kteří generují půlmiliardový obrat. Se stovkami tisíc zákazníků a expanzí do nových měst každý měsíc byl Picnic v roce 2019 vyhlášen nejrychleji rostoucí společností v Nizozemsku.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Lacoste považuje svůj virtuální projekt za ambiciózní a nabízí pohlcující interaktivní cestu, která podle značky znamená „znovuobjevení elektronického obchodu“. Ať už to znamená cokoliv, Lacoste nastoupila do vlaku, ve kterém už jedou Gucci, Adidas a další.

Redakce Redakce
Přečíst článek