Z akce měly prospěch zejména malé podniky
Největší prodejní akce roku s názvem Prime Day letos potěšila zejména malé podniky, které v objemu prodeje poprvé předstihly maloobchodní společnost Amazon. Zákazníci utratili více než 3 miliardy dolarů za 100 milionů položek z různých malých podniků, které byly zahrnuty do loterie Podpořte malé podniky a vyhrajte velké částky.
“Prime Day je oslavou našich členů Prime, kteří se na tuto událost každoročně těší, a my jsme nadšeni, že jim opět můžeme nabídnout neuvěřitelné úspory,” řekl Doug Herrington, generální ředitel Amazon Worldwide Stores.
“Tato mimořádná událost je možná jen díky podpoře našich zaměstnanců a dodavatelů. Chtěl bych všem moc poděkovat za to, že se postarali o nezapomenutelný Prime Day,” dodal Herrington.
Nejdůležitější fakta Amazon Prime Day
Během letošního Prime Day členové Prime nakupovali více než 100 000 položek za minutu.
Mezi nejprodávanější kategorie Prime Day na celém světě patřila zařízení Amazon, spotřební elektronika a domácnost.
Členové služby Prime nejvíce nakupovali během akce Prime Day v úterý 12. července od 9:00 do 10:00 SEČ.
Mezi nejprodávanější položky prvního dne Prime Day patřily prémiové kosmetické značky včetně LANEIGE a NuFACE, Apple Watch Series 7, plenky a ubrousky Pampers a The Honest Company.
Mezi další položky, které lidé nejvíce nakupovali, patřily kuchyňské potřeby Rachael Ray, Le Creuset a Hamilton Beach, hračky VTech a LeapFrog, kolagenová syrovátka Vital Proteins, oblečení a doplňky Levi’s, mycí prostředky Chemical Guys a výrobky pro domácí mazlíčky NUTRO, TEMPTATIONS a GREENIES.
Nejprodávanějšími produkty Amazonu během Prime Day byly Fire TV, Echo a Blink.