3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
Zdroj: Depositphotos

Klíčové aktualizace

  • Rozšířený přístup k omnichannel reklamám na podporu prodeje online i v kamenných obchodech
  • Nové aplikace generativní AI pro maloobchod včetně virtuálního vyzkoušení a generování pozadí pro katalogové reklamy
  • Testování zjednodušeného nákupního zážitku pro reklamy v Obchodech v USA a vybraných mezinárodních trzích
  • Zavedení reklam v oznámeních Facebooku

Omnichannel reklamy pro všechny

Meta globálně rozšiřuje přístup k omnichannel reklamám, které budou dostupné letos v létě. Tyto reklamy umožňují inzerentům navigovat zákazníky do nejbližších prodejen s nabízenými produkty a zvýrazňovat slevy motivující návštěvu fyzických obchodů. Podle údajů Meta inzerenti využívající multikanálové reklamy zaznamenali o 15 % nižší náklady na získání zákazníka a o 12 % vyšší návratnost investic do reklamy.

Craig Brommer, marketingový ředitel společnosti American Eagle, uvedl: „Reklamy jsou klíčovou součástí naší marketingové strategie pro oslovení mladšího publika a podporu prodeje online i ve více než 800 prodejnách. Díky omnichannel reklamám jsme dosáhli o 48 % vyšší návratnosti multikanálových reklam v naší hlavní věkové skupině – nakupujících ve věku 18–24 let.“

Meta představuje nové nástroje: Vylepšení pro e-commerce

Meta také zavádí aktualizace nástrojů pro online prodej:

  1. Zjednodušený nákupní zážitek pro reklamy v Obchodech – testování začne letos, zákazníci budou moci dokončit nákup na webové stránce inzerenta po sestavení košíku v obchodě. Testování začne v Austrálii a na Tchaj-wanu.
  2. Kombinace Partnerských reklam a katalogových reklam Advantage+ – umožňuje využití obsahu tvůrců v katalogových reklamách.
  3. Nová optimalizace zobrazování dalších produktů – reklamní systém může zobrazit další relevantní produkty z katalogu. Během testů inzerenti zaznamenali průměrně 14% nárůst návratnosti investic. Britský maloobchodník Boden dosáhl 23% nárůstu návratnosti, společnost Dexter v Latinské Americe zaznamenala 25% pokles nákladů na konverzi.
meta omnichannel

Zdroj: SocialMediaToday

Nové možnosti s generativní AI

Meta rozšiřuje využití generativní AI pro maloobchod:

  • Virtuální vyzkoušení oblečení na digitálních modelech
  • Generování pozadí pro katalogové reklamy
  • Personalizovanější tvorba textů pro reklamní sdělení

Nové formáty a umístění

Letos na jaře Meta začne testovat reklamy v oznámeních Facebooku, čímž inzerentům nabídne nový prostor pro oslovení zákazníků a podporu opakovaných návštěv.

Další aktualizace zahrnují:

  • Možnost vyžádat si e-mail před sdílením propagačních kódů v reklamách
  • Globální dostupnost odkazů na stránky v reklamách na Instagramu

Společnost Nissan testovala odkazy na stránky pro nasměrování zákazníků na informace o vozidlech v Evropě a zaznamenala 39% nárůst zobrazení landing page a 19% nárůst kvalifikovaných návštěv webových stránek.

Sdílet článek
Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe