2 min. doba čtení

Lidlu se daří i v USA. Koncept prodejny se zaměří na pomoc místním komunitám

Lidl otevřel městskou prodejnu v newyorském Harlemu. Zatímco většina prodejen Lidl se nachází na předměstích, prodejna na Frederick Douglas Blvd. je v hustě obydlené oblasti. Jedná se o první prodejnu společnosti Lidl na Manhattanu.

Lidlu se daří i v USA. Koncept prodejny se zaměří na pomoc místním komunitám

Model prodejny umožňuje rychlý nákup a motivuje k pomoci komunitě

Společnost Lidl investovala do vývoje nového modelu prodejny více než 5 milionů dolarů. Dvoupodlažní prodejna má jednoduché uspořádání, které zákazníkům umožní rychlejší a pohodlnější nakupování. Rychle dostupné zboží se nachází v hlavním patře, zatímco většina potravin je o patro níže. 

Společnost Lidl se spojila s Potravinovou bankou New York a také s komunitní výdejnou potravin v Harlemu, a proto může spolupracovat na pomoci obyvatelům jako komunitní podnik. Kromě toho místní studenti navrhli limitovanou edici originálních ilustrací nákupních tašek. Výnosy z prodeje těchto tašek tak putují ve prospěch potravinové banky a harlemské výdejny jídel.

Cenová politika zůstala zachována

Lidl je znám především svojí nízkou cenovou politikou. Kromě národních amerických značek mohou zákazníci koupit rovněž speciality z různých zemí včetně Francie a Itálie a samozřejmě Německa, odkud značka Lidl pochází. 

Společnost Lidl investovala do vývoje nového modelu prodejny více než 5 milionů dolarů. 

Německá společnost patřící skupině Schwarz Gruppe provozuje více než 11 500 prodejen po celém světě. Celkově působí ve 32 zemích a zaměstnává více než 341 000 pracovníků. V rámci USA sídlí v Arlingtonu a svou první prodejnu otevřela až v roce 2017. V současnosti má ve Spojených státech více než 175 prodejen. 

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+