2min. doba čtení

Lidlu se daří i v USA. Koncept prodejny se zaměří na pomoc místním komunitám

Lidl otevřel městskou prodejnu v newyorském Harlemu. Zatímco většina prodejen Lidl se nachází na předměstích, prodejna na Frederick Douglas Blvd. je v hustě obydlené oblasti. Jedná se o první prodejnu společnosti Lidl na Manhattanu.

Lidlu se daří i v USA. Koncept prodejny se zaměří na pomoc místním komunitám

Model prodejny umožňuje rychlý nákup a motivuje k pomoci komunitě

Společnost Lidl investovala do vývoje nového modelu prodejny více než 5 milionů dolarů. Dvoupodlažní prodejna má jednoduché uspořádání, které zákazníkům umožní rychlejší a pohodlnější nakupování. Rychle dostupné zboží se nachází v hlavním patře, zatímco většina potravin je o patro níže. 

Společnost Lidl se spojila s Potravinovou bankou New York a také s komunitní výdejnou potravin v Harlemu, a proto může spolupracovat na pomoci obyvatelům jako komunitní podnik. Kromě toho místní studenti navrhli limitovanou edici originálních ilustrací nákupních tašek. Výnosy z prodeje těchto tašek tak putují ve prospěch potravinové banky a harlemské výdejny jídel.

Cenová politika zůstala zachována

Lidl je znám především svojí nízkou cenovou politikou. Kromě národních amerických značek mohou zákazníci koupit rovněž speciality z různých zemí včetně Francie a Itálie a samozřejmě Německa, odkud značka Lidl pochází. 

Společnost Lidl investovala do vývoje nového modelu prodejny více než 5 milionů dolarů. 

Německá společnost patřící skupině Schwarz Gruppe provozuje více než 11 500 prodejen po celém světě. Celkově působí ve 32 zemích a zaměstnává více než 341 000 pracovníků. V rámci USA sídlí v Arlingtonu a svou první prodejnu otevřela až v roce 2017. V současnosti má ve Spojených státech více než 175 prodejen. 

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Lacoste považuje svůj virtuální projekt za ambiciózní a nabízí pohlcující interaktivní cestu, která podle značky znamená „znovuobjevení elektronického obchodu“. Ať už to znamená cokoliv, Lacoste nastoupila do vlaku, ve kterém už jedou Gucci, Adidas a další.

Redakce Redakce
Přečíst článek