Model prodejny umožňuje rychlý nákup a motivuje k pomoci komunitě
Společnost Lidl investovala do vývoje nového modelu prodejny více než 5 milionů dolarů. Dvoupodlažní prodejna má jednoduché uspořádání, které zákazníkům umožní rychlejší a pohodlnější nakupování. Rychle dostupné zboží se nachází v hlavním patře, zatímco většina potravin je o patro níže.
Společnost Lidl se spojila s Potravinovou bankou New York a také s komunitní výdejnou potravin v Harlemu, a proto může spolupracovat na pomoci obyvatelům jako komunitní podnik. Kromě toho místní studenti navrhli limitovanou edici originálních ilustrací nákupních tašek. Výnosy z prodeje těchto tašek tak putují ve prospěch potravinové banky a harlemské výdejny jídel.
Cenová politika zůstala zachována
Lidl je znám především svojí nízkou cenovou politikou. Kromě národních amerických značek mohou zákazníci koupit rovněž speciality z různých zemí včetně Francie a Itálie a samozřejmě Německa, odkud značka Lidl pochází.
Společnost Lidl investovala do vývoje nového modelu prodejny více než 5 milionů dolarů.
Německá společnost patřící skupině Schwarz Gruppe provozuje více než 11 500 prodejen po celém světě. Celkově působí ve 32 zemích a zaměstnává více než 341 000 pracovníků. V rámci USA sídlí v Arlingtonu a svou první prodejnu otevřela až v roce 2017. V současnosti má ve Spojených státech více než 175 prodejen.