2min. doba čtení

Lidlu se daří i v USA. Koncept prodejny se zaměří na pomoc místním komunitám

Lidl otevřel městskou prodejnu v newyorském Harlemu. Zatímco většina prodejen Lidl se nachází na předměstích, prodejna na Frederick Douglas Blvd. je v hustě obydlené oblasti. Jedná se o první prodejnu společnosti Lidl na Manhattanu.

Lidlu se daří i v USA. Koncept prodejny se zaměří na pomoc místním komunitám

Model prodejny umožňuje rychlý nákup a motivuje k pomoci komunitě

Společnost Lidl investovala do vývoje nového modelu prodejny více než 5 milionů dolarů. Dvoupodlažní prodejna má jednoduché uspořádání, které zákazníkům umožní rychlejší a pohodlnější nakupování. Rychle dostupné zboží se nachází v hlavním patře, zatímco většina potravin je o patro níže. 

Společnost Lidl se spojila s Potravinovou bankou New York a také s komunitní výdejnou potravin v Harlemu, a proto může spolupracovat na pomoci obyvatelům jako komunitní podnik. Kromě toho místní studenti navrhli limitovanou edici originálních ilustrací nákupních tašek. Výnosy z prodeje těchto tašek tak putují ve prospěch potravinové banky a harlemské výdejny jídel.

Cenová politika zůstala zachována

Lidl je znám především svojí nízkou cenovou politikou. Kromě národních amerických značek mohou zákazníci koupit rovněž speciality z různých zemí včetně Francie a Itálie a samozřejmě Německa, odkud značka Lidl pochází. 

Společnost Lidl investovala do vývoje nového modelu prodejny více než 5 milionů dolarů. 

Německá společnost patřící skupině Schwarz Gruppe provozuje více než 11 500 prodejen po celém světě. Celkově působí ve 32 zemích a zaměstnává více než 341 000 pracovníků. V rámci USA sídlí v Arlingtonu a svou první prodejnu otevřela až v roce 2017. V současnosti má ve Spojených státech více než 175 prodejen. 

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %
3min. doba čtení

Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %

Pro hráče v oblasti elektronického obchodování je výzvou najít rovnováhu mezi vstřícností k zákazníkům a udržením návratnosti v rozumných mezích. Podle průzkumu německé digitální asociace Bitkom zákazníci nakupující online v Německu vracejí 11 % svých nákupů.

Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+