1 min. doba čtení

Legendární logo Twitteru končí. Modrý pták bude nahrazen písmenem X

Legendární logo Twitteru brzy skončí. Musk to oznámil v sérii příspěvků na Twitteru. Rád by, aby ke změně globálně došlo ještě dnes.

Legendární logo Twitteru končí. Modrý pták bude nahrazen písmenem X

Impulzivní rozhodnutí, nebo promyšlená strategie?

Miliardář Elon Musk v neděli prohlásil, že plánuje změnit logo sociální sítě Twitter, kterou vlastní. Známého modrého ptáka má nahradit písmeno X. TASR zprávu převzala od agentury AP.

Musk, který vlastní také společnosti Tesla a SpaceX, v sérii příspěvků na Twitteru oznámil, že by chtěl změnu provést celosvětově již v pondělí. “A brzy se rozloučíme se značkou Twitter a postupně se všemi ptáky,” napsal.

Elon Musk se stal majitelem Twitteru loni v říjnu, kdy jej koupil za zhruba 44 miliard dolarů. Od té doby prošla sociální síť několika změnami a zažila několik potíží. Musk od svého nástupu do čela Twitteru propustil mnoho zaměstnanců, včetně tzv. moderátorů obsahu, kteří odstraňovali nenávistné projevy.

V květnu majitel Twitteru najal na pozici generální ředitelky sociální sítě Lindu Yaccarino, která dříve působila jako manažerka v americké mediální společnosti NBCUniversal a specializovala se na reklamní průmysl, připomíná agentura AP.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál
3 min. doba čtení

Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál

Pinterest uzavřel rok 2024 s rostoucími tržbami, rostoucím počtem aktivních uživatelů a lepším hodnocením reklamy. Platforma se stále více dostává do povědomí jako prostor pro objevování a nakupování produktů a potvrzuje svůj význam v digitálním marketingu i e-commerce. Co stojí za jejím úspěchem a jaké příležitosti přináší značkám a inzerentům?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?
4 min. doba čtení

Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?

Video obsah poutá pozornost – vidíme to v podstatě na všech platformách. Na Instagramu dominují Reels, Facebook je plný videí, dokonce YouTube, který je založen na videích, má své Shorts. A nakonec se s nimi setkáváme i v e-shopech při prezentaci produktů. Také byznysová síť LinkedIn informovala, že meziročně sledovanost videí vzrostla o 36 %, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+