1 min. doba čtení

Legendární logo Twitteru končí. Modrý pták bude nahrazen písmenem X

Legendární logo Twitteru brzy skončí. Musk to oznámil v sérii příspěvků na Twitteru. Rád by, aby ke změně globálně došlo ještě dnes.

Legendární logo Twitteru končí. Modrý pták bude nahrazen písmenem X

Impulzivní rozhodnutí, nebo promyšlená strategie?

Miliardář Elon Musk v neděli prohlásil, že plánuje změnit logo sociální sítě Twitter, kterou vlastní. Známého modrého ptáka má nahradit písmeno X. TASR zprávu převzala od agentury AP.

Musk, který vlastní také společnosti Tesla a SpaceX, v sérii příspěvků na Twitteru oznámil, že by chtěl změnu provést celosvětově již v pondělí. „A brzy se rozloučíme se značkou Twitter a postupně se všemi ptáky,“ napsal.

Elon Musk se stal majitelem Twitteru loni v říjnu, kdy jej koupil za zhruba 44 miliard dolarů. Od té doby prošla sociální síť několika změnami a zažila několik potíží. Musk od svého nástupu do čela Twitteru propustil mnoho zaměstnanců, včetně tzv. moderátorů obsahu, kteří odstraňovali nenávistné projevy.

V květnu majitel Twitteru najal na pozici generální ředitelky sociální sítě Lindu Yaccarino, která dříve působila jako manažerka v americké mediální společnosti NBCUniversal a specializovala se na reklamní průmysl, připomíná agentura AP.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ověřené nástroje a strategie sociálních sítí pro malé značky
6 min. doba čtení

Ověřené nástroje a strategie sociálních sítí pro malé značky

Malé firmy potřebují strategii, která propojí správné nástroje a platformy s vhodnými formáty obsahu, aby dokázaly oslovit publikum a zvyšovat prodeje. Tento průvodce nabízí praktický přehled klíčových marketingových nástrojů pro sociální sítě spolu s ověřenými strategiemi a konkrétními příklady, jak uspět v e-commerce na sociálních sítích.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+