1min. doba čtení

Legendární logo Twitteru končí. Modrý pták bude nahrazen písmenem X

Legendární logo Twitteru brzy skončí. Musk to oznámil v sérii příspěvků na Twitteru. Rád by, aby ke změně globálně došlo ještě dnes.

Legendární logo Twitteru končí. Modrý pták bude nahrazen písmenem X

Impulzivní rozhodnutí, nebo promyšlená strategie?

Miliardář Elon Musk v neděli prohlásil, že plánuje změnit logo sociální sítě Twitter, kterou vlastní. Známého modrého ptáka má nahradit písmeno X. TASR zprávu převzala od agentury AP.

Musk, který vlastní také společnosti Tesla a SpaceX, v sérii příspěvků na Twitteru oznámil, že by chtěl změnu provést celosvětově již v pondělí. “A brzy se rozloučíme se značkou Twitter a postupně se všemi ptáky,” napsal.

Elon Musk se stal majitelem Twitteru loni v říjnu, kdy jej koupil za zhruba 44 miliard dolarů. Od té doby prošla sociální síť několika změnami a zažila několik potíží. Musk od svého nástupu do čela Twitteru propustil mnoho zaměstnanců, včetně tzv. moderátorů obsahu, kteří odstraňovali nenávistné projevy.

V květnu majitel Twitteru najal na pozici generální ředitelky sociální sítě Lindu Yaccarino, která dříve působila jako manažerka v americké mediální společnosti NBCUniversal a specializovala se na reklamní průmysl, připomíná agentura AP.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Kdo a jak navštěvuje sociální sítě?
3min. doba čtení

Kdo a jak navštěvuje sociální sítě?

Statistiky využívání sociálních sítí ukazují, že od jejich založení v roce 1996 se staly nedílnou součástí života více než poloviny světové populace. V roce 2022 dosáhl počet uživatelů sociálních médií 4,74 miliardy, což představuje nárůst o 4,2 % oproti předchozímu roku. Sociální sítě využívá 93 % uživatelů internetu. Reklamy na sociálních sítích mají proto velký […]

Tomáš Zadák Tomáš Zadák
CEO at Ler.studio
Přečíst článek
Aktuálně úspěšné formáty na sociálních sítích
8min. doba čtení

Aktuálně úspěšné formáty na sociálních sítích

Sociální média se neustále vyvíjejí a přizpůsobují se změnám ve společnosti. Preference uživatelů se liší, a proto jsou platformy jako Facebook, Instagram, YouTube, Twitter (v této chvíli již X) a Snapchat přeplněny různými formáty obsahu. Pojďme se společně podívat na to, jaký obsah dnes funguje nejlépe.

Martin Murza Martin Murza
Ředitel agentury Murza
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+