2 min. doba čtení

Klarna představuje nástroje pro prevenci dluhů

Švédská fintech společnost Klarna reaguje na nové předpisy britského úřadu Financial Conduct Authority, které mají zajistit větší ochranu spotřebitelů. Uzavírá partnerství se sítí Money Adviser Network.

Klarna představuje nástroje pro prevenci dluhů

Lídr segmentu BNPL radí svým klientům

Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království vstoupily v platnost nové předpisy na ochranu spotřebitele, stala se společnost Klarna, lídr v oblasti BNPL (buy now, pay later), prvním partnerem sítě Money Adviser Network, který poskytuje zákazníkům bezplatné a spolehlivé poradenství v oblasti správy dluhů.

Síť Money Adviser Network, kterou provozuje britský vládní orgán MoneyHelper, zprostředkovává spotřebitelům kontakt s renomovanými službami dluhového poradenství, jako jsou StepChange, Citizens Advice a National Debtline. Díky této alianci budou mít klienti společnosti Klarna přístup k nepřetržitému dluhovému poradenství.

Společnost Klarna k tomuto kroku přistupuje v rámci přípravy na nové předpisy na ochranu spotřebitelů stanovené Financial Conduct Authority (FCA), které měly vstoupit v platnost koncem července. Klarna tak zahajuje iniciativu na podporu odpovědného půjčování. Mezi nové produkty patří možnost „opt-out“, která zákazníkům umožňuje předem se rozhodnout, že sjednanou půjčku nevyužijí. Kromě toho Klarna v lednu přidala do své aplikace ve Velké Británii, USA, Německu a Švédsku nástroj pro finanční plánování, který má zákazníky povzbudit k vytvoření „chytrých výdajových návyků“.

Flora Colemanová, ředitelka globální politiky společnosti Klarna, uvedla: „Jsme první službou BNPL, která spolupracuje se sítí Money Adviser Network. Vyzýváme ostatní poskytovatele BNPL, aby nás následovali a ukázali, že zájmy zákazníků zůstávají jejich prioritou.“

Zdroj: Finextra.com

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO se změnilo. Jste připraveni?
3 min. doba čtení

SEO se změnilo. Jste připraveni?

Vaši konkurenti už bodují na ChatGPT, Redditu a v AI vyhledávačích, zatímco vy stále budujete zpětné odkazy a optimalizujete pro Google. Mladší uživatelé dnes začínají hledat informace na sociálních sítích, nikoliv v tradičních vyhledávačích. Pokud vaše SEO strategie nefunguje i mimo Google, uniká vám zásadní změna v tom, jak lidé skutečně vyhledávají informace.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam
4 min. doba čtení

Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam

E-mailová kampaň může být perfektní, a přesto skončí ve spamu. Až 95 % odesílatelů e-mailů je podle statistik společnosti Mailkit technicky vnímáno jako spammeři. Proč? Protože jim chybí reputace, technické nastavení a relevantní databáze. I legitimní firmy tak často končí ve spamu. Důvodem může být špatná reputace odesílatele, přeplněná databáze nebo chybějící technické nastavení. Tuto […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge