2 min. doba čtení

Klarna představuje nástroje pro prevenci dluhů

Švédská fintech společnost Klarna reaguje na nové předpisy britského úřadu Financial Conduct Authority, které mají zajistit větší ochranu spotřebitelů. Uzavírá partnerství se sítí Money Adviser Network.

Klarna představuje nástroje pro prevenci dluhů

Lídr segmentu BNPL radí svým klientům

Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království vstoupily v platnost nové předpisy na ochranu spotřebitele, stala se společnost Klarna, lídr v oblasti BNPL (buy now, pay later), prvním partnerem sítě Money Adviser Network, který poskytuje zákazníkům bezplatné a spolehlivé poradenství v oblasti správy dluhů.

Síť Money Adviser Network, kterou provozuje britský vládní orgán MoneyHelper, zprostředkovává spotřebitelům kontakt s renomovanými službami dluhového poradenství, jako jsou StepChange, Citizens Advice a National Debtline. Díky této alianci budou mít klienti společnosti Klarna přístup k nepřetržitému dluhovému poradenství.

Společnost Klarna k tomuto kroku přistupuje v rámci přípravy na nové předpisy na ochranu spotřebitelů stanovené Financial Conduct Authority (FCA), které měly vstoupit v platnost koncem července. Klarna tak zahajuje iniciativu na podporu odpovědného půjčování. Mezi nové produkty patří možnost „opt-out“, která zákazníkům umožňuje předem se rozhodnout, že sjednanou půjčku nevyužijí. Kromě toho Klarna v lednu přidala do své aplikace ve Velké Británii, USA, Německu a Švédsku nástroj pro finanční plánování, který má zákazníky povzbudit k vytvoření „chytrých výdajových návyků“.

Flora Colemanová, ředitelka globální politiky společnosti Klarna, uvedla: „Jsme první službou BNPL, která spolupracuje se sítí Money Adviser Network. Vyzýváme ostatní poskytovatele BNPL, aby nás následovali a ukázali, že zájmy zákazníků zůstávají jejich prioritou.“

Zdroj: Finextra.com

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Není to jen postavička. Průzkum ukazuje 5 důvodů, proč maskot v e-commerce funguje
3 min. doba čtení

Není to jen postavička. Průzkum ukazuje 5 důvodů, proč maskot v e-commerce funguje

Značky bojují o každou sekundu pozornosti. Sázet na výhodnou cenu či poutavý claim nemusí stačit. A z dlouhodobého hlediska se to určitě nevyplatí. Lidé si pamatují příběhy, emoce a především tváře. I když jsou animované. Právě to dělá z maskota nenápadného, ale velmi účinného hráče v marketingové strategii. Podle nejnovějšího průzkumu MNForce hraje maskot při […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+