2 min. doba čtení

Klarna představuje nástroje pro prevenci dluhů

Švédská fintech společnost Klarna reaguje na nové předpisy britského úřadu Financial Conduct Authority, které mají zajistit větší ochranu spotřebitelů. Uzavírá partnerství se sítí Money Adviser Network.

Klarna představuje nástroje pro prevenci dluhů

Lídr segmentu BNPL radí svým klientům

Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království vstoupily v platnost nové předpisy na ochranu spotřebitele, stala se společnost Klarna, lídr v oblasti BNPL (buy now, pay later), prvním partnerem sítě Money Adviser Network, který poskytuje zákazníkům bezplatné a spolehlivé poradenství v oblasti správy dluhů.

Síť Money Adviser Network, kterou provozuje britský vládní orgán MoneyHelper, zprostředkovává spotřebitelům kontakt s renomovanými službami dluhového poradenství, jako jsou StepChange, Citizens Advice a National Debtline. Díky této alianci budou mít klienti společnosti Klarna přístup k nepřetržitému dluhovému poradenství.

Společnost Klarna k tomuto kroku přistupuje v rámci přípravy na nové předpisy na ochranu spotřebitelů stanovené Financial Conduct Authority (FCA), které měly vstoupit v platnost koncem července. Klarna tak zahajuje iniciativu na podporu odpovědného půjčování. Mezi nové produkty patří možnost “opt-out”, která zákazníkům umožňuje předem se rozhodnout, že sjednanou půjčku nevyužijí. Kromě toho Klarna v lednu přidala do své aplikace ve Velké Británii, USA, Německu a Švédsku nástroj pro finanční plánování, který má zákazníky povzbudit k vytvoření “chytrých výdajových návyků”.

Flora Colemanová, ředitelka globální politiky společnosti Klarna, uvedla: “Jsme první službou BNPL, která spolupracuje se sítí Money Adviser Network. Vyzýváme ostatní poskytovatele BNPL, aby nás následovali a ukázali, že zájmy zákazníků zůstávají jejich prioritou.”

Zdroj: Finextra.com

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
10 revolučních trendů v e-commerce, které nás čekají v roce 2025
4 min. doba čtení

10 revolučních trendů v e-commerce, které nás čekají v roce 2025

Evropský e-commerce se připravuje na nové trendy, které jej v roce 2025 čekají. Skloňuje se například automatizace poháněná umělou inteligencí či udržitelné postupy. Tyto změny slibují revoluci v nakupování spotřebitelů a jak firmy fungují. S využitím umělé inteligence a rychle rostoucími trhy s AR/VR, spolu se silným tlakem na udržitelnost, kde 68 % spotřebitelů upřednostňuje […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Češi chtějí nakupovat, ale hlídají si rozpočet
2 min. doba čtení

Češi chtějí nakupovat, ale hlídají si rozpočet

Čechům se postupně vrací chuť nakupovat, přestože důraz na ceny a kontrolu výdajů zůstává vysoký. Mnozí zákazníci pečlivě zvažují každý nákup, avšak často ruší nebo odkládají naplánované výdaje. Běžnou součástí nákupního procesu se staly slevy. Ty zákazníci vyhledávají, ale podle panelu společnosti SkipPay by nakoupili i bez nich.

Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+