2min. doba čtení

Klarna představuje nástroje pro prevenci dluhů

Švédská fintech společnost Klarna reaguje na nové předpisy britského úřadu Financial Conduct Authority, které mají zajistit větší ochranu spotřebitelů. Uzavírá partnerství se sítí Money Adviser Network.

Klarna představuje nástroje pro prevenci dluhů

Lídr segmentu BNPL radí svým klientům

Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království vstoupily v platnost nové předpisy na ochranu spotřebitele, stala se společnost Klarna, lídr v oblasti BNPL (buy now, pay later), prvním partnerem sítě Money Adviser Network, který poskytuje zákazníkům bezplatné a spolehlivé poradenství v oblasti správy dluhů.

Síť Money Adviser Network, kterou provozuje britský vládní orgán MoneyHelper, zprostředkovává spotřebitelům kontakt s renomovanými službami dluhového poradenství, jako jsou StepChange, Citizens Advice a National Debtline. Díky této alianci budou mít klienti společnosti Klarna přístup k nepřetržitému dluhovému poradenství.

Společnost Klarna k tomuto kroku přistupuje v rámci přípravy na nové předpisy na ochranu spotřebitelů stanovené Financial Conduct Authority (FCA), které měly vstoupit v platnost koncem července. Klarna tak zahajuje iniciativu na podporu odpovědného půjčování. Mezi nové produkty patří možnost “opt-out”, která zákazníkům umožňuje předem se rozhodnout, že sjednanou půjčku nevyužijí. Kromě toho Klarna v lednu přidala do své aplikace ve Velké Británii, USA, Německu a Švédsku nástroj pro finanční plánování, který má zákazníky povzbudit k vytvoření “chytrých výdajových návyků”.

Flora Colemanová, ředitelka globální politiky společnosti Klarna, uvedla: “Jsme první službou BNPL, která spolupracuje se sítí Money Adviser Network. Vyzýváme ostatní poskytovatele BNPL, aby nás následovali a ukázali, že zájmy zákazníků zůstávají jejich prioritou.”

Zdroj: Finextra.com

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nákupní chování Indů se mění
3min. doba čtení

Nákupní chování Indů se mění

Čína už není nejlidnatější zemí. V roce 2022 ji předběhla Indie s více než 1,43 miliardami lidí. Sledovat změnu spotřebitelského chování v nejobydlenější zemi proto může být dobrý indikátor toho, kam se ubírá nákupní chování.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+