|
2 min. doba čtení

Jak umí AI zákaznická podpora zachránit i vaše Vánoce? (Marek Hric, Daktela)

Řešení stále stejných otázek na zákaznické podpoře umí být pěkně otravné. Zabírá vám to spoustu času a samozřejmě nejste k dispozici neustále. Lidé často nakupují iv noci či o víkendech, kdy jim prostě neumíte odpovídat. Proč byste měli nasadit podporu s AI, kolik peněz v nákladech vám to reálně dokáže ušetřit a zda je dnes u tato technologie k nerozeznání od člověka nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Marek Hric, Sales Director CZ/SK Daktela.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Jak umí AI zákaznická podpora zachránit i vaše Vánoce? (Marek Hric, Daktela)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

    • 01:42 Je už AI při podpoře k nerozeznání od člověka?
    • 05:15 Umí už dnes bot i povídat?
    • 07:44 Jak se taková služba aplikuje do e-shopu?
    • 10:12 Reálné casestudies, kolik to šetří času
    • 13:24 Kdy by měla podpora přejít na reálného člověka?
    • 15:07 Umím z jednoho systému odepisovat na všechny kanály?
    • 21:09 Od kolika komunikací se to vyplatí mít nastaveno?
    • 24:02 Kolik to tedy stojí?
    • 26:19 Analyzují se následně pravidelně ptané otázky pro FaQ?
    • 30:05 Od jaké velikosti e-shopu se vyplatí mít takový nástroj?
    • 33:14 Je integrace náročný proces?
    • 35:50 Dokáže AI tedy zachránit Vánoce? 😀
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Tento článek ti přináší

Daktela

Daktela je cloudový softvér pre kontaktné centra, ktorý pomáha firmám vynikajúco sa starať o svojich zákazníkov, viac predávať a lepšie riadiť prevádzku. Ponúka komplexné riešenie pre všetky komunikačné kanály – telefón, e-mail, SMS, webový chat, WhatsApp, Viber, Facebook a Instagram. Daktela taktiež podporuje automatizáciu firemných procesov a poskytuje komplexné reporty a analýzy.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Rychlost načítání je také o hostingu. Jak vytěžit maximum i pro WordPress (Marián Zvalo, HostCreators)
1 min. doba čtení

Rychlost načítání je také o hostingu. Jak vytěžit maximum i pro WordPress (Marián Zvalo, HostCreators)

Myslíte si, že když si koupíte dražší hosting, váš e-shop poletí rychlostí blesku? Omyl. V tomto rozhovoru odhalujeme zákulisí hostingu, které běžný uživatel nikdy neuvidí. Dozvíte se, proč WordPress někdy zpomalí stránku na úroveň internetu z roku 2005, kdy se vyplatí přejít ze sdíleného hostingu na VPS, jak se bránit proti botům a co všechno […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 26/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 26/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
SEO a CEO. Jak by měl ředitel vnímat, vyhodnocovat a přistupovat k SEO (Miroslav Beňo)
2 min. doba čtení

SEO a CEO. Jak by měl ředitel vnímat, vyhodnocovat a přistupovat k SEO (Miroslav Beňo)

Myslíte si, že SEO je jen o technických frázích a nudné optimalizaci nadpisů? Omyl! V tomto rozhovoru zazní, jak se dá pomocí článků bez placených kampaní zdvojnásobit počet objednávek, proč jsou návody na citronovou šťávu past a co má SEO společného s obchodní strategií či výkonem Google Ads kampaní. Zjistíte, proč agenturám nevěřit jen na […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet