
Více kreativních možností pro efektivnější cílení
Meta rozšiřuje svoji reklamní sadu o více různorodých kreativních možností, čímž poskytuje značkám větší flexibilitu v tom, jak oslovit a zaujmout potenciální zákazníky. Pomocí kampaní Advantage+ poháněných umělou inteligencí mohou značky efektivněji testovat různé reklamní formáty a poskytovat přizpůsobené zprávy, které budou rezonovat s různými zákaznickými segmenty.
„Díky většímu počtu možností reklamních formátů v kampaních mohou inzerenti snadno implementovat strategii diverzifikace kreativy a dosáhnout tak vyšší efektivity kampaní a většího dosahu,“ uvádí Meta.
Marketéři ocení možnost rychle optimalizovat kampaně prostřednictvím personalizovaného a poutavějšího obsahu. Důraz na diverzifikaci je obzvláště užitečný při cílených kampaních, které zajišťují, že reklamy osloví potenciální zákazníky ve správný čas as tím správným sdělením.
Zvýrazněné slevové kódy
Když už se rozhodnete jít do slevové akce, potěší vás možnost dát jim větší prostor. Slevové kódy v reklamách se mohou zvýraznit, což zákazníkům usnadní uplatnění slev a podpoří je v nakupování.
Meta také testuje nabídky pro první nákup a personalizované slevy. Ideální funkce pro e-commerce značky, které se snaží získat nové zákazníky během svátků.
Tyto funkce jsou integrovány do Instagram Reels. Firmy mohou využít jeden z nejrychleji rostoucích formátů sociálních médií k propagaci časově omezených nabídek a přeměnit příležitostné sledovatele na kupující.

Zdroj: Meta
Reminder Ads: Zvýšení zapojení a načasování prodejů
Funkce Reminder Ads se využívala zejména k upozorňování zákazníků na nadcházející události, spuštění prodeje nebo slevy. Po rozšíření formátu lze nasměrovat uživatele přímo do mobilních aplikací, kde mohou ihned nakupovat. Firmy mohou také častěji upozorňovat uživatele na nabídky a načasování slev, čímž se zvyšuje naléhavost a viditelnost promo akcí.
Možnost posílat připomínky o začátku a konci výprodejů je v e-commerce dost důležitý prvek. E-shopy dokážou vytvářet cílené podněty, které zvyšují pravděpodobnost impulzivních nákupů.
Site Links: Zjednodušená navigace pro rozsáhlé produktové katalogy
Meta dále představuje Site Links pro reklamy ve Facebook Feedu. Umožňuje inzerentům přidat do jedné reklamy více vstupních stránek, což dává uživatelům možnost dostat se přímo k obsahu nebo kategorii produktů, které je nejvíce zajímají. Například značka kosmetiky, která nabízí široký sortiment produktů, může zákazníky nasměrovat na příslušnou vstupní stránku jedním kliknutím.
Oslovujte zákazníky v obchodech i online
Přestože je online nakupování skutečně populární, Meta nezapomíná ani na kamenné provozy. Testuje nové omnichannel funkce, které pomáhají firmám oslovit zákazníky jak online, tak v obchodech. Inzerenti budou brzy moci cílit jednotlivce, kteří pravděpodobně nakupují v kamenných prodejnách a zvýrazňovat blízké obchody.

Zdroj: Meta
V tomto případě jde skutečně o důležité vylepšení, které umožní bezproblémové propojení online a offline strategií. Zároveň otevírá možnosti pro místní firmy, aby během vrcholu prodejní sezóny přilákaly zákazníky přímo do prodejen.
Location-Based Ads: Zachyťte příležitostné cestovatele
Reklamy cílené na konkrétní místa mohou být zajímavé z hlediska předvánočního turismu – ať už za účelem rodinných návštěv nebo shánění dárků. Tento nástroj umožní firmám oslovit turisty nebo návštěvníky v konkrétních městech nebo regionech a přizpůsobit reklamy tak, aby zaujaly lidi, kteří se na místě běžně nezdržují.
Profitovat mohou odvětví jako HoReCa, služby, cestovní ruch a místní maloobchod. Tato funkce nabízí jedinečnou příležitost oslovit nový segment zákazníků během svátečního náporu. Cílením na jednotlivce, kteří aktivně hledají aktivity nebo zážitky v konkrétním místě, mohou firmy lépe sladit své marketingové úsilí se záměrem zákazníků.

Zdroj: Meta
Kampaně na platformách Meta jsou neodmyslitelnou součástí marketingové strategie. Společnost se snaží inzerentům přiblížit možnosti, které se poměrně dynamicky rozšiřují. Například teprve nedávno zveřejnila příručku, která inspiruje k lepším kampaním v top prodejní sezóně.
Nové reklamní nástroje poskytují podnikatelům nové možnosti, jak zvýšit prodej a zapojit zákazníky během klíčového období. Zapojením novinek do vaší strategie můžete efektivněji oslovit zákazníky, zvýšit konverze a maximalizovat své marketingové úsilí.