4 min. doba čtení

Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků

Období horlivého nakupování se blíží a společnost Meta představila nové funkce pro e-commerce segment. Novými nástroji chce pomoci při zvyšování prodeje a efektivnějším oslovení zákazníků. Marketéři budou mít prostor pro zvýraznění či připomenutí slev, s Location Ads dokáží oslovit turisty a svůj prostor dostanou i kamenné provozy. Tyto inovace slibují optimalizovanější a personalizovaný přístup k marketingu, který pomáhá vyniknout na konkurenčním trhu. Podívejte se na nejdůležitější aktualizace a jejich přínos pro byznys.

Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků
Zdroj: Depositphotos

Více kreativních možností pro efektivnější cílení

Meta rozšiřuje svoji reklamní sadu o více různorodých kreativních možností, čímž poskytuje značkám větší flexibilitu v tom, jak oslovit a zaujmout potenciální zákazníky. Pomocí kampaní Advantage+ poháněných umělou inteligencí mohou značky efektivněji testovat různé reklamní formáty a poskytovat přizpůsobené zprávy, které budou rezonovat s různými zákaznickými segmenty.

„Díky většímu počtu možností reklamních formátů v kampaních mohou inzerenti snadno implementovat strategii diverzifikace kreativy a dosáhnout tak vyšší efektivity kampaní a většího dosahu,“ uvádí Meta.

Marketéři ocení možnost rychle optimalizovat kampaně prostřednictvím personalizovaného a poutavějšího obsahu. Důraz na diverzifikaci je obzvláště užitečný při cílených kampaních, které zajišťují, že reklamy osloví potenciální zákazníky ve správný čas as tím správným sdělením.

Zvýrazněné slevové kódy

Když už se rozhodnete jít do slevové akce, potěší vás možnost dát jim větší prostor. Slevové kódy v reklamách se mohou zvýraznit, což zákazníkům usnadní uplatnění slev a podpoří je v nakupování.

Meta také testuje nabídky pro první nákup a personalizované slevy. Ideální funkce pro e-commerce značky, které se snaží získat nové zákazníky během svátků.

Tyto funkce jsou integrovány do Instagram Reels. Firmy mohou využít jeden z nejrychleji rostoucích formátů sociálních médií k propagaci časově omezených nabídek a přeměnit příležitostné sledovatele na kupující.

Zlavovy kod na platforme Meta

Zdroj: Meta

Reminder Ads: Zvýšení zapojení a načasování prodejů

Funkce Reminder Ads se využívala zejména k upozorňování zákazníků na nadcházející události, spuštění prodeje nebo slevy. Po rozšíření formátu lze nasměrovat uživatele přímo do mobilních aplikací, kde mohou ihned nakupovat. Firmy mohou také častěji upozorňovat uživatele na nabídky a načasování slev, čímž se zvyšuje naléhavost a viditelnost promo akcí.

Možnost posílat připomínky o začátku a konci výprodejů je v e-commerce dost důležitý prvek. E-shopy dokážou vytvářet cílené podněty, které zvyšují pravděpodobnost impulzivních nákupů.

Site Links: Zjednodušená navigace pro rozsáhlé produktové katalogy

Meta dále představuje Site Links pro reklamy ve Facebook Feedu. Umožňuje inzerentům přidat do jedné reklamy více vstupních stránek, což dává uživatelům možnost dostat se přímo k obsahu nebo kategorii produktů, které je nejvíce zajímají. Například značka kosmetiky, která nabízí široký sortiment produktů, může zákazníky nasměrovat na příslušnou vstupní stránku jedním kliknutím.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Oslovujte zákazníky v obchodech i online

Přestože je online nakupování skutečně populární, Meta nezapomíná ani na kamenné provozy. Testuje nové omnichannel funkce, které pomáhají firmám oslovit zákazníky jak online, tak v obchodech. Inzerenti budou brzy moci cílit jednotlivce, kteří pravděpodobně nakupují v kamenných prodejnách a zvýrazňovat blízké obchody.

Meta kampan predajne

Zdroj: Meta

V tomto případě jde skutečně o důležité vylepšení, které umožní bezproblémové propojení online a offline strategií. Zároveň otevírá možnosti pro místní firmy, aby během vrcholu prodejní sezóny přilákaly zákazníky přímo do prodejen.

Location-Based Ads: Zachyťte příležitostné cestovatele

Reklamy cílené na konkrétní místa mohou být zajímavé z hlediska předvánočního turismu – ať už za účelem rodinných návštěv nebo shánění dárků. Tento nástroj umožní firmám oslovit turisty nebo návštěvníky v konkrétních městech nebo regionech a přizpůsobit reklamy tak, aby zaujaly lidi, kteří se na místě běžně nezdržují.

Profitovat mohou odvětví jako HoReCa, služby, cestovní ruch a místní maloobchod. Tato funkce nabízí jedinečnou příležitost oslovit nový segment zákazníků během svátečního náporu. Cílením na jednotlivce, kteří aktivně hledají aktivity nebo zážitky v konkrétním místě, mohou firmy lépe sladit své marketingové úsilí se záměrem zákazníků.

Meta Location-Based Ads

Zdroj: Meta

Kampaně na platformách Meta jsou neodmyslitelnou součástí marketingové strategie. Společnost se snaží inzerentům přiblížit možnosti, které se poměrně dynamicky rozšiřují. Například teprve nedávno zveřejnila příručku, která inspiruje k lepším kampaním v top prodejní sezóně.

Nové reklamní nástroje poskytují podnikatelům nové možnosti, jak zvýšit prodej a zapojit zákazníky během klíčového období. Zapojením novinek do vaší strategie můžete efektivněji oslovit zákazníky, zvýšit konverze a maximalizovat své marketingové úsilí.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+