4 min. doba čtení

Jak jsme zahájili sérii konferencí Ecommerce Bridge Live? Podívejte se na report z Bardejova

Ve čtvrtek 25. ledna jsme se sešli v srdci krásného Bardejova v kulturním prostoru Bašta. Letošní první ročník konference Ecommerce Bridge LIVE spojil svět byznysu, marketingu a inovací a přinesl do historického města energii a nové nápady.

Jak jsme zahájili sérii konferencí Ecommerce Bridge Live? Podívejte se na report z Bardejova

Bardejov vyslal jasný signál, že je skutečně silným e-commerce městem. Vstupenky na akci byly vyprodány již několik dní před jejím konáním. V den D bylo na místě přes 80 zájemců, kteří se chtěli něco dozvědět od povolaných odborníků a další účastníci se připojili online.

Měli jsme tu čest přivítat na pódiu 5 výjimečných řečníků, jejichž příspěvky nás inspirovaly k hledání nových způsobů, jak inovovat a růst v dynamickém prostředí e-commerce.

Jako první vystoupil Ľubomír Šulko, marketingový ředitel společnosti Panta Rhei, jednoho z největších slovenských knihkupeckých sítí. Navzdory různým apokalyptickým scénářům spojeným s digitalizací knihy nejenže přežily, ale mezi mnoha Slováky jsou stále velmi oblíbené. Co jim přináší čtenářský zážitek a jak k němu přistupuje Panta Rhei, prozradil ve své přednášce.

Shoptet je osvědčená platforma, která nabízí řešení pro e-shopy. V Česku a na Slovensku jí důvěřují desetitisíce uživatelů. Obsahový specialista Matúš Ondrija představil data, která mohou pomoci malým a středním e-shopům růst.

Ve společnosti DPD se snaží o pozitivní zkušenosti v oblasti reverzní logistiky. Michal Hronec představil fungování unikátního online nástroje Return My Parcel, který zákazníci e-shopů využívají k vrácení zboží. I když zákazníkovi zboží zcela nevyhovuje, může ho spokojeně vrátit a nezhorší mu to uživatelský zážitek.

Komunikace společnosti v oblasti zákaznické podpory je často obrazem toho, jak společnost funguje a jak přistupuje ke svým stávajícím nebo potenciálním zákazníkům. Jakub Sidorják ze společnosti Daktela svou přednáškou nastolil otázku, zda tento potenciál využíváte naplno.

Posledním řečníkem na pódiu byl ředitel slovenské společnosti Kachličkovo, Róbert Potoma. Jak se mu podařilo dosáhnout úspěchu? Ve své přednášce přiznal své chyby, podělil se o své know-how a ukázal, jak vybudovat stabilní firmu, i když je cesta klikatá.

Naši hosté si užili nejen bohatý program plný relevantních témat a inspirace, ale také příležitost k navázání kontaktů při chutném občerstvení. Vyvrcholením akce byla panelová diskuse, kde jsme se zamýšleli a diskutovali o aktuálních výzvách a trendech v oblasti e-commerce. Nechyběla ani soutěž, v níž se hrálo o štědré poukázky od našeho partnera Zľavomat a marketingové knihy od Dognetu.

Náš hostitelský prostor Bašta – kulturní a komunitní centrum se ukázal být nejen estetickým a příjemným prostředím, ale také domovem skvělé skupiny nadšenců, kteří ho dělají lepším. Jejich péče o každý detail vytvořila atmosféru, ve které jsme společně strávili inspirativní večer.

Takto jsme zahájili letošní cestu Ecommerce Bridge LIVE v Bardejově. Doufáme, že pro vás byl tento zážitek stejně inspirativní jako pro nás. Pokud jste tuto konferenci nestihli, nezoufejte. Chystáme další akce, které vám nabídnou další příležitosti k učení, zapojení se do diskusí a navázání nových kontaktů. Další zastávka bude 15. února v Žilině! Přiznáváme – pro české sledovatele můžou být naše zastávky daleko. Naštěstí jsou všechny konference k dispozici i díky live streamu. A to zcela zdarma!

Zároveň bychom chtěli poděkovat všem, kteří přispěli ke skvělému startu těchto e-commerce akcí. Vážíme si skvělé spolupráce s partnery, ale také podpory a zájmu samotných účastníků. Jsme velmi rádi, že jsme mohli poskytnout prostor pro sdílení zkušeností a nápadů.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč si koupit lístky na Web Summit v Lisabonu
3 min. doba čtení

Proč si koupit lístky na Web Summit v Lisabonu

Web Summit je jednou z největších a nejprestižnějších technologických konferencí na světě. Byla založena v roce 2009 a každoročně se koná v Lisabonu. Konference přitahuje tisíce návštěvníků včetně technologických profesionálů, začínajících firem, investorů, politických představitelů a zástupců médií.

Andrej Sopka Andrej Sopka
Head of Digital, Targetovo
Přečíst článek
Communication Summit 2024: Nepřestávejte se ptát!
11 min. doba čtení

Communication Summit 2024: Nepřestávejte se ptát!

Komunikujte pozitivně, jednoduše, bez greenwashingu a chytře s AI. Takto by se dal obsahově shrnout 7. ročník konference Communication Summit z produkce společnosti Blue Events, který proběhl 5. června v O2 universum. Ať už jste byli mezi čtyřmi stovkami návštěvníků, nebo ne, podívejte se na přehled toho nejdůležitějšího, co během programu zaznělo.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+