
Bardejov vyslal jasný signál, že je skutečně silným e-commerce městem. Vstupenky na akci byly vyprodány již několik dní před jejím konáním. V den D bylo na místě přes 80 zájemců, kteří se chtěli něco dozvědět od povolaných odborníků a další účastníci se připojili online.
Měli jsme tu čest přivítat na pódiu 5 výjimečných řečníků, jejichž příspěvky nás inspirovaly k hledání nových způsobů, jak inovovat a růst v dynamickém prostředí e-commerce.
Jako první vystoupil Ľubomír Šulko, marketingový ředitel společnosti Panta Rhei, jednoho z největších slovenských knihkupeckých sítí. Navzdory různým apokalyptickým scénářům spojeným s digitalizací knihy nejenže přežily, ale mezi mnoha Slováky jsou stále velmi oblíbené. Co jim přináší čtenářský zážitek a jak k němu přistupuje Panta Rhei, prozradil ve své přednášce.
Shoptet je osvědčená platforma, která nabízí řešení pro e-shopy. V Česku a na Slovensku jí důvěřují desetitisíce uživatelů. Obsahový specialista Matúš Ondrija představil data, která mohou pomoci malým a středním e-shopům růst.
Ve společnosti DPD se snaží o pozitivní zkušenosti v oblasti reverzní logistiky. Michal Hronec představil fungování unikátního online nástroje Return My Parcel, který zákazníci e-shopů využívají k vrácení zboží. I když zákazníkovi zboží zcela nevyhovuje, může ho spokojeně vrátit a nezhorší mu to uživatelský zážitek.
Komunikace společnosti v oblasti zákaznické podpory je často obrazem toho, jak společnost funguje a jak přistupuje ke svým stávajícím nebo potenciálním zákazníkům. Jakub Sidorják ze společnosti Daktela svou přednáškou nastolil otázku, zda tento potenciál využíváte naplno.
Posledním řečníkem na pódiu byl ředitel slovenské společnosti Kachličkovo, Róbert Potoma. Jak se mu podařilo dosáhnout úspěchu? Ve své přednášce přiznal své chyby, podělil se o své know-how a ukázal, jak vybudovat stabilní firmu, i když je cesta klikatá.
Naši hosté si užili nejen bohatý program plný relevantních témat a inspirace, ale také příležitost k navázání kontaktů při chutném občerstvení. Vyvrcholením akce byla panelová diskuse, kde jsme se zamýšleli a diskutovali o aktuálních výzvách a trendech v oblasti e-commerce. Nechyběla ani soutěž, v níž se hrálo o štědré poukázky od našeho partnera Zľavomat a marketingové knihy od Dognetu.
Náš hostitelský prostor Bašta – kulturní a komunitní centrum se ukázal být nejen estetickým a příjemným prostředím, ale také domovem skvělé skupiny nadšenců, kteří ho dělají lepším. Jejich péče o každý detail vytvořila atmosféru, ve které jsme společně strávili inspirativní večer.
Takto jsme zahájili letošní cestu Ecommerce Bridge LIVE v Bardejově. Doufáme, že pro vás byl tento zážitek stejně inspirativní jako pro nás. Pokud jste tuto konferenci nestihli, nezoufejte. Chystáme další akce, které vám nabídnou další příležitosti k učení, zapojení se do diskusí a navázání nových kontaktů. Další zastávka bude 15. února v Žilině! Přiznáváme – pro české sledovatele můžou být naše zastávky daleko. Naštěstí jsou všechny konference k dispozici i díky live streamu. A to zcela zdarma!
Zároveň bychom chtěli poděkovat všem, kteří přispěli ke skvělému startu těchto e-commerce akcí. Vážíme si skvělé spolupráce s partnery, ale také podpory a zájmu samotných účastníků. Jsme velmi rádi, že jsme mohli poskytnout prostor pro sdílení zkušeností a nápadů.