1 min. doba čtení

Jak dokáže Muziker konkurovat v marketingu Alze a jiným velkým hráčům? (Monika Klísková, Muziker)

Muziker se už dávno vyformoval z e-shopu s hudebninami na prodejce zboží pro aktivní strávení volného času. Skutečně pokud potřebujete nějakou pomůcku pro volnočasovou aktivitu, s vysokou pravděpodobností ji tam seženete. Kromě Slovenska jsou v mnoha zemích po Evropě a podle zájmů mají i tyto trhy rozděleny. Jak se jim podařilo celkově vyrůst, na základě čeho člení trhy na primární, sekundární a terciární a proč dělají logistiku z jednoho skladu na Slovensku nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Monika Klísková, Chief Marketing Officer v Muzikeru.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

    • 01:36 Co je dnes Muziker?
    • 02:23 Jak se jim podařilo vyrůst?
    • 05:41 Bojí se Muziker ohrožení ze strany marketplaces?
    • 08:50 Je silná pozice v segmentu hudby dána historicky?
    • 09:29 Rozdělení trhů Muziker
    • 14:26 Jak řeší marketing pro celou společnost?
    • 17:55 Mají řešení pro země, kde ještě není spuštěn Google shopping?
    • 19:36 Sledují si také znalost brandu?
    • 27:30 Jak dělají logistiku z jednoho skladu do všech zemí?
    • 30:08 Jaké chyby dělají jiné e-shopy, co už Muziker vychytal?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024
1 min. doba čtení

Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024

Štěpán se vrátil do horkého křesla mudrovačky a věru že bylo o čem! V zářijových novinkách jsme si prošli například aktuální trendy v reklamních preferencích, Temu jako druhou nejnavštěvovanější e-commerce platformou, problémy se správou produktových informací u B2B firem, YouTube novinky ai proč se nespoléhat na „last click“? To vše a ještě mnohem víc v […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)
1 min. doba čtení

Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)

V našem studiu jsme tentokrát neměli jen nového hosta, ale také moderátorku. Do Ecommerce Bridge přijela ostřílená marketérka Adriana Hurbych, CMO značky Footshop. V rozhovoru se dozvíte, jak postupovat při byznysu s vlastní značkou, co musíte udělat, abyste uspěli v záplavě konkurence, v čem jsou výprodeje výhodné a v čem naopak, nebo jaké plány mají […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1 min. doba čtení

Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Stavět firmu na cizí značce, kterou zastupujeme, může znít zvláštně. Proč raději nevytvořit něco vlastního, co bychom měli zcela pod kontrolou, nebyli odkázáni na externí vlivy vedení základní firmy a mohli ji potenciálně do budoucna dobře prodat? Pokud to ovšem máte v sobě a dané značce věříte naplno, může to dávat smysl. Jak se Henrieta […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+