1 min. doba čtení

Jak dokáže Muziker konkurovat v marketingu Alze a jiným velkým hráčům? (Monika Klísková, Muziker)

Muziker se už dávno vyformoval z e-shopu s hudebninami na prodejce zboží pro aktivní strávení volného času. Skutečně pokud potřebujete nějakou pomůcku pro volnočasovou aktivitu, s vysokou pravděpodobností ji tam seženete. Kromě Slovenska jsou v mnoha zemích po Evropě a podle zájmů mají i tyto trhy rozděleny. Jak se jim podařilo celkově vyrůst, na základě čeho člení trhy na primární, sekundární a terciární a proč dělají logistiku z jednoho skladu na Slovensku nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Monika Klísková, Chief Marketing Officer v Muzikeru.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

    • 01:36 Co je dnes Muziker?
    • 02:23 Jak se jim podařilo vyrůst?
    • 05:41 Bojí se Muziker ohrožení ze strany marketplaces?
    • 08:50 Je silná pozice v segmentu hudby dána historicky?
    • 09:29 Rozdělení trhů Muziker
    • 14:26 Jak řeší marketing pro celou společnost?
    • 17:55 Mají řešení pro země, kde ještě není spuštěn Google shopping?
    • 19:36 Sledují si také znalost brandu?
    • 27:30 Jak dělají logistiku z jednoho skladu do všech zemí?
    • 30:08 Jaké chyby dělají jiné e-shopy, co už Muziker vychytal?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)
1 min. doba čtení

Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)

Problém s motivací zaměstnanců je dobře známý. I přes veškeré úsilí vedení nemusí podřízení vnímat věci stejně. Pokud však zvládnete náborový proces správně, máte větší šanci na vzájemnou spokojenost. Zda lze motivované lidi odfiltrovat už při pohovoru, jak řeší nejen kompatibilitu, ale i reálné výsledky, a co skutečně pohání lidi v práci, nám prozradil Martin […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+