|
1 min. doba čtení

Jak dokáže GymBeam z Košic hajrovat nejlepší lidi ze Slovenska i Česka? (Michaela Čižmárová – GymBeam)

GymBeam figuruje v našich zprávách poměrně často, zejména díky skvělým e-commerce výsledkům či novinkám, které pro trh přinášejí. Tentokrát jsme se však podívali na zoubek tématu náboru nových lidí. Jak vypadá agenda HR manažera, kolik lidí se do GymBeam průměrně hlásí a co jsou největší benefity poskytování práce z jakéhokoli místa nám ve studiu Ecommerce Bridge řekla Michaela Čižmárová, HR manažerka v GymBeam.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Jak dokáže GymBeam z Košic hajrovat nejlepší lidi ze Slovenska i Česka? (Michaela Čižmárová – GymBeam)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:06 Musí HR manažer v GymBeam sedět v Košické centrále?
      • 01:41 Jak probíhá nábor nových lidí do společnosti?
      • 04:02 Skutečně se k nim hlásí tolik uchazečů?
      • 06:51 Jak funguje v GymBeam práce napříč městy a zeměmi?
      • 10:38 Jaké pozice musí sídlit v centrále?
      • 11:29 Co jsou hodnoty, které hledají v nových lidech?
      • 12:41 Jak se Michaela dostala k současné pozici?
      • 14:31 Hledání lidí interně a externě
      • 15:40 Co je běžná agenda HR manažera v GymBeam?
      • 19:14 Je třeba mít Angličtinu na vysoké úrovni?
      • 19:56 Jak fungují v GymBeam s platy?
      • 21:52 Plánuje se Miška ještě někam v rámci společnosti posouvat?

    Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
    Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

GymBeam
Tento článek ti přináší

GymBeam

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Uživatelské testování svépomocí? Ano, dá se. Ne, není to úplně jednoduché (Honza Kvasnička)
1 min. doba čtení

Uživatelské testování svépomocí? Ano, dá se. Ne, není to úplně jednoduché (Honza Kvasnička)

Domněnky zabíjejí konverze a uživatelské testování vás z této slepé uličky dokáže elegantně vyvést. V rozhovoru se dozvíte, proč nestačí jen nainstalovat Hotjar, jak proměnit frustrující formulář v prodejní mašinu a proč i test s jedním člověkem může zachránit váš byznys. Uslyšíte reálné příběhy, chyby, úspěchy a hlavně rady, které vás naučí dívat se na […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet