1 min. doba čtení

Jak dokáže GymBeam z Košic hajrovat nejlepší lidi ze Slovenska i Česka? (Michaela Čižmárová – GymBeam)

GymBeam figuruje v našich zprávách poměrně často, zejména díky skvělým e-commerce výsledkům či novinkám, které pro trh přinášejí. Tentokrát jsme se však podívali na zoubek tématu náboru nových lidí. Jak vypadá agenda HR manažera, kolik lidí se do GymBeam průměrně hlásí a co jsou největší benefity poskytování práce z jakéhokoli místa nám ve studiu Ecommerce Bridge řekla Michaela Čižmárová, HR manažerka v GymBeam.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:06 Musí HR manažer v GymBeam sedět v Košické centrále?
      • 01:41 Jak probíhá nábor nových lidí do společnosti?
      • 04:02 Skutečně se k nim hlásí tolik uchazečů?
      • 06:51 Jak funguje v GymBeam práce napříč městy a zeměmi?
      • 10:38 Jaké pozice musí sídlit v centrále?
      • 11:29 Co jsou hodnoty, které hledají v nových lidech?
      • 12:41 Jak se Michaela dostala k současné pozici?
      • 14:31 Hledání lidí interně a externě
      • 15:40 Co je běžná agenda HR manažera v GymBeam?
      • 19:14 Je třeba mít Angličtinu na vysoké úrovni?
      • 19:56 Jak fungují v GymBeam s platy?
      • 21:52 Plánuje se Miška ještě někam v rámci společnosti posouvat?

    Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
    Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

GymBeam
Tento článek ti přináší

GymBeam

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+