2min. doba čtení

Jak a proč prodávat na LinkedInu? Na své si přijdou B2B i B2C prodejci

LinkedIn chce podpořit ty, kteří používají zavedený způsob práce s kontakty B2B a vytvořil průvodce s tipy na technologie a nové myšlení. Motivuje také k přímému prodeji koncovým zákazníkům, protože průzkum ukázal, že uživatelé mají tendenci více utrácet.

Jak a proč prodávat na LinkedInu? Na své si přijdou B2B i B2C prodejci
Zdroj: Depositphotos

B2C má na LinkedIne potenciál

Průzkum ukázal, že uživatelé LinkedIn mají vyšší průměrný příjem a jsou připraveni investovat do luxusních produktů. Výzkumná agentura Interpret zjistila, že členové sítě LinkedIn projevují vyšší zájem o kvalitní výrobky. Plánují větší nákupy a kladou důraz na to, aby drželi krok s inovacemi.

61 % respondentů uvedlo, že chtějí nejlepší verzi produktů, a 58 % si přeje být první v používání nových technologií. 68 % členů využívá své sítě k objevování produktů a 71 % poskytuje doporučení.

Tyto trendy mohou sloužit jako inspirace pro marketingové plánování. Data také zdůrazňují emocionální aspekt používání sítě LinkedIn, který otevírá nové možnosti pro inzerci produktů a obsahu. I když je B2B marketing na této síti stále prioritou, zvážení přístupu k jednotlivým uživatelům se může značkám vyplatit.

Zdroj: LinkedIn

Vznikla příručka pro prodejce B2B

LinkedIn vytvořil průvodce, který shrnuje taktiky pro maximalizaci prodejních příležitostí v roce 2024. Jedná se o 80-stránkovou publikaci, která představuje přístup “Deep Sales”. Seznamuje prodejce s tím, jak využívat pokročilé metody včetně umělé inteligence.

Zdroj: LinkedIn

“Deep sales” je přístup, který vede prodejce k úspěšnějším výsledkům a využívá návyky, které špičkoví prodejci instinktivně znají a dělají – zaměřte své úsilí tam, kde se hraje, budujte vztahy široko daleko a do hloubky pochopte kontext svého prodejního partnera, abyste získali více obchodů. Přístup hloubkového prodeje se skládá ze 3 návyků, které přímo a kvantifikovatelně souvisejí s vyšší šancí prodejce na úspěch. Jinými slovy, odhalili jsme, které činnosti pomáhají prodejcům výrazně zvýšit jejich šance na překročení kvóty,” vysvětluje platforma.

Průvodce pojednává o třech klíčových návycích špičkových prodejců, ukazuje, jak v prodejním procesu využít umělou inteligenci v aplikaci Sales Navigator a jak zlepšit svůj přístup k prodeji.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+