2 min. doba čtení

Jak a proč prodávat na LinkedInu? Na své si přijdou B2B i B2C prodejci

LinkedIn chce podpořit ty, kteří používají zavedený způsob práce s kontakty B2B a vytvořil průvodce s tipy na technologie a nové myšlení. Motivuje také k přímému prodeji koncovým zákazníkům, protože průzkum ukázal, že uživatelé mají tendenci více utrácet.

Jak a proč prodávat na LinkedInu? Na své si přijdou B2B i B2C prodejci
Zdroj: Depositphotos

B2C má na LinkedIne potenciál

Průzkum ukázal, že uživatelé LinkedIn mají vyšší průměrný příjem a jsou připraveni investovat do luxusních produktů. Výzkumná agentura Interpret zjistila, že členové sítě LinkedIn projevují vyšší zájem o kvalitní výrobky. Plánují větší nákupy a kladou důraz na to, aby drželi krok s inovacemi.

61 % respondentů uvedlo, že chtějí nejlepší verzi produktů, a 58 % si přeje být první v používání nových technologií. 68 % členů využívá své sítě k objevování produktů a 71 % poskytuje doporučení.

Tyto trendy mohou sloužit jako inspirace pro marketingové plánování. Data také zdůrazňují emocionální aspekt používání sítě LinkedIn, který otevírá nové možnosti pro inzerci produktů a obsahu. I když je B2B marketing na této síti stále prioritou, zvážení přístupu k jednotlivým uživatelům se může značkám vyplatit.

Zdroj: LinkedIn

Vznikla příručka pro prodejce B2B

LinkedIn vytvořil průvodce, který shrnuje taktiky pro maximalizaci prodejních příležitostí v roce 2024. Jedná se o 80-stránkovou publikaci, která představuje přístup “Deep Sales”. Seznamuje prodejce s tím, jak využívat pokročilé metody včetně umělé inteligence.

Zdroj: LinkedIn

“Deep sales” je přístup, který vede prodejce k úspěšnějším výsledkům a využívá návyky, které špičkoví prodejci instinktivně znají a dělají – zaměřte své úsilí tam, kde se hraje, budujte vztahy široko daleko a do hloubky pochopte kontext svého prodejního partnera, abyste získali více obchodů. Přístup hloubkového prodeje se skládá ze 3 návyků, které přímo a kvantifikovatelně souvisejí s vyšší šancí prodejce na úspěch. Jinými slovy, odhalili jsme, které činnosti pomáhají prodejcům výrazně zvýšit jejich šance na překročení kvóty,” vysvětluje platforma.

Průvodce pojednává o třech klíčových návycích špičkových prodejců, ukazuje, jak v prodejním procesu využít umělou inteligenci v aplikaci Sales Navigator a jak zlepšit svůj přístup k prodeji.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Co můžeme očekávat od sociálních médií do konce roku?
3 min. doba čtení

Co můžeme očekávat od sociálních médií do konce roku?

Sociální média nadále ovlivňují způsoby, jakými podniky komunikují se spotřebiteli. Zpráva společnosti Tubular zaměřená na sociální média upozorňuje na klíčové trendy a změny, na které musí profesionálové v oblasti elektronického obchodu reagovat. Pokud vás zajímá vývoj sociálních médií, přečtěte si klíčové poznatky, které vám pomohou udržet si náskok.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+