2 min. doba čtení

Jak a proč prodávat na LinkedInu? Na své si přijdou B2B i B2C prodejci

LinkedIn chce podpořit ty, kteří používají zavedený způsob práce s kontakty B2B a vytvořil průvodce s tipy na technologie a nové myšlení. Motivuje také k přímému prodeji koncovým zákazníkům, protože průzkum ukázal, že uživatelé mají tendenci více utrácet.

Jak a proč prodávat na LinkedInu? Na své si přijdou B2B i B2C prodejci
Zdroj: Depositphotos

B2C má na LinkedIne potenciál

Průzkum ukázal, že uživatelé LinkedIn mají vyšší průměrný příjem a jsou připraveni investovat do luxusních produktů. Výzkumná agentura Interpret zjistila, že členové sítě LinkedIn projevují vyšší zájem o kvalitní výrobky. Plánují větší nákupy a kladou důraz na to, aby drželi krok s inovacemi.

61 % respondentů uvedlo, že chtějí nejlepší verzi produktů, a 58 % si přeje být první v používání nových technologií. 68 % členů využívá své sítě k objevování produktů a 71 % poskytuje doporučení.

Tyto trendy mohou sloužit jako inspirace pro marketingové plánování. Data také zdůrazňují emocionální aspekt používání sítě LinkedIn, který otevírá nové možnosti pro inzerci produktů a obsahu. I když je B2B marketing na této síti stále prioritou, zvážení přístupu k jednotlivým uživatelům se může značkám vyplatit.

Zdroj: LinkedIn

Vznikla příručka pro prodejce B2B

LinkedIn vytvořil průvodce, který shrnuje taktiky pro maximalizaci prodejních příležitostí v roce 2024. Jedná se o 80-stránkovou publikaci, která představuje přístup “Deep Sales”. Seznamuje prodejce s tím, jak využívat pokročilé metody včetně umělé inteligence.

Zdroj: LinkedIn

“Deep sales” je přístup, který vede prodejce k úspěšnějším výsledkům a využívá návyky, které špičkoví prodejci instinktivně znají a dělají – zaměřte své úsilí tam, kde se hraje, budujte vztahy široko daleko a do hloubky pochopte kontext svého prodejního partnera, abyste získali více obchodů. Přístup hloubkového prodeje se skládá ze 3 návyků, které přímo a kvantifikovatelně souvisejí s vyšší šancí prodejce na úspěch. Jinými slovy, odhalili jsme, které činnosti pomáhají prodejcům výrazně zvýšit jejich šance na překročení kvóty,” vysvětluje platforma.

Průvodce pojednává o třech klíčových návycích špičkových prodejců, ukazuje, jak v prodejním procesu využít umělou inteligenci v aplikaci Sales Navigator a jak zlepšit svůj přístup k prodeji.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+