B2C má na LinkedIne potenciál
Průzkum ukázal, že uživatelé LinkedIn mají vyšší průměrný příjem a jsou připraveni investovat do luxusních produktů. Výzkumná agentura Interpret zjistila, že členové sítě LinkedIn projevují vyšší zájem o kvalitní výrobky. Plánují větší nákupy a kladou důraz na to, aby drželi krok s inovacemi.
61 % respondentů uvedlo, že chtějí nejlepší verzi produktů, a 58 % si přeje být první v používání nových technologií. 68 % členů využívá své sítě k objevování produktů a 71 % poskytuje doporučení.
Tyto trendy mohou sloužit jako inspirace pro marketingové plánování. Data také zdůrazňují emocionální aspekt používání sítě LinkedIn, který otevírá nové možnosti pro inzerci produktů a obsahu. I když je B2B marketing na této síti stále prioritou, zvážení přístupu k jednotlivým uživatelům se může značkám vyplatit.
Vznikla příručka pro prodejce B2B
LinkedIn vytvořil průvodce, který shrnuje taktiky pro maximalizaci prodejních příležitostí v roce 2024. Jedná se o 80-stránkovou publikaci, která představuje přístup “Deep Sales”. Seznamuje prodejce s tím, jak využívat pokročilé metody včetně umělé inteligence.
“Deep sales” je přístup, který vede prodejce k úspěšnějším výsledkům a využívá návyky, které špičkoví prodejci instinktivně znají a dělají – zaměřte své úsilí tam, kde se hraje, budujte vztahy široko daleko a do hloubky pochopte kontext svého prodejního partnera, abyste získali více obchodů. Přístup hloubkového prodeje se skládá ze 3 návyků, které přímo a kvantifikovatelně souvisejí s vyšší šancí prodejce na úspěch. Jinými slovy, odhalili jsme, které činnosti pomáhají prodejcům výrazně zvýšit jejich šance na překročení kvóty,” vysvětluje platforma.
Průvodce pojednává o třech klíčových návycích špičkových prodejců, ukazuje, jak v prodejním procesu využít umělou inteligenci v aplikaci Sales Navigator a jak zlepšit svůj přístup k prodeji.