2 min. doba čtení

Instagram změní doporučování. Na co se připravit?

Ve snaze vyrovnat podmínky pro tvůrce obsahu oznamuje Instagram aktualizace svých algoritmů pro doporučování obsahu. Tyto změny mají upřednostnit původní obsah, odměnit tvůrce všech velikostí a omezit agregaci obsahu.

Instagram změní doporučování. Na co se připravit?
Zdroj: Meta

Více příležitostí prorazit

Poznáte to. Profil, který se dokázal svézt na vlně trendu, algoritmus úspěšně táhne vpřed. V doporučeních převládal obsah od tvůrců s velkou sledovaností, zatímco menší profily musely o zviditelnění bojovat.

Instagram chce tomuto jevu zabránit novým hodnocením, které umožní menší tvůrce více distribuovat. Místo toho, aby se spoléhalo pouze na zapojení sledujících, bude každý způsobilý obsah zobrazován malému publiku a postupně rozšiřován na základě jeho výkonu.

Zdroj: Meta

Originální obsah je zlato

Originální obsah bude mít přednost před repostami. Když Instagram zaznamená identický obsah, doporučuje jen originály. K tomu přidá repostovaný obsah označený s odkazem na původního tvůrce.

„Vytváření originálního obsahu vyžaduje spoustu času a úsilí, takže ti, kteří jej vytvářejí, by měli získat uznání a distribuci, i když jej repostují jiné účty,“ uvedla platforma.

Koniec odporúčania zoskupeného obsahu

Podle Instagramu nejsou pro doporučení přípustná seskupení obsahu. Účty, které často opakovaně publikují obsah bez přidané hodnoty, budou z doporučení vyloučeny. Nebude se to však týkat účtů s licenčními smlouvami nebo souhlasem tvůrců obsahu.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Co očekávat?

Nový přístup bude zaveden v nadcházejících měsících. Změny znamenají posun směrem ke spravedlivější platformě, kde mají všichni tvůrci příležitost prosperovat. Důležité bude také, aby se i strategie e-commerce přizpůsobily novému vývoji a poskytovaly originální a vysoce kvalitní obsah. Citlivá témata, nekvalitní obsah, nepravdivé nebo zavádějící informace a politický obsah budou i nadále hlídány a odsouvány na okraj.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok představuje Search Ads Campaign
3 min. doba čtení

TikTok představuje Search Ads Campaign

TikTok rozšiřuje své reklamní možnosti uvedením nové funkce Search Ads Campaign. Jejím cílem je oslovit uživatele s vysokou pravděpodobností nákupu prostřednictvím výsledků vyhledávání v aplikaci TikTok. Stále více lidí používá sociální platformy k vyhledávání produktů namísto tradičních vyhledávačů. A TikTok chce inzerentům umožnit cílení na uživatele právě v momentě, kdy aktivně hledají informace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě
3 min. doba čtení

Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě

Generativní AI se stává mocným nástrojem i v reklamě. Nedávná studie TikTok Marketing Science ukazuje, že uživatelé TikToku projevují výrazně větší nadšení a obeznámenost s obsahem generovaným AI, což poskytuje cenné poznatky pro značky, které chtějí využít potenciál AI v e-commerce.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků
4 min. doba čtení

Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků

Období horlivého nakupování se blíží a společnost Meta představila nové funkce pro e-commerce segment. Novými nástroji chce pomoci při zvyšování prodeje a efektivnějším oslovení zákazníků. Marketéři budou mít prostor pro zvýraznění či připomenutí slev, s Location Ads dokáží oslovit turisty a svůj prostor dostanou i kamenné provozy. Tyto inovace slibují optimalizovanější a personalizovaný přístup k […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+