2 min. doba čtení

Influencer marketingové agentury mohou vaší značce pomoci. World of Online rozšiřuje své partnerství s L’Oréal

Česká agentura World of Online bude pro L'Oréal vyhledávat nové relevantní influencery v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Tuto zprávu přinesl Mediar.cz. 

Influencer marketingové agentury mohou vaší značce pomoci. World of Online rozšiřuje své partnerství s L’Oréal

Agentura WOO bude spolupracovat na influencer marketingu luxusní divize L’Oréal

V prosinci si divize L’Oréal Luxe vybrala společnost World of Online (WOO) za svého influencer marketingového partnera. Ta je partnerem společnosti L’Oréal v oblasti influencer marketingu od roku 2018. Spolupráce mezi těmito dvěma společnostmi se nyní rozšíří o portfolio luxusních značek. Do této divize patří luxusní kosmetické značky jako Lancôme, Valentino, Prada, Yves Saint Laurent, Biotherm a Giorgio Armani Beauty.

Rozsah smlouvy na rok 2022 se vztahuje na všechny činnosti související s realizací a uskutečněním kampaní influencerů. Mimo jiné se WOO zaměří i na vyhledávání nových relevantních influencerů, přičemž se soustředí především na největší influencery v České republice, Maďarsku a na Slovensku. Většina z nich bude mít charakter dlouhodobé „ambasadorské“ spolupráce.

Kampaně cílené prostřednictvím influencerů dosahují v průměru o 30 % lepších výsledků.

V současnosti se agentura kromě hledání a doporučení nových relevantních influencerů zaměřuje i na administrativu související s pokrytím stávajících partnerství s influencery.

zdroj: differentmarketing.sk

Marketingová agentura Different na svém webu vysvětluje výhody této formy spolupráce: „Zákazníci začínají být vůči reklamám na webech imunní, mluvíme o tzv. bannerové slepotě. Influencer marketing je nový způsob, jak zaujmout potenciální zákazníky originálním způsobem. Doporučení influencera zákazník vnímá spíše jako kamarádskou radu, ne jako reklamu. Kampaně cílené prostřednictvím influencerů dosahují v průměru o 30 % lepších výsledků než kampaně cílené přes přímé firemní kanály.”

Pro firmy má význam spolupracovat s influencery z jejich oboru, kteří oslovují podobnou cílovou skupinu. Speciálně v  České republice je velkou výhodou užší cílová skupina, která je připravena poslouchat to, co jim chcete sdělit.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+