Agentura WOO bude spolupracovat na influencer marketingu luxusní divize L’Oréal
V prosinci si divize L’Oréal Luxe vybrala společnost World of Online (WOO) za svého influencer marketingového partnera. Ta je partnerem společnosti L’Oréal v oblasti influencer marketingu od roku 2018. Spolupráce mezi těmito dvěma společnostmi se nyní rozšíří o portfolio luxusních značek. Do této divize patří luxusní kosmetické značky jako Lancôme, Valentino, Prada, Yves Saint Laurent, Biotherm a Giorgio Armani Beauty.
Rozsah smlouvy na rok 2022 se vztahuje na všechny činnosti související s realizací a uskutečněním kampaní influencerů. Mimo jiné se WOO zaměří i na vyhledávání nových relevantních influencerů, přičemž se soustředí především na největší influencery v České republice, Maďarsku a na Slovensku. Většina z nich bude mít charakter dlouhodobé „ambasadorské“ spolupráce.
Kampaně cílené prostřednictvím influencerů dosahují v průměru o 30 % lepších výsledků.
V současnosti se agentura kromě hledání a doporučení nových relevantních influencerů zaměřuje i na administrativu související s pokrytím stávajících partnerství s influencery.
Marketingová agentura Different na svém webu vysvětluje výhody této formy spolupráce: „Zákazníci začínají být vůči reklamám na webech imunní, mluvíme o tzv. bannerové slepotě. Influencer marketing je nový způsob, jak zaujmout potenciální zákazníky originálním způsobem. Doporučení influencera zákazník vnímá spíše jako kamarádskou radu, ne jako reklamu. Kampaně cílené prostřednictvím influencerů dosahují v průměru o 30 % lepších výsledků než kampaně cílené přes přímé firemní kanály.”
Pro firmy má význam spolupracovat s influencery z jejich oboru, kteří oslovují podobnou cílovou skupinu. Speciálně v České republice je velkou výhodou užší cílová skupina, která je připravena poslouchat to, co jim chcete sdělit.