2 min. doba čtení

Influencer marketingové agentury mohou vaší značce pomoci. World of Online rozšiřuje své partnerství s L’Oréal

Česká agentura World of Online bude pro L'Oréal vyhledávat nové relevantní influencery v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Tuto zprávu přinesl Mediar.cz. 

Influencer marketingové agentury mohou vaší značce pomoci. World of Online rozšiřuje své partnerství s L’Oréal

Agentura WOO bude spolupracovat na influencer marketingu luxusní divize L’Oréal

V prosinci si divize L’Oréal Luxe vybrala společnost World of Online (WOO) za svého influencer marketingového partnera. Ta je partnerem společnosti L’Oréal v oblasti influencer marketingu od roku 2018. Spolupráce mezi těmito dvěma společnostmi se nyní rozšíří o portfolio luxusních značek. Do této divize patří luxusní kosmetické značky jako Lancôme, Valentino, Prada, Yves Saint Laurent, Biotherm a Giorgio Armani Beauty.

Rozsah smlouvy na rok 2022 se vztahuje na všechny činnosti související s realizací a uskutečněním kampaní influencerů. Mimo jiné se WOO zaměří i na vyhledávání nových relevantních influencerů, přičemž se soustředí především na největší influencery v České republice, Maďarsku a na Slovensku. Většina z nich bude mít charakter dlouhodobé „ambasadorské“ spolupráce.

Kampaně cílené prostřednictvím influencerů dosahují v průměru o 30 % lepších výsledků.

V současnosti se agentura kromě hledání a doporučení nových relevantních influencerů zaměřuje i na administrativu související s pokrytím stávajících partnerství s influencery.

zdroj: differentmarketing.sk

Marketingová agentura Different na svém webu vysvětluje výhody této formy spolupráce: „Zákazníci začínají být vůči reklamám na webech imunní, mluvíme o tzv. bannerové slepotě. Influencer marketing je nový způsob, jak zaujmout potenciální zákazníky originálním způsobem. Doporučení influencera zákazník vnímá spíše jako kamarádskou radu, ne jako reklamu. Kampaně cílené prostřednictvím influencerů dosahují v průměru o 30 % lepších výsledků než kampaně cílené přes přímé firemní kanály.”

Pro firmy má význam spolupracovat s influencery z jejich oboru, kteří oslovují podobnou cílovou skupinu. Speciálně v  České republice je velkou výhodou užší cílová skupina, která je připravena poslouchat to, co jim chcete sdělit.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO se změnilo. Jste připraveni?
3 min. doba čtení

SEO se změnilo. Jste připraveni?

Vaši konkurenti už bodují na ChatGPT, Redditu a v AI vyhledávačích, zatímco vy stále budujete zpětné odkazy a optimalizujete pro Google. Mladší uživatelé dnes začínají hledat informace na sociálních sítích, nikoliv v tradičních vyhledávačích. Pokud vaše SEO strategie nefunguje i mimo Google, uniká vám zásadní změna v tom, jak lidé skutečně vyhledávají informace.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam
4 min. doba čtení

Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam

E-mailová kampaň může být perfektní, a přesto skončí ve spamu. Až 95 % odesílatelů e-mailů je podle statistik společnosti Mailkit technicky vnímáno jako spammeři. Proč? Protože jim chybí reputace, technické nastavení a relevantní databáze. I legitimní firmy tak často končí ve spamu. Důvodem může být špatná reputace odesílatele, přeplněná databáze nebo chybějící technické nastavení. Tuto […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge