2 min. doba čtení

Inflace v Pákistánu otevírá dveře sociálnímu obchodu

Ceny spotřebního zboží na celém světě prudce rostou, což mnoha lidem způsobuje značné potíže. Na tuto situaci se rozhodl reagovat DealCart, startup zaměřený na sociální obchodování. Pouhé tři měsíce po zahájení činnosti již získala od investorů 4,5 milionu dolarů.

Inflace v Pákistánu otevírá dveře sociálnímu obchodu

Pákistánská společnost DealCart se rozhodla vyřešit problém malého zájmu o elektronické obchodování a pomoci svým krajanům. Většina obyvatel páté nejlidnatější země světa patří z hlediska příjmů do střední a nižší střední třídy. Přestože má stále více lidí v zemi přístup k chytrým telefonům a internetu, nakupování online zůstává výsadou bohatých vrstev obyvatelstva a zboží je tomu přizpůsobeno. Nový startup zaujal svým přístupem investory a oznámil investici ve výši 4,5 milionu dolarů.

Společnost se chce zaměřit na prodej potravin

Společnost je jednou ze čtyř společností v tomto segmentu, které zahájily činnost v zemi v relativně krátké době. Mezi další platformy pro sociální obchod patří BazaarGhar, CelebShop a Gahhak. Zakladatelé společnosti DealCart se chtějí zaměřit na spotřebitele, kteří obvykle utratí za potraviny přibližně 50 až 60 % svého měsíčního příjmu.

DealCart umožňuje skupinové nakupování a hromadné sdílení nabídek prostřednictvím aplikací a sociálních sítí. Účastí ve skupinovém nakupování mohou spotřebitelé získat nižší ceny a výrazně ušetřit. DealCart je schopen nabízet nižší ceny, protože získává produkty přímo od výrobců a spolupracuje s místními značkami.

„Navzdory prudkému nárůstu chytrých telefonů a rozšíření internetu zůstává využívání elektronického obchodování v segmentech se středními a nižšími středními příjmy, které tvoří většinu země, nízké. Současné prostředí elektronického obchodování v zemi je proto zaměřeno na elektroniku a módu za ceny, které si mohou dovolit lidé s vyššími příjmy,“ uvedli zakladatelé v e-mailu pro TechCrunch.

„Většina Pákistánců si uvědomuje, že současné prostředí elektronického obchodu neuspokojuje jejich potřeby.“

DealCart nabízí například olej na vaření, rýži, pšenici, luštěniny a cukr, čaj a mléko, ovoce a zeleninu, dětskou výživu a pleny, nápoje a výrobky pro péči o domácnost. V současné době DealCart nakupuje zboží přímo od výrobců a skladuje je ve svém skladu. Po potvrzení objednávky jsou produkty pro skupinové nákupy odesílány každý den do 23:00.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+