2 min. doba čtení

Inflace v Pákistánu otevírá dveře sociálnímu obchodu

Ceny spotřebního zboží na celém světě prudce rostou, což mnoha lidem způsobuje značné potíže. Na tuto situaci se rozhodl reagovat DealCart, startup zaměřený na sociální obchodování. Pouhé tři měsíce po zahájení činnosti již získala od investorů 4,5 milionu dolarů.

Inflace v Pákistánu otevírá dveře sociálnímu obchodu

Pákistánská společnost DealCart se rozhodla vyřešit problém malého zájmu o elektronické obchodování a pomoci svým krajanům. Většina obyvatel páté nejlidnatější země světa patří z hlediska příjmů do střední a nižší střední třídy. Přestože má stále více lidí v zemi přístup k chytrým telefonům a internetu, nakupování online zůstává výsadou bohatých vrstev obyvatelstva a zboží je tomu přizpůsobeno. Nový startup zaujal svým přístupem investory a oznámil investici ve výši 4,5 milionu dolarů.

Společnost se chce zaměřit na prodej potravin

Společnost je jednou ze čtyř společností v tomto segmentu, které zahájily činnost v zemi v relativně krátké době. Mezi další platformy pro sociální obchod patří BazaarGhar, CelebShop a Gahhak. Zakladatelé společnosti DealCart se chtějí zaměřit na spotřebitele, kteří obvykle utratí za potraviny přibližně 50 až 60 % svého měsíčního příjmu.

DealCart umožňuje skupinové nakupování a hromadné sdílení nabídek prostřednictvím aplikací a sociálních sítí. Účastí ve skupinovém nakupování mohou spotřebitelé získat nižší ceny a výrazně ušetřit. DealCart je schopen nabízet nižší ceny, protože získává produkty přímo od výrobců a spolupracuje s místními značkami.

“Navzdory prudkému nárůstu chytrých telefonů a rozšíření internetu zůstává využívání elektronického obchodování v segmentech se středními a nižšími středními příjmy, které tvoří většinu země, nízké. Současné prostředí elektronického obchodování v zemi je proto zaměřeno na elektroniku a módu za ceny, které si mohou dovolit lidé s vyššími příjmy,” uvedli zakladatelé v e-mailu pro TechCrunch.

“Většina Pákistánců si uvědomuje, že současné prostředí elektronického obchodu neuspokojuje jejich potřeby.”

DealCart nabízí například olej na vaření, rýži, pšenici, luštěniny a cukr, čaj a mléko, ovoce a zeleninu, dětskou výživu a pleny, nápoje a výrobky pro péči o domácnost. V současné době DealCart nakupuje zboží přímo od výrobců a skladuje je ve svém skladu. Po potvrzení objednávky jsou produkty pro skupinové nákupy odesílány každý den do 23:00.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+