3min. doba čtení

Inflace v Pákistánu otevírá dveře sociálnímu obchodu

Ceny spotřebního zboží na celém světě prudce rostou, což mnoha lidem způsobuje značné potíže. Na tuto situaci se rozhodl reagovat DealCart, startup zaměřený na sociální obchodování. Pouhé tři měsíce po zahájení činnosti již získala od investorů 4,5 milionu dolarů.

Inflace v Pákistánu otevírá dveře sociálnímu obchodu

Pákistánská společnost DealCart se rozhodla vyřešit problém malého zájmu o elektronické obchodování a pomoci svým krajanům. Většina obyvatel páté nejlidnatější země světa patří z hlediska příjmů do střední a nižší střední třídy. Přestože má stále více lidí v zemi přístup k chytrým telefonům a internetu, nakupování online zůstává výsadou bohatých vrstev obyvatelstva a zboží je tomu přizpůsobeno. Nový startup zaujal svým přístupem investory a oznámil investici ve výši 4,5 milionu dolarů.

Společnost se chce zaměřit na prodej potravin

Společnost je jednou ze čtyř společností v tomto segmentu, které zahájily činnost v zemi v relativně krátké době. Mezi další platformy pro sociální obchod patří BazaarGhar, CelebShop a Gahhak. Zakladatelé společnosti DealCart se chtějí zaměřit na spotřebitele, kteří obvykle utratí za potraviny přibližně 50 až 60 % svého měsíčního příjmu.

DealCart umožňuje skupinové nakupování a hromadné sdílení nabídek prostřednictvím aplikací a sociálních sítí. Účastí ve skupinovém nakupování mohou spotřebitelé získat nižší ceny a výrazně ušetřit. DealCart je schopen nabízet nižší ceny, protože získává produkty přímo od výrobců a spolupracuje s místními značkami.

“Navzdory prudkému nárůstu chytrých telefonů a rozšíření internetu zůstává využívání elektronického obchodování v segmentech se středními a nižšími středními příjmy, které tvoří většinu země, nízké. Současné prostředí elektronického obchodování v zemi je proto zaměřeno na elektroniku a módu za ceny, které si mohou dovolit lidé s vyššími příjmy,” uvedli zakladatelé v e-mailu pro TechCrunch.

“Většina Pákistánců si uvědomuje, že současné prostředí elektronického obchodu neuspokojuje jejich potřeby.”

DealCart nabízí například olej na vaření, rýži, pšenici, luštěniny a cukr, čaj a mléko, ovoce a zeleninu, dětskou výživu a pleny, nápoje a výrobky pro péči o domácnost. V současné době DealCart nakupuje zboží přímo od výrobců a skladuje je ve svém skladu. Po potvrzení objednávky jsou produkty pro skupinové nákupy odesílány každý den do 23:00.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Lacoste považuje svůj virtuální projekt za ambiciózní a nabízí pohlcující interaktivní cestu, která podle značky znamená „znovuobjevení elektronického obchodu“. Ať už to znamená cokoliv, Lacoste nastoupila do vlaku, ve kterém už jedou Gucci, Adidas a další.

Redakce Redakce
Přečíst článek