1 min. doba čtení

I zákazníci v zahraničí jsou hýčkáni. Nezapomínejte na logistické standardy ani při expanzi (Alex Jančo, Packeta)

Z hlediska expanze jsme si v nedávné minulosti uváděli již mnoho příkladů. Co jsou správné země, kolik peněz potřebujete, jakou marketingovou strategii zvolit... Ale stále jsme nemluvili o klíčové části - expanzi. Dá se v dnešním e-commerce uspět i bez vlastní značky, jak moc důležité je informovat zákazníka o stavu objednávky a jak funguje doručování přes Packetu do zahraničí nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Alex Janco, Managing director of Packeta Slovakia.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovore sa dozviete:

    • 01:57 Kde se posouvá trend v marketingu z pohledu Packeta?
    • 05:36 Proč je v dnešní situace vhodná právě expanze?
    • 07:52 Dá se dnes uspět bez vlastní značky?
    • 09:48 Může být logistika rozhodující věc pro úspěch při expanzi?
    • 12:13 Je třeba informovat zákazníka o stavu zásilky?
    • 19:40 Je komplikovaná integrace takové funkcionality?
    • 21:40 Dají se přes Packetu vybrat iv zahraničí vybraní partneři?
    • 24:59 Je v Packeta možnost nižší částky za dopravu při pozdějším doručení?
    • 31:10 Tipy na expanzi v časopise Packeta
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Tento článek ti přináší

Dynamická technologická firma, která vyvíjí a dodává moderní informační systémy. Podnikatelům a manažerům pomáháme mít dokonalý přehled o své firmě, uvolňujeme jim ruce od administrativy a umožňujeme jim činit správná rozhodnutí. Máme více než 30 let zkušeností s tisíci úspěšnými instalacemi robustního ERP systému u velkých a středních firem. Poskytujeme online cloudové účetnictví, řešení e-commerce, webové a mobilní zakázkové aplikace.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)
1 min. doba čtení

Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)

B2B e-shopy a portály celkově fungují trošku rozdílně, než klasické B2C shopy. Vyladěná UI, jednoduché ovládání a super konfigurátor jsou jen zlomkem souboru prvků, které byste měli mít pro maximalizované sbírání leadů. Jak dokážou dobré konfigurátoři zlepšit konverzní poměr, zda má výhodu integrovaný CRM systém a proč je vhodné mít u podrobných formulářů nějaký support […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+