2 min. doba čtení

Erotický e-shop Růžový slon překročil důležitou hranici

Ostravský e-shop s erotickými pomůckami, spodním prádlem a dalším zbožím Růžovýslon.cz, jehož stoprocentním vlastníkem je podnikatel Adam Durčák (na snímku), zažívá nebývalý obchodní boom. V loňském roce jeho tržby poprvé přesáhly 200 milionů korun (8,3 milionu eur).

Erotický e-shop Růžový slon překročil důležitou hranici

Nejvyšší prodeje v historii společnosti

Společnost Růžový slon v roce 2022 utržila 202 milionů Kč (8,3 milionu EUR), což představuje meziroční nárůst o 34 milionů Kč. Celý český e-commerce trh přitom loni klesl o 12 %. Ještě v roce 2019 dosáhly tržby společnosti 47 milionů Kč (1,9 milionu eur). Čistý zisk Růžového slona loni vyskočil z 6,4 milionu Kč na 13,3 milionu Kč (550 tisíc eur).

Růžový slon, “parta nadšenců, které baví sex a vše kolem něj”, na trhu existuje od roku 2010. Aktuálně zahrnuje i dvě kamenné prodejny v Praze a Havířově. Zájemcům o erotiku nabízí výběr z několika tisíc produktů, kromě toho rovněž vyprodukoval stovky instruktážních a inspirativních videí. K nejprodávanějším položkám patří vibrátory, masturbátory, erekční kroužky nebo vakuové pumpy. Firma patří rovněž k největším inzerentům ze všech hráčů erotického trhu, objem reklamy se v ceníkových cenách pohybuje v desítkách milionů korun. Zvýšené investice do marketingu jsou pak jedním z faktorů růstu byznysového výkonu.

Credit: Borovan

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Zdraví na prvním místě i v e-commerce: Jak využít rostoucí poptávky po fitness produktech?
4 min. doba čtení

Zdraví na prvním místě i v e-commerce: Jak využít rostoucí poptávky po fitness produktech?

Spotřebitelské návyky se dlouhodobě mění ve prospěch zdraví a wellness. Počet lidí, kteří investují do svého zdraví, roste. A to vytváří nové příležitosti pro e-commerce značky. Analýza společností Experian a Reward, vychází z více než 1,4 miliardy kartových transakcí a ukazuje, že výdaje na fitness a výživu meziročně vzrostly o 6 %. Prodejci, kteří se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?
3 min. doba čtení

Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?

Mall.sk prochází zásadní změnou. 31. března 2025 přestane fungovat jako samostatná platforma a jeho nabídka se přesune na Allegro. Tento krok je součástí širší strategie konsolidace technologických platforem v rámci skupiny Allegro. Pro obchodníky a zákazníky to přináší několik změn, které mohou ovlivnit konkurenci na slovenském e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+