2min. doba čtení

Erotický e-shop Růžový slon překročil důležitou hranici

Ostravský e-shop s erotickými pomůckami, spodním prádlem a dalším zbožím Růžovýslon.cz, jehož stoprocentním vlastníkem je podnikatel Adam Durčák (na snímku), zažívá nebývalý obchodní boom. V loňském roce jeho tržby poprvé přesáhly 200 milionů korun (8,3 milionu eur).

Erotický e-shop Růžový slon překročil důležitou hranici

Nejvyšší prodeje v historii společnosti

Společnost Růžový slon v roce 2022 utržila 202 milionů Kč (8,3 milionu EUR), což představuje meziroční nárůst o 34 milionů Kč. Celý český e-commerce trh přitom loni klesl o 12 %. Ještě v roce 2019 dosáhly tržby společnosti 47 milionů Kč (1,9 milionu eur). Čistý zisk Růžového slona loni vyskočil z 6,4 milionu Kč na 13,3 milionu Kč (550 tisíc eur).

Růžový slon, “parta nadšenců, které baví sex a vše kolem něj”, na trhu existuje od roku 2010. Aktuálně zahrnuje i dvě kamenné prodejny v Praze a Havířově. Zájemcům o erotiku nabízí výběr z několika tisíc produktů, kromě toho rovněž vyprodukoval stovky instruktážních a inspirativních videí. K nejprodávanějším položkám patří vibrátory, masturbátory, erekční kroužky nebo vakuové pumpy. Firma patří rovněž k největším inzerentům ze všech hráčů erotického trhu, objem reklamy se v ceníkových cenách pohybuje v desítkách milionů korun. Zvýšené investice do marketingu jsou pak jedním z faktorů růstu byznysového výkonu.

Credit: Borovan

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
10 výzev k akci (CTA), které zvýší vaše konverze
4min. doba čtení

10 výzev k akci (CTA), které zvýší vaše konverze

Znáte ten pocit, když si přečtete zajímavý článek, podíváte se na poutavý obrázek, projdete celý obsah a… a zanecháte za sebou jen tichou přehlídku? To je běžná realita dnešního webu, kde jsme bombardováni informacemi. Ale co kdyby to mohlo být jinak? Co kdybychom mohli z pasivních návštěvníků udělat aktivní účastníky?

Andrej Kajan Andrej Kajan
CEO
Přečíst článek
6 tipů, jak vybrat správnou prodejní platformu pro prodej přes internet
9min. doba čtení

6 tipů, jak vybrat správnou prodejní platformu pro prodej přes internet

Prodej přes internet patří v dnešní době mezi nejpohodlnější způsoby prodeje. Nemusíte mít kamenný obchod, za který platíte pronájem. Stačí si jen vybrat vhodnou prodejní platformu, která bude odpovídat vašemu produktu, technickým zkušenostem a finančním možnostem. Taková platforma vám výrazně zjednoduší celý proces prodeje. Jak prodávat přes internet co nejjednodušeji?

Martin Semerád Martin Semerád
Marketing SimpleShop
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+