2 min. doba čtení

Erotický e-shop Růžový slon překročil důležitou hranici

Ostravský e-shop s erotickými pomůckami, spodním prádlem a dalším zbožím Růžovýslon.cz, jehož stoprocentním vlastníkem je podnikatel Adam Durčák (na snímku), zažívá nebývalý obchodní boom. V loňském roce jeho tržby poprvé přesáhly 200 milionů korun (8,3 milionu eur).

Erotický e-shop Růžový slon překročil důležitou hranici

Nejvyšší prodeje v historii společnosti

Společnost Růžový slon v roce 2022 utržila 202 milionů Kč (8,3 milionu EUR), což představuje meziroční nárůst o 34 milionů Kč. Celý český e-commerce trh přitom loni klesl o 12 %. Ještě v roce 2019 dosáhly tržby společnosti 47 milionů Kč (1,9 milionu eur). Čistý zisk Růžového slona loni vyskočil z 6,4 milionu Kč na 13,3 milionu Kč (550 tisíc eur).

Růžový slon, “parta nadšenců, které baví sex a vše kolem něj”, na trhu existuje od roku 2010. Aktuálně zahrnuje i dvě kamenné prodejny v Praze a Havířově. Zájemcům o erotiku nabízí výběr z několika tisíc produktů, kromě toho rovněž vyprodukoval stovky instruktážních a inspirativních videí. K nejprodávanějším položkám patří vibrátory, masturbátory, erekční kroužky nebo vakuové pumpy. Firma patří rovněž k největším inzerentům ze všech hráčů erotického trhu, objem reklamy se v ceníkových cenách pohybuje v desítkách milionů korun. Zvýšené investice do marketingu jsou pak jedním z faktorů růstu byznysového výkonu.

Credit: Borovan

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce jako opravdu inteligentní systém. S personalizovanými kampaněmi pomůže AI (Vladimír Houba, RTB House)
9 min. doba čtení

E-commerce jako opravdu inteligentní systém. S personalizovanými kampaněmi pomůže AI (Vladimír Houba, RTB House)

Jak říká jedna z marketingových pouček, je třeba zajistit, aby se ten správný výrobek dostal ke správnému spotřebiteli, ve správný čas na správné místo, ve správné kvalitě a za správnou cenu. To je ovšem ideální scénář. Realita ukazuje, že s komplikovanou politikou cookies a dalšími překážkami je to spíše zbožné přání. Naštěstí digitální marketing patří […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
88 % spotřebitelů chce kombinovat online a offline nakupování. Jak se přizpůsobit omnichannel standardu?
5 min. doba čtení

88 % spotřebitelů chce kombinovat online a offline nakupování. Jak se přizpůsobit omnichannel standardu?

Nejnovější výroční zpráva společnosti Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) přináší nové poznatky o tom, kam se ubírají očekávání současných nakupujících. Průzkum se uskutečnil na vzorku více než 8 000 zákazníků ze zemí jako USA, Velká Británie, Francie, Německo, Kanada, Austrálie a Indie. Proč je omnichannel buzzwordem současnosti? A které strategie si musí značky osvojit, aby […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Co je zážitkové nakupování?
4 min. doba čtení

Co je zážitkové nakupování?

Znáte pojem Immersive Shopping? Můžeme jej přeložit také jako zážitkové nakupování. Jedná se o obchodní strategii, která spojuje digitální inovace se zajímavými a hmatatelnými aspekty tradičního retailu. Kombinuje digitální a fyzický svět s cílem vytvořit nezapomenutelné a poutavé zážitky prostřednictvím nejmodernějších technologií, jako jsou virtuální realita (VR), rozšířená realita (AR) a live shopping.

Redakcia Redakcia
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+