3min. doba čtení

Ecommerce Bridge mění vedení

Portál Ecommerce Bridge od června 2021 mění vedení a přechází pod agenturu Mondays na čele s Marcelem Milem. Novou CEO platformy se stává Petra Trubinská.

„Ecommerce Bridge je platforma s obrovským potenciálem. Z online magazínu bychom ho rádi přetvořili na e-commerce hub, kde si každý najde o online byznysu všechno, co ho zajímá – nejen prostřednictvím článků, videí, podcastů, informací o eventech a aktuálních novinkách, ale i přes množství dalších zajímavých formátů, které připravujeme. Původní ambice zakladatele Štefana Polgáriho rozšířit činnost Bridge za slovenské a české hranice zůstává živá i v našem plánu. Tým z Mondays jsou skvělí partneři a jsem velmi zvědavá, kam nás tato společná cesta zavede,” načrtla svoje plány Petra Trubinská, CEO Ecommerce Bridge SK/CZ.

CEO agentury Mondays, Marcel Milo, vysvětluje, proč se agentura rozhodla do tohoto projektu jít: „V Mondays rozšiřujeme portfolio našich projektů a akvizice Ecommerce Bridge zapadala do kontextu našeho online podnikání. V Ecommerce Bridge vidíme potenciál a chceme, aby i Slovensko dostalo projekt, který bude napomáhat edukaci a rozvoji trhu.“

Dosavadní Managing Director a zakladatel Štefan Polgári zůstává v roli strategického partnera a poradce. Svůj času bude věnovat hlavně práci CEO affiliate sítě Dognet. „V projektu Ecommerce Bridge stále vidím potenciál. Osobně jsem se však rozhodl naplno věnovat Dognetu. Proto jsem rád, že si Ecommerce Bridge našel nový management a věřím, že projekt dostanou tam, kam jsem měl při zakládání ambici já,“ vysvětlil Štefan.

Ten založil Ecommerce Bridge před téměř 3 roky jako další složku svého online podnikání. Platforma má v současnosti aktivní slovenskou a českou verzi. Během 1. a 2. vlny pandemie v minulém roce byla jeho činnost značně zpomalená, ale dnes přichází s velkými novinkami.

Měsíční návštěvnost portálu je 30 až 50 tisíc marketérů, majitelů e-shopů a dalších návštěvníků z e-commerce ekosystému v Česku a na Slovensku. Každý trh má svůj separátní portál. Dalších několik tisíc návštěvníků zasahuje prostřednictvím svých sociálních sítí a podcastových platforem.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Lacoste považuje svůj virtuální projekt za ambiciózní a nabízí pohlcující interaktivní cestu, která podle značky znamená „znovuobjevení elektronického obchodu“. Ať už to znamená cokoliv, Lacoste nastoupila do vlaku, ve kterém už jedou Gucci, Adidas a další.

Redakce Redakce
Přečíst článek