
Mezi všemi, kteří vystoupí, budou i prezentace těchto vynikajících řečníků:
FathyAbdelmonam, produktový manažer @ Zalando
ConstantinosCalios, zakladatel a CEO @ korodrogerie.de
CengizDuelger, viceprezident digitálních výstupů Hub @ SkyDeutschlandFernsehen GmbH & Co. KG
Ben Harmanus, hlavní marketingový manažer, EMEA @ Hubspot
Peter Hartmann, globální manažer digitálního marketingu @ Henkel
JörgHeinemann, ředitel proinovace a digitalizaci @ Otto
SakinaHitzemann,Account Manager DACH @ Wish
MoniquePaulsen, Payment projektový manažer a vedoucí týmu pro prevenci podvodů@ MYTOYS GROUP

zdroj: ecommerce berlin
Rychlý přehled některých témat
Čekají vás témata jako optimalizace konverzního poměru, finanční nezávislost v e-commerce nebo inspirace jak vybudovat globální byznys. V krátkosti uveďme aspoň některá z nich:
#1 Koupit teď, zaplatit později
MoniquePaulsen a Thomas Ficht ze společnosti MYTOYSGROUP budou hovořit o platebním přístupu, který přináší revoluci v odvětví elektronického obchodu.
#2 Průniky contentu a commerce
Prezentace Erika Reintjese se bude týkat e-commerce světa a toho, jak se dá udělat modernějším, hezčím a přitažlivějším díky správnému nákupnímu zážitku.
Cílem je, aby lidé chtěli věci kupovat– nejen tím, že budou dobře vypadat, ale aby se dokázali emočně spojit s nákupem.
#3 Strategie produktu
Strategie produktu v e-byznysu je opravdu důležitá, protože váš produkt je vaší hlavní devízou. Fathy Abdelmonam, produktový manažer společnosti Zalando, přichází s prezentací s názvem „Od funkce k problému, který stojí za to vyřešit. Jak mohou jiné týmy inspirovat vaši produktovou strategii?”
#4 Marketplaces
Miro Morczinek, generální ředitel společnosti Moebel24, se bude věnovat tématu „Platform Extreme– nová oblast marketplace po pandemii“. Prezentace se bude týkat toho, jak mohou být marketplaces úspěšné a co byste měli zvážit, než se do této oblasti pustíte!
To samozřejmě není všechno. Zjistěte víc informací nebo se registrujte. Vstup je zdarma.