1min. doba čtení

Duplicitní obsah

Termín duplicitní obsah můžeme najít zejména v SEO vyhledávání. Tímto termínem označujeme totožný obsah, který můžeme najít na dvou nebo více internetových stránkách najednou.

Termín duplicitní obsah můžeme najít zejména v SEO vyhledávání. Tímto termínem označujeme totožný obsah, který můžeme najít na dvou nebo více internetových stránkách najednou. Mohou mít různou formu, a to už například přímo ukradený obsah, který bez povolení převezmou jiné stránky, ale také obsah, který je sdílený s povolením autora, což je ale třeba nastavit tak, aby to bylo zřejmé i pro SEO vyhledávače. Problémem, který se objevuje mezi duplicitami, mohou být také stejné nebo podobné URL adresy.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+