2 min. doba čtení

Druhý největší světový výrobce lihovin kupuje většinový podíl v kanadské Ace Beverage Group

Výrobce vodky Absolut a irské whisky Jameson chce posílit svou pozici v kategorii hotových koktejlů.

Druhý největší světový výrobce lihovin kupuje většinový podíl v kanadské Ace Beverage Group
Zdroj: CBRE

Výrobce vodky Absolut posiluje svou pozici

Francouzský výrobce lihovin Pernod Ricard schválil koupi většinového podílu v kanadské společnosti Ace Beverage Group, protože výrobce vodky Absolut a irské whisky Jameson chce posílit svou pozici v kategorii hotových koktejlů na kanadském trhu.

Kanadská dceřiná společnost Corby Spirit and Wine získá až 90procentní podíl ve společnosti Ace v transakci v hodnotě 165 milionů kanadských dolarů (114,92 milionu eur), uvedl Pernod v úterním prohlášení.

Vlajková značka skupiny Ace Cottage Springs je přední značkou hotových koktejlů a Pernod chce posílit svou pozici v této rostoucí kategorii. Patří mezi ně produkty jako Vodka Soda a Tequila Soda.

Analytická společnost IWSR odhaduje, že segment hotových koktejlů vzroste v letech 2022 až 2026 o osm procent, což na hlavních trzích představuje nárůst o 11,6 miliardy USD.

Podle společnosti Pernod je Kanada jedním z nejrychleji rostoucích trhů s hotovými koktejly, kde meziroční tempo růstu v letech 2016 a 2021 činí více než 20 %. Společnost Ace zase bude těžit z distribuční sítě společnosti Corby Spirit and Wine.

Francouzská společnost bude mít právo získat zbývající akcie Ace prostřednictvím dvou kupních opcí uplatnitelných v letech 2025 a 2028.

Credit: Trend

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech
5 min. doba čtení

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech

Kdo z nás si alespoň jednou nezkrátil čekání hrou na mobilu? V roce 2025 patří digitální hry – ať už na telefonu, konzoli nebo počítači – mezi nejoblíbenější formy trávení času online. Z pohledu reklamy jsou ale stále nedoceněné. Přestože mladší generace tráví hraním desítky minut denně, značky jim věnují jen zlomek svých rozpočtů. A […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů
7 min. doba čtení

isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů

Kvůli tlaku globálních hráčů z Asie a rozmachu online tržišť se prostředí e-commerce ve střední Evropě dynamicky mění. Mnoha internetovým obchodům hrozí zánik a ve hře zůstává ten, kdo se přizpůsobí. Rozhodující konkurenční výhodou se stává logistika. isklad, technologický lídr mezi fulfillment centry, proto přichází s přelomovými inovacemi, které mohou zamíchat kartami celého odvětví.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+