2 min. doba čtení

Coworkingové prostory přímo na prodejně? Tesco bude testovat nový projekt

Tesco začíná efektivně využívat své obchodní plochy a prostory pro spotřební elektroniku nahradí tzv. „hybridní plochou“. Nově budou tyto prostory sloužit k pracovním setkáním a coworkingu. 

Coworkingové prostory přímo na prodejně? Tesco bude testovat nový projekt

Office a potraviny na jednom místě 

V rámci nového projektu Spaces, který realizuje společnost Tesco a provozovatel flexibilních kanceláří IWG, budou moci lidé pracující z domova brzy vykonávat svoji práci a zároveň nakupovat potraviny na jediném místě. Přímo na prodejní ploše řetězce. 

Zkušební projekt v New Maldene na jihu Londýna bude obsahovat 12 soukromých stolů, 30 pracovních míst a zasedací místnost. Projekt se spustí ještě tento měsíc v květnu. 

Prostor o rozloze 3 800 metrů čtverečních by se za normálních okolností využíval k prodeji elektroniky, hudby a jiných forem zábavy, ale tento sortiment se v současnosti většinou nakupuje online. Cílem je lépe využít prodejní plochu a v případě úspěchu by se obchody Tesco v celé zemi mohly stát hybridními coworkingovými centry.

Spolupráce s IWG je výsledkem dlouhodobého trendu pracovat z domova 

„Jsme rádi, že můžeme spolupracovat s IWG a nabídnout zákazníkům možnost flexibilnějšího pracovního prostředí,“ řekla Louise Goodlandová, vedoucí oddělení strategických partnerství ve společnosti Tesco. „Vždy se snažíme lépe sloužit našim zákazníkům a komunitám a budeme se zájmem sledovat, jak zareagují na tuto novou příležitost.“ 

Podle vlastního průzkumu IWG by přibližně 72 % zaměstnanců upřednostnilo možnost flexibilní práce před návratem k pracovnímu týdnu stráveného v kanceláři. Jedná se o dlouhodobý trend a coworkingové prostory se stále častěji objevují na méně obvyklých místech. 

Přibližně 72 % zaměstnanců by upřednostnilo možnost flexibilní práce před návratem k pěti dnům v kanceláři. 

„Lidé nechtějí trávit hodiny každodenním dojížděním do práce a místo toho chtějí žít a pracovat ve svých místních komunitách,“ řekl Mark Dixon, zakladatel a výkonný ředitel společnosti IWG. „Tesco Extra v příměstské lokalitě uprostřed místní komunity je ideálním prostředím pro flexibilní kancelářské prostory.“ 

„Nové lokality v příměstských oblastech změní komunity a jsou odpovědí na rostoucí poptávku. Zaznamenáváme ji u zákazníků, kteří chtějí žít a pracovat na lokální úrovni.“

Podle realitní a poradenské společnosti JLL, do roku 2030 by mohlo až 30 % kancelářského trhu ve Spojeném království tvořit flexibilní coworkingové prostory. V současnosti je to méně než 10 %.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Rychlost webu je zásadní. Přihlaste se PageSpeed.ONE Awards a zjistěte, jak na tom jste
4 min. doba čtení

Rychlost webu je zásadní. Přihlaste se PageSpeed.ONE Awards a zjistěte, jak na tom jste

Rychlost webu je stále důležitější téma. Uživatelé jsou netrpělivější, vývojářské trendy komplikují rychlost u uživatelů, zařízení stále různorodější. A do toho přichází Black Friday a nová hrozba v podobě AI botů, které dokážou vyčerpat server stejně rychle jako reální zákazníci. Rychlost přestala být technickým detailem. Je to otázka byznysu. Právě proto jsme letos otevřeli PageSpeed.ONE Awards […]

Redakce Redakce
TikTok Shop za šest měsíců zablokoval 70 milionů produktů
2 min. doba čtení

TikTok Shop za šest měsíců zablokoval 70 milionů produktů

TikTok Shop zveřejnil čísla, která ukazují rozsah boje proti podvodům v online prodeji. Platforma v prvních šesti měsících roku 2025 odmítla více než 70 milionů produktů ještě před jejich zalistováním – je to o 40 % více než v předchozím pololetí. Kromě toho zamítli také 1,4 milionu žádostí o registraci prodejce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
334 nových objednávek za 3 měsíce = růst 43 % díky Děkovačce
4 min. doba čtení

334 nových objednávek za 3 měsíce = růst 43 % díky Děkovačce

Za vůní kávy stojí moravská pražírna Johnny Coffee, kde se vše dělá s láskou, precizností a respektem k řemeslu. Každé zrnko prochází rukama zkušených pražičů, kteří pečlivě hlídají každý detail, od výběru plantáže až po finální pražení. Díky tomu vzniká káva, která má vyváženou chuť, plné aroma a jistotu čerstvosti v každém šálku. Johnny Coffee […]

Jaroslav Janíček Jaroslav Janíček
Online podnikatel