2 min. doba čtení

Co říkají data o zapojení značek na sociálních médiích?

Prostředí sociálních médií se neustále mění, a proto je důležité znát aktuální trendy a vývoj na hlavních platformách. Nedávná zpráva poskytuje přehled o míře zapojení značek na Facebooku, Instagramu, TikToku a X.

Co říkají data o zapojení značek na sociálních médiích?
Zdroj: Depositphotos

Společnost Rival IQ představila komplexní Social Media Benchmarks zprávu, která poskytuje přehled o průměrné míře zapojení na Facebooku, Instagramu, TikToku a X – a to pro různá odvětví.

Méně lidí se aktivně zapojuje do sociálních médií, což může ovlivnit účinnost marketingových strategií.

Značky mají menší organické zapojení

Míra zapojení na TikToku letos klesla přibližně o 50 %. Ve srovnání s ostatními sítěmi však stále kraluje s průměrnou mírou zapojení 2,63 %. Facebook svou míru zapojení mírně zvýšil, ale stále zaostává.

Zdroj: Rival IQ

Značky sledují trendy a aktivně vyhledávají své zákazníky. Svědčí o tom skutečnost, že zvýšily frekvenci zveřejňování příspěvků na Instagramu a TikToku, ale stáhly se z Facebooku a X, kde počet aktivních uživatelů dlouhodobě klesá.

Pokud na Instagramu nezveřejňujete příspěvky typu Reels, přicházíte o nejzajímavější typ příspěvku.

Odvětví, jako je vysokoškolské vzdělávání a sportovní týmy, překonávají své konkurenty díky chytré kombinaci kvalitního obsahu a častého zveřejňování.

SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

Zpráva analyzovala vzorek příspěvků od národních a mezinárodních společností z jednotlivých odvětví – alkohol, móda, finanční služby, potraviny a nápoje, krása a zdraví, vyšší vzdělávání, domácí doplňky, influenceři, média, nevládní organizace, maloobchod, sportovní týmy, technologie a cestování. Jedná se o náhodný výběr 150 společností z každého odvětví z široké databáze více než 200 000 společností. Tyto vybrané společnosti měly v lednu 2023 aktivní přítomnost na sociálních sítích. Kromě toho bylo podmínkou mít ke stejnému datu minimálně 25 000 až 1 000 000 fanoušků na Facebooku a alespoň 1 000 sledujících na Instagramu a X.

Zdroj: Rival IQ

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Social commerce se v Evropě vyvíjí pomaleji, ale stabilně roste. Jak jej správně uchopit?
3 min. doba čtení

Social commerce se v Evropě vyvíjí pomaleji, ale stabilně roste. Jak jej správně uchopit?

Evropský social commerce se ve srovnání s jinými regiony rozvíjí pomaleji. Podle studie GWI se pouze 26 % uživatelů evropských sociálních platforem zapojuje do sociálních nákupních aktivit, což zaostává za Severní Amerikou (39 %) a Asií a Tichomořím (30 %). Navzdory tomu zaznamenává stálý nárůst účasti a předpokládá se, že příjmy vzrostou z 26,7 miliardy […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+