Multimédia

Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)
1min. doba čtení

Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práce PPC člověka se za poslední období extrémně změnila. Už to není jen o vyklikávání kampaní, hledání klíčových slov, longtailů, mikro cílení… Umělá inteligence udělala svou práci i zde, a pokud není člověk dostatečně kreativní, konkurence jej snadno pohltí. Jak se změnila práce PPCčkara, proč by měl člověk chtít vůbec dělat tuto práci a jaké […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2min. doba čtení

Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali jste už někdy v „zakázaném“ segmentu? Určitě o nich dobře víte: léky, zbraně, sex… Není tak jednoduché dělat reklamu na věci, které by neměly být považovány za škodlivé. Ale reklamní systémy Google a Meta jsou bohužel striktně nastaveny, proto e-shopy nabízející toto zboží musí hledat jiné cesty. Jak se dají propagovat sexuální pomůcky a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)
2min. doba čtení

Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)

Buď se můžete řídit intuicí, nebo využijete profesionálních nástrojů a dat. A to dokonce ve většině případů zdarma! Tak či onak, expanze je odpovědí na řadu problémů, které s e-shopem řešíte. Podívejte se do hloubky, jaké kroky řešit po vstupu na nový trh, kolik rozpočtu na zemi alokovat a zda vám budou fungovat stejné komunikační […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Jak SME.sk získalo 60 tisíc digitálních předplatitelů? (Peter Nagy, Petit Press)
2min. doba čtení

Jak SME.sk získalo 60 tisíc digitálních předplatitelů? (Peter Nagy, Petit Press)

Za kvalitu se platí a pomalu se tento úzus dostává i do digitálního prostředí. Vždyť ne nadarmo se považují věci zadarmo za méně kvalitní. U novinářů to platí dvojnásob, protože pokud nemá vydavatelství za sebou externí zdroje, musí si na sebe vydělat samo, aby mohlo vykonávat kvalitní práci. Jak to s předplatným ve SMEčku funguje, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Vlastní produkt jako cesta k rozvoji e-shopu. Jak to vyboostovat marketingem? (David Krumpár, Lighthouse)
1min. doba čtení

Vlastní produkt jako cesta k rozvoji e-shopu. Jak to vyboostovat marketingem? (David Krumpár, Lighthouse)

Příchodem marketplaceů a dalších novinek v e-commerce se online podnikání začíná ubírat jiným směrem, než jsme možná v minulosti předpokládali. Jako dobrý základ pro udržení se mezi silnou konkurencí je vlastní produkt. Co je vlastně dobrý vlastní produkt, jak si na začátku spočítat marži, ať to dává smysl a jaké komunikační kanály na vlastní produkty […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Gen Z určuje nákupní trendy, konec cookies opět odložen, brand je králem | MUDROVAČKA 04/2024
1min. doba čtení

Gen Z určuje nákupní trendy, konec cookies opět odložen, brand je králem | MUDROVAČKA 04/2024

Duben se nám nesl ve znamení konferencí, kterých jsme se pravidelně v rámci Ecommerce Bridge účastnili. Máme pro vás i pár dalších pozvánek na květen, tak rozhodně dodívejte až do konce! Kromě toho máme pozitivní zprávy ohledně českého i slovenského e-commerce, které zaznamenaly za úvodní kvartál 2024 mírný růst a podívali jsme se i na […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+