|
2 min. doba čtení

Utratíte tisíce na brand? Toto je důvod, proč vám to (možná) nefunguje… (Lukáš Bednár)

Myslíte si, že na budování značky potřebujete miliony korun a tým kreativců z reklamy? Omyl. V tomto rozhovoru zjistíte, proč se do brandových kampaní vyplatí investovat i s menším rozpočtem a jak je nastavit tak, aby skutečně přinášely výsledky. Odhalujeme mýty o impresích, CTR a „mrtvých médiích“, ukazujeme, proč televize stále funguje, a co dnes (ještě levně) dokáže Connected TV. Bonus? Praktické tipy, jak měřit úspěch značky i bez drahých agentur. Více informací nám poskytl Lukáš Bednár, marketingový konzultant s 18 letou praxí.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Utratíte tisíce na brand? Toto je důvod, proč vám to (možná) nefunguje… (Lukáš Bednár)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:38 Má smysl v roce 2025 budovat značku?
  • 05:42 Může brand zvýšit i hodnotu značky?
  • 08:19 Jakým nejčastějším iluzím lidé při vyhodnocování brandu podléhají?
  • 14:08 Je cestou budování značky i vzdělávací obsah?
  • 17:01 Jak by měl vypadat report za brandovou kampaň?
  • 26:04 Může brandová kampaň v některých případech překonat výkonnostní?
  • 29:36 Dá se cílit stejně u obou typů kampaní?
  • 31:14 Jak si ověřit úspěšnost kampaně?
  • 36:15 Kam se nejvíce vyplatí investovat v rámci brand kampaní?
  • 40:14 A co funguje v offline?
  • 44:55 Jak se donutit začít investovat do brandových kampaní?
  • 49:37 Shrnutí
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge