Články a novinky na téma Multimédia

Text, fotky, videa a celé kampaně. Co dnes zvládne AI v marketingu? (Vladan Fejlek, Dexfinity)
1 min. doba čtení

Text, fotky, videa a celé kampaně. Co dnes zvládne AI v marketingu? (Vladan Fejlek, Dexfinity)

Rozvoj umělé inteligence je masivní a my se vám proto neustále snažíme přinášet nové informace, abyste byli v obraze. Jeden den umíte využít pro vaše podnikání jedno, další den už může být nový nástroj, který je desetinásobně lepší… Co je budoucností AI, jak by k tomu měly e-shopy přistoupit, a zda nahradí umělá inteligence kreativitu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak efektivně vybírat dodavatele pro e-shop? Férový tendr v e-commerce (Libor Toporcer, ADMA)
1 min. doba čtení

Jak efektivně vybírat dodavatele pro e-shop? Férový tendr v e-commerce (Libor Toporcer, ADMA)

Na Slovensku nie je príliš zvykom pri výbere dodávateľa využívať tendre. A keď už, nemá to správu formu, rozsah, či vyhodnotenie. Aby to malo zmysel pre všetky zúčastnené stany, ADMA vytvorila Férový tender kde nájdete všetko potrebné, aby ste na nič nezabudli. Ako teda prebieha celý proces, či je v poriadku prizvať si aj externých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)
1 min. doba čtení

Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práce PPC člověka se za poslední období extrémně změnila. Už to není jen o vyklikávání kampaní, hledání klíčových slov, longtailů, mikro cílení… Umělá inteligence udělala svou práci i zde, a pokud není člověk dostatečně kreativní, konkurence jej snadno pohltí. Jak se změnila práce PPCčkara, proč by měl člověk chtít vůbec dělat tuto práci a jaké […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2 min. doba čtení

Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali jste už někdy v „zakázaném“ segmentu? Určitě o nich dobře víte: léky, zbraně, sex… Není tak jednoduché dělat reklamu na věci, které by neměly být považovány za škodlivé. Ale reklamní systémy Google a Meta jsou bohužel striktně nastaveny, proto e-shopy nabízející toto zboží musí hledat jiné cesty. Jak se dají propagovat sexuální pomůcky a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)
2 min. doba čtení

Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)

Buď se můžete řídit intuicí, nebo využijete profesionálních nástrojů a dat. A to dokonce ve většině případů zdarma! Tak či onak, expanze je odpovědí na řadu problémů, které s e-shopem řešíte. Podívejte se do hloubky, jaké kroky řešit po vstupu na nový trh, kolik rozpočtu na zemi alokovat a zda vám budou fungovat stejné komunikační […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Jak SME.sk získalo 60 tisíc digitálních předplatitelů? (Peter Nagy, Petit Press)
2 min. doba čtení

Jak SME.sk získalo 60 tisíc digitálních předplatitelů? (Peter Nagy, Petit Press)

Za kvalitu se platí a pomalu se tento úzus dostává i do digitálního prostředí. Vždyť ne nadarmo se považují věci zadarmo za méně kvalitní. U novinářů to platí dvojnásob, protože pokud nemá vydavatelství za sebou externí zdroje, musí si na sebe vydělat samo, aby mohlo vykonávat kvalitní práci. Jak to s předplatným ve SMEčku funguje, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+