3min. doba čtení

Budoucnost B2B je v e-commerce. Eshopista v září prozradí, jak na ni

E-commerce byla dlouhou dobu doménou zejména B2C firem, pro které šlo o skvělou příležitosti ke kontaktu s běžnými spotřebiteli. To se však rychle mění. Jak prozradí další díl úspěšného diskusního cyklu Eshopista, B2B e-commerce patří mezi nejrychleji rostoucí disciplíny. Hlavní program akce nabídne odpovědi na to, co přináší investice do digitalizace společnosti, v čem se liší marketingová strategie nebo jak řešit časté bariéry B2B firem v online světě.

Budoucnost B2B je v e-commerce. Eshopista v září prozradí, jak na ni

Přestože řada B2B firem do e-commerce již úspěšně vstoupila, většina tuzemských firem stále s větším využitím tohoto obchodního kanálu váhá. „Tyto firmy většinou neví, jak řídit strategii nebo marketing. Neumí odhadnout, jak velké budou investice do digitalizace nebo jaké překážky je na této cestě čekají. Naše setkání jim v tomto pomůže,“ uvádí za pořádající konzultační společnost Acomware event manažerka akce Terezie Charvátová, podle níž aktuální díl Eshopisty ocení zejména majitelé společností a marketingoví specialisté. Na akci je už možné se registrovat, kapacita je s ohledem na vládní nařízení omezena na 100 osob.

Program akce zahájí odpolední semináře, v nichž zástupci společnosti NetDirect, která je zároveň hlavním partnerem večera, vysvětlí, proč stavět na moderních technologiích, jak si poradit při výběrovém řízení na e-shop nebo co obnáší projektové řízení v e-commerce.

Hlavní odpolední program nabídne zajímavá data o B2B trhu a dále vystoupení Radima Roženka z české společnosti TESCOMA, který prozradí, jak vypadala transformace společnosti za posledních 10 let. TESCOMA dnes a před 10 lety jsou totiž zcela jiné společnosti. Od čistě B2B firmy se posunula k prodejci, který má přes 30 vlastních prodejen a 140 prodejních center provozovaných 50 frančízanty. Intenzivně řešili, jak tohle dohromady propojit. A vyžádalo si to obrovské změny.

V závěrečné panelové diskusi prozradí přední hráči B2B odvětví, jaká úskalí a strategie jsou spojena se vstupem na B2B e-commerce trh. Mezi panelisty se objeví například⁠ Lukáš Havlena ze společnosti OEZ, Jiří Jaroš z firmy SONEPAR nebo Ondřej Mynář z NAFIGATE Cosmetics. Ti se společně dotknou témat jako změna obchodní strategie nebo interních procesů. Prozradí také, co přinesl vstup do online prostředí právě jim. Moderátorkou panelové diskuse i celé akce bude Magdaléna Divišová z Online People.

Na hlavní akci i doprovodný seminář se mohou zájemci snadno přihlásit na webu www.eshopista.cz. Hlavním partnerem večera je česká softwarová společnost NetDirect, s jejichž zástupci budete moci prokonzultovat svůj projekt přímo na místě.

Datum konání akce: 3. 9. 2020
Čas: 12:30 – 18:50 (po hlavním programu následuje afterparty)
Program akce: https://eshopista.cz/
Pořadatel: Acomware s.r.o.
Místo konání: Černá labuť, 8. patro, Na Poříčí 25, 110 00, Praha 1

Sdílet článek
Acomware
Tento článek ti přináší

Acomware

Konzultační společnost pro digitální marketing a e-commerce. Zvyšujeme prodeje, budujeme nové značky nebo zlepšujeme péči o zákazníky.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce summit v Praze nabídne na 100 osobností ze světa onlinu i technologií
3min. doba čtení

E-commerce summit v Praze nabídne na 100 osobností ze světa onlinu i technologií

Přední osobnosti e-commerce z Česka i ze světa se v nejbližších dnech sjedou do Prahy a představí nejnovější trendy. E15 International E-commerce Summit, největší česká akce věnovaná e-commerce, se uskuteční na přelomu února a března. Propojí se s E15 Technologic Festivalem a láká na spíkry z Shipmonku, Rohlíku, Zásilkovny, Heureka Group nebo Productboardu. 

Redakce Redakce
Přečíst článek
Největší moravská konference pro e-shopy je tady. Pojďte ji zažít s námi!
10min. doba čtení

Největší moravská konference pro e-shopy je tady. Pojďte ji zažít s námi!

Pro mnoho e-shopů začíná pomalu, ale jistě těžké období. Ústup koronavirových opatření, začátek války na Ukrajině a s ní související nástup ekonomické recese pravděpodobně ukončí hody, které v e-commerce světě poslední dva roky panovaly a odrazí se v nižší ochotě nakupovat ze strany spotřebitelů. Přesto je zde nemálo e-shopů, které se s nastalou situací vyrovnávají […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+