3 min. doba čtení

Budoucnost B2B je v e-commerce. Eshopista v září prozradí, jak na ni

E-commerce byla dlouhou dobu doménou zejména B2C firem, pro které šlo o skvělou příležitosti ke kontaktu s běžnými spotřebiteli. To se však rychle mění. Jak prozradí další díl úspěšného diskusního cyklu Eshopista, B2B e-commerce patří mezi nejrychleji rostoucí disciplíny. Hlavní program akce nabídne odpovědi na to, co přináší investice do digitalizace společnosti, v čem se liší marketingová strategie nebo jak řešit časté bariéry B2B firem v online světě.

Budoucnost B2B je v e-commerce. Eshopista v září prozradí, jak na ni

Přestože řada B2B firem do e-commerce již úspěšně vstoupila, většina tuzemských firem stále s větším využitím tohoto obchodního kanálu váhá. „Tyto firmy většinou neví, jak řídit strategii nebo marketing. Neumí odhadnout, jak velké budou investice do digitalizace nebo jaké překážky je na této cestě čekají. Naše setkání jim v tomto pomůže,“ uvádí za pořádající konzultační společnost Acomware event manažerka akce Terezie Charvátová, podle níž aktuální díl Eshopisty ocení zejména majitelé společností a marketingoví specialisté. Na akci je už možné se registrovat, kapacita je s ohledem na vládní nařízení omezena na 100 osob.

Program akce zahájí odpolední semináře, v nichž zástupci společnosti NetDirect, která je zároveň hlavním partnerem večera, vysvětlí, proč stavět na moderních technologiích, jak si poradit při výběrovém řízení na e-shop nebo co obnáší projektové řízení v e-commerce.

Hlavní odpolední program nabídne zajímavá data o B2B trhu a dále vystoupení Radima Roženka z české společnosti TESCOMA, který prozradí, jak vypadala transformace společnosti za posledních 10 let. TESCOMA dnes a před 10 lety jsou totiž zcela jiné společnosti. Od čistě B2B firmy se posunula k prodejci, který má přes 30 vlastních prodejen a 140 prodejních center provozovaných 50 frančízanty. Intenzivně řešili, jak tohle dohromady propojit. A vyžádalo si to obrovské změny.

V závěrečné panelové diskusi prozradí přední hráči B2B odvětví, jaká úskalí a strategie jsou spojena se vstupem na B2B e-commerce trh. Mezi panelisty se objeví například⁠ Lukáš Havlena ze společnosti OEZ, Jiří Jaroš z firmy SONEPAR nebo Ondřej Mynář z NAFIGATE Cosmetics. Ti se společně dotknou témat jako změna obchodní strategie nebo interních procesů. Prozradí také, co přinesl vstup do online prostředí právě jim. Moderátorkou panelové diskuse i celé akce bude Magdaléna Divišová z Online People.

Na hlavní akci i doprovodný seminář se mohou zájemci snadno přihlásit na webu www.eshopista.cz. Hlavním partnerem večera je česká softwarová společnost NetDirect, s jejichž zástupci budete moci prokonzultovat svůj projekt přímo na místě.

Datum konání akce: 3. 9. 2020
Čas: 12:30 – 18:50 (po hlavním programu následuje afterparty)
Program akce: https://eshopista.cz/
Pořadatel: Acomware s.r.o.
Místo konání: Černá labuť, 8. patro, Na Poříčí 25, 110 00, Praha 1

Sdílet článek
Acomware
Tento článek ti přináší

Acomware

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp sází na poctivý obsah
3 min. doba čtení

Shopcamp sází na poctivý obsah

Co spojuje řízení miliardových obratů, škálování značek do zahraničí, influencer marketing, data v HR a neustálý souboj mezi performance a budováním brandu? Všechny tyhle výzvy řeší e-commerce profesionálové každý den – a právě na ně se letos zaměří Shopcamp. Konference pro e-commerce profesionály se vrací 17. září na ČVUT v Praze a její program se […]

Redakce Redakce
Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě
2 min. doba čtení

Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě

Pomalý a špatně optimalizovaný web je v současnosti nejčastějším scénářem, kvůli kterému mnoho společností přichází o tisíce eur měsíčně. Proč tomu tak je, se dozvíte v bezplatném webináři, který pořádá TechSEO Vitals poprvé i v Česku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?
6 min. doba čtení

Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?

Plné sály, upřímné diskuse a energie, kterou online prostě nevytvoříte. I tentokrát se potvrdilo, že když se potká komunita lidí, kteří se e-commerce nejen věnují, ale skutečně ji žijí, vzniká něco víc než jen konference. Na pódiu se vystřídali řečníci s rozdílnými pohledy – od výkonu až po budování značky, od stability v době poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge