3 min. doba čtení

Blokování reklam či lepší přehled zobrazení: Co přinášejí nové funkce YouTube pro tvůrce?

V nové aktualizaci se YouTube snažil zaměřit na zlepšení interakce s uživateli, transparentnost a monetizaci tvůrců obsahu. Kanály budou dokonce moci blokovat konkrétní kategorie reklam přímo v YouTube Studio. Některé z novinek mohou ocenit i firmy z oblasti elektronického obchodu, které využívají videomarketing.

Blokování reklam či lepší přehled zobrazení: Co přinášejí nové funkce YouTube pro tvůrce?
Zdroj: Depositphotos

1. Nálepka s anketou pro Shorts

YouTube spustil novou funkci Stickers pro krátké filmy, která tvůrcům umožňuje přidávat ankety přímo do jejich obsahu. Jedná se o interaktivní způsob, jak zapojit diváky a získat od nich okamžitou zpětnou vazbu nebo názory.

Dosud byly ankety omezeny na příspěvky nebo komentáře k videím. Nyní však mohou diváci jednoduše hlasovat, což zvyšuje zapojení do kanálu.

Vzhledem k tomu, že služba Shorts generuje úctyhodných 70 miliard zobrazení denně, může být tato funkce užitečná pro kanály, které chtějí zvýšit interakci se zákazníky. YouTube oznámil, že tato funkce bude do týdne k dispozici všem tvůrcům.

Průzkumy mohou být v elektronickém obchodě účinným nástrojem pro získání zpětné vazby od zákazníků ohledně preferencí produktů, testování marketingových nápadů a zvýšení interakce. Jejich začlenění do šortek může výrazně zvýšit angažovanost a zviditelnit značku.

2. Views Display: Rozdelenie podľa formátu pre lepšie prehľady

YouTube zavedl nový filtr v zobrazení přehledu. Tvůrci budou moci vidět, kolik zhlédnutí generují jednotlivé typy obsahu – ať už jde o krátké filmy, dlouhá videa nebo živé vysílání. Tato funkce poskytuje větší přehled o tom, které formáty oslovují diváky. To je cenná zpětná vazba pro úpravu strategie obsahu.

Pokud jste měli problémy s vyhodnocováním různých formátů, nový filtr vám pomůže odstranit bloky při vytváření nového obsahu videa.

Sledování typů obsahu, které generují nejvíce zobrazení, pomůže marketérům e-commerce zaměřit své úsilí tam, kde generují největší zapojení a příjmy.

3. Super Chat Goals spojuje gamifikaci a monetizaci

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

YouTube experimentuje se Super Chat Goals, herní funkcí, která má zvýšit zapojení během živých přenosů a premiér. Nová funkce umožní tvůrcům nastavit cíle pro příspěvky diváků. Ti, kteří příspěvek odešlou, získají určitou formu odměny, což zvýší motivaci k zapojení.

Značky, které využívají liveshopping nebo spolupracují s influencery, mohou zvýšit zapojení během uvádění nových produktů na trh nebo prodejních akcí pomocí Super Chat Goals, což vede k vyšším příjmům a interakcím.

4. Blokování reklam na YouTube

YouTube nyní nabízí možnost blokovat konkrétní kategorie reklam na úrovni kanálu přímo ve Studiu YouTube. Tvůrci tak budou mít možnost nechat vedle svého obsahu zobrazovat určité typy reklam. Ačkoli tato funkce byla k dispozici již dříve prostřednictvím služby AdSense, nyní ji lze snadněji spravovat přímo na platformě YouTube.

Tvůrci jsou varováni, že omezení reklam může ovlivnit jejich příjmy, ale tato funkce jim dává větší kontrolu nad tím, jaké reklamy se zobrazují.

Značky mohou například zajistit, aby se vedle jejich obsahu nezobrazovaly reklamy konkurenčních nebo nesouvisejících produktů. To jim dává šanci zachovat integritu značky a důvěru publika.

Nejnovější aktualizace YouTube nabízejí nové způsoby, jak zvýšit zapojení, zdokonalit strategie obsahu a zvýšit monetizaci. Využitím nových funkcí mohou značky lépe navázat kontakt se svým publikem a optimalizovat své úsilí v oblasti video marketingu.

|

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Facebook aktualizuje pravidla pro ukládání živých vysílání
2 min. doba čtení

Facebook aktualizuje pravidla pro ukládání živých vysílání

Facebook oznámil významné změny týkající se správy živých videí na své síti. Důležitá změna vstupuje v platnost dnes, 19. února 2025 – všechna nová živá vysílání budou na platformě dostupná pouze 30 dní po jejich odvysílání. Po měsíci Facebook automaticky smaže všechna videa ze svých serverů. Zjistěte, jak bude nově fungovat ukládání živých vysílání na […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?
4 min. doba čtení

Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?

Video obsah poutá pozornost – vidíme to v podstatě na všech platformách. Na Instagramu dominují Reels, Facebook je plný videí, dokonce YouTube, který je založen na videích, má své Shorts. A nakonec se s nimi setkáváme i v e-shopech při prezentaci produktů. Také byznysová síť LinkedIn informovala, že meziročně sledovanost videí vzrostla o 36 %, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Předpokládá se, že live shopping letos osloví více než 20 % Američanů
4 min. doba čtení

Předpokládá se, že live shopping letos osloví více než 20 % Američanů

Online nakupování se mění a jedním z rostoucích trendů je live shopping – forma prodeje, kde si spotřebitelé mohou v reálném čase prohlížet produkty, klást otázky a okamžitě nakupovat. Podle říjnové předpovědi EMARKETER bude v roce 2025 prostřednictvím livestreamu nakupovat více než 21,7 % digitálních kupujících v USA. Tento trend naznačuje, že interaktivní formy e-commerce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+