4 min. doba čtení

Běží váš e-shop v AWS? Neplaťte nic navíc

Mnoho firem má z dobrých důvodů infrastrukturu v AWS. Dokonce se dá říci, že je již jakýmsi standardem. S rostoucí velikostí vašeho e-shopu ale bývá stále složitější celé řešení spravovat. Také náklady na jeho provoz strmě šplhají vzhůru.

Lucie Rybičková Lucie Rybičková
Chief Marketing Officer
Běží váš e-shop v AWS? Neplaťte nic navíc

Co s tím?

Společnost vshosting~, jednička ve spravovaném hostingu na Slovensku, e-shopařům nově nabízí možnost outsourcovat péči o infrastrukturu v AWS. Jejich seniorní administrátoři mají mnohaleté zkušenosti s provozem velkých řešení. Díky tomu vám dokáží provoz optimalizovat a veškeré technologie v rámci AWS prostředí postavit tak, aby jejich finanční náročnost byla co nejmenší a provoz byl maximálně efektivní.

To nejlepší z AWS a pověstná kvalita administrátorů vshosting~ k tomu

Globální cloudová řešení, jako právě AWS, umožňují e-shopům bleskovou škálovatelnost, jejich datacentra najdete po celé zeměkouli a jejich známé značky mají punc kvality. Možná jste ale už i vy sami narazili na to, že i tito poskytovatelé mají své limity.

Mezi nejčastěji skloňovanými bývá složitost nastavení, absence kvalitní podpory (případně podpora za horentní sumy) a také vysoká cena za provoz, jakmile e-shop vyroste nad určitou hranici.

„Proto jsme se rozhodli klientům, kteří preferují prostředí globálního cloudu, nabídnout komplexní řešení, které spojuje to nejlepší z AWS se špičkovou kvalitou podpory administrátorů vshostingu,“ říká David Lintimer, obchodní ředitel společnosti vshosting~.

Podle jeho slov dokáží experti ve vshostingu celé řešení optimalizovat, odlehčit tak vývojářům e-shopů, kteří se tak konečně může naplno věnovat programování a ušetřit vám desítky procent nákladů na provoz infrastruktury.

Úspora až 70 % (!!!)

Ve vshostingu se toho rozhodně nebojí – sebevědomě tvrdí, že klientům dokáží ušetřit až 70 % nákladů na provoz AWS infrastruktury.

„Vysoké náklady jsou nejčastější stížností firem, které provozují infrastrukturu v AWS. Jakmile totiž přerostete z malého e-shopu do většího, velikost faktur vám začne raketově narůstat. AWS si totiž účtuje extra poplatky za řadu dílčích operací, které se pak velmi rychle nasčítají. Zároveň často vidíme, že celá infrastruktura není optimálně nastavena a je proto velice neúsporná. A to dokonce i v případech, kdy si ji klient nechal za nemalé peníze navrhnout od specializované firmy,“ vysvětluje David Lintimer.

Zapomíná se také na další velké výdaje za provoz AWS infrastruktury, které jsou často skryté v nákladech na vývojáře, kteří se ve většině firem o celé řešení starají. Protože vývojový tým už stejně mají, opticky to vypadá, že je správa hostingu nic nestojí.

“To je ale pouhá iluze. Vývojáři na tuto činnost nejsou specializovaní, tráví jí proto neúměrně mnoho času a výsledky navíc nejsou ideální. Takže platíte drahé hodiny programátorů, které přitom netráví vývojem, na který jste je skutečně najali,“ dodává Lintimer.

Další výraznou úsporu představuje varianta hybridního řešení, které kombinuje infrastrukturu v AWS s tou přímo u vshostingu. Mnoho e-shopů totiž v AWS provozuje i části své infrastruktury, u kterých se provoz v globálním cloudu nemusí vyplácet. Typickým příkladem je velká databáze, kde u AWS platíte od určitého objemu za její provoz neúměrně vysoké částky a ještě k tomu vám naúčtují poplatek za každou provedenou operaci.

V takovém případě můžete ušetřit nemalé finance přesunem persistentních služeb na vyhrazené řešení od vshosting~, kde vám nabídnou levnější provoz, nulové poplatky za zápisové operace v kombinaci s výrazně vyšším výkonem, vyšším SLA a lepšími možnostmi škálování.

Spolu s výše popsanými optimalizačními kroky se ve vshostingu obvykle dostanete na úspory vyšší než 40 %, často až 70 %. Přitom si stále můžete zachovat například aplikační část v prostředí AWS se všemi výhodami dynamického škálování či specifika vámi napsané aplikace tak, aby byl přechod na hybridní řešení co nejsnazší.

Ať už váš e-shop v AWS běží, nebo přechod do globálního cloudu teprve chystáte, zvažte nezávaznou konzultaci s experty vshostingu. Pomůžou vám ji odladit do nejmenšího detailu, postarají se o vše okolo operations a zároveň minimalizují vaše náklady.

Sdílet článek
Lucie Rybičková
Chief Marketing Officer

Od roku 2008 se věnuje marketingu. Začínala na pozici marketingové specialistky, nyní je CMO ve vshosting~. Je bilingvní a vystudovala management a marketing na Univerzitě v Mannheimu.

Vshosting
Tento článek ti přináší

Vshosting

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Důvěra, prodeje, reputace: Proč jsou recenze v e-commerce klíčové?
4 min. doba čtení

Důvěra, prodeje, reputace: Proč jsou recenze v e-commerce klíčové?

Online recenze se v posledních letech staly důležitým nástrojem při rozhodování spotřebitelů a budování důvěry mezi firmami a zákazníky. Nejnovější průzkum, který realizovala platforma Trustpilot mezi 600 decision makery v britských malých a středních podnicích a 2 000 spotřebiteli, ukazuje na jejich význam pro ekonomický růst i výzvy, které s sebou přinášejí.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Předpokládá se, že live shopping letos osloví více než 20 % Američanů
4 min. doba čtení

Předpokládá se, že live shopping letos osloví více než 20 % Američanů

Online nakupování se mění a jedním z rostoucích trendů je live shopping – forma prodeje, kde si spotřebitelé mohou v reálném čase prohlížet produkty, klást otázky a okamžitě nakupovat. Podle říjnové předpovědi EMARKETER bude v roce 2025 prostřednictvím livestreamu nakupovat více než 21,7 % digitálních kupujících v USA. Tento trend naznačuje, že interaktivní formy e-commerce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Rekordní rok pro martech, ad tech a digitální obsah: Konsolidace na vzestupu
3 min. doba čtení

Rekordní rok pro martech, ad tech a digitální obsah: Konsolidace na vzestupu

Rok 2024 byl přelomovým obdobím pro digitální marketing, reklamní technologie a digitální obsah. Fúze a akvizice v těchto sektorech dosáhly nejvyššího počtu za posledních pět let, což naznačuje silnou investiční aktivitu a zvýšený zájem o technologické inovace. Firmy se strategicky spojovaly, aby si upevnily svou tržní pozici, rozšířily technologická portfolia a reagovaly na rostoucí požadavky […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+