Banner je reklamní prvek, který se používá na webových stránkách. Zpravidla se umísťuje blízko okraje obrazovky jako obrázek nebo animace. Stále tvoří jednu z nejčastějších forem reklamy na internetu. Tyto bannery umísťují inzerenti na stránky publisherů, kterým za to platí. Jakým způsobem se vyplácí odměna, je už individuální. Mohou platit za imprese, tedy za zobrazení, ale také za kliknutí, což se označuje pojmem PPC, tedy platba za proklik.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]