2 min. doba čtení

Amazon zlepšuje integrované řízení pomocí AI

Společnost Publicis Commerce představila nový nástroj umělé inteligence ALAN. Nástroj využívá různé modely umělé inteligence včetně Open AI, Stable Diffusion, Bard a Midjourney. Jeho cílem je poskytnout konkurenční výhodu v oblasti eRetail a maloobchodních médií.

Amazon zlepšuje integrované řízení pomocí AI
Zdroj: Depositphotos

Systém ALAN je schopen číst, chápat, ukládat, třídit a interpretovat velké množství informací. Ve spojení s pokročilými vizualizačními a analytickými technologiemi a schopností integrace s PowerBI umožňuje značkám a týmu Publicis Commerce být flexibilnější a rychleji se rozhodovat o strategiích eRetail. Nástroj se používá na platformě Amazon a plánuje se jeho rozšíření na další weby.

“Umělá inteligence představuje konkurenční výhodu, jakou jsme nikdy předtím neměli, a představuje nový “Den 1″, jak s oblibou zdůrazňoval Jeff Bezos ve svém dopise akcionářům v roce 1997. Dnes se nacházíme ve Španělsku, pro společnost Amazon a celý ekosystém e-commerce, v novém dni 1,” komentoval spuštění José Luis Ferrero, generální ředitel Publicis Commerce ve Španělsku a Portugalsku.

Společnost Publicis Groupe SA působí v reklamním průmyslu. Mezi její služby patří řízení vztahů se zákazníky, přímý marketing, podpora prodeje, řízení akcí, vztahy s veřejností a firemní, multikulturní a finanční komunikace. Publicis Commerce se snaží změnit tradice v oblasti maloobchodních médií a vytvářet nové příležitosti v oblasti elektronického obchodu. Pomocí systému ALAN chce optimalizovat provozní efektivitu a přispívat k vytváření správných strategií a informovaných rozhodnutí.

Název ALAN znamená Autonomous Learning AI Network a je poctou Alanu Turingovi, otci moderní výpočetní techniky a umělé inteligence.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Červen přál online objednávkám služeb
2 min. doba čtení

Červen přál online objednávkám služeb

Nákup služeb v online prostředí provedlo nejvíce spotřebitelů v dosavadním průběhu roku. Podle pravidelného výzkumu Asociace pro elektronickou komerci (APEK) to v červnu bylo více než 28 % internetových uživatelů. V předchozích měsících byla obvyklá hodnota o tři až čtyři procentní body nižší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+