2 min. doba čtení

Amazon zlepšuje integrované řízení pomocí AI

Společnost Publicis Commerce představila nový nástroj umělé inteligence ALAN. Nástroj využívá různé modely umělé inteligence včetně Open AI, Stable Diffusion, Bard a Midjourney. Jeho cílem je poskytnout konkurenční výhodu v oblasti eRetail a maloobchodních médií.

Amazon zlepšuje integrované řízení pomocí AI
Zdroj: Depositphotos

Systém ALAN je schopen číst, chápat, ukládat, třídit a interpretovat velké množství informací. Ve spojení s pokročilými vizualizačními a analytickými technologiemi a schopností integrace s PowerBI umožňuje značkám a týmu Publicis Commerce být flexibilnější a rychleji se rozhodovat o strategiích eRetail. Nástroj se používá na platformě Amazon a plánuje se jeho rozšíření na další weby.

„Umělá inteligence představuje konkurenční výhodu, jakou jsme nikdy předtím neměli, a představuje nový „Den 1″, jak s oblibou zdůrazňoval Jeff Bezos ve svém dopise akcionářům v roce 1997. Dnes se nacházíme ve Španělsku, pro společnost Amazon a celý ekosystém e-commerce, v novém dni 1,“ komentoval spuštění José Luis Ferrero, generální ředitel Publicis Commerce ve Španělsku a Portugalsku.

Společnost Publicis Groupe SA působí v reklamním průmyslu. Mezi její služby patří řízení vztahů se zákazníky, přímý marketing, podpora prodeje, řízení akcí, vztahy s veřejností a firemní, multikulturní a finanční komunikace. Publicis Commerce se snaží změnit tradice v oblasti maloobchodních médií a vytvářet nové příležitosti v oblasti elektronického obchodu. Pomocí systému ALAN chce optimalizovat provozní efektivitu a přispívat k vytváření správných strategií a informovaných rozhodnutí.

Název ALAN znamená Autonomous Learning AI Network a je poctou Alanu Turingovi, otci moderní výpočetní techniky a umělé inteligence.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO se změnilo. Jste připraveni?
3 min. doba čtení

SEO se změnilo. Jste připraveni?

Vaši konkurenti už bodují na ChatGPT, Redditu a v AI vyhledávačích, zatímco vy stále budujete zpětné odkazy a optimalizujete pro Google. Mladší uživatelé dnes začínají hledat informace na sociálních sítích, nikoliv v tradičních vyhledávačích. Pokud vaše SEO strategie nefunguje i mimo Google, uniká vám zásadní změna v tom, jak lidé skutečně vyhledávají informace.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam
4 min. doba čtení

Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam

E-mailová kampaň může být perfektní, a přesto skončí ve spamu. Až 95 % odesílatelů e-mailů je podle statistik společnosti Mailkit technicky vnímáno jako spammeři. Proč? Protože jim chybí reputace, technické nastavení a relevantní databáze. I legitimní firmy tak často končí ve spamu. Důvodem může být špatná reputace odesílatele, přeplněná databáze nebo chybějící technické nastavení. Tuto […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge