2min. doba čtení

Alza přichází s novou kampaní: plaťte kartou Visa a získejte AlzaPlus+

Při nákupu zboží v mobilní aplikaci a platbě kreditní kartou Visa nabízí Alza čtyřměsíční členství v AlzaPlus+ zdarma.

Alza přichází s novou kampaní: plaťte kartou Visa a získejte AlzaPlus+

Členství AlzaPlus+ na čtyři měsíce

Alza přišla s nabídkou pro držitele karet Visa. Pokud během září nakoupí v aplikaci e-shopu zboží alespoň za jedno euro a zaplatí za něj online platební kartou, získají k objednávce automaticky čtyřměsíční členství v AlzaPlus+ zdarma. Až do Vánoc mohou zákazníci získat na veškeré zboží dopravu zdarma.

Doručení zdarma platí v rámci tohoto členského programu pro objednávky do všech více než 1 400 AlzaBoxů, poboček a AlzaPointů a do všech partnerských odběrných míst.

“Vánoce jsou pro mnoho zákazníků finančně náročným obdobím a my si to uvědomujeme. Všichni chceme o Vánocích udělat radost svým blízkým, ale zároveň chceme nakupovat výhodně. Náklady na doručení jsou pak pro mnoho zákazníků klíčové. Právě pro ně je určena služba AlzaPlus+, která šetří nejen peníze za doručení, ale také čas. Zákazníci nemusí ztrácet čas v kamenných obchodech, ale mohou ho věnovat svým blízkým nebo sobě,” říká Petr Beňa, místopředseda představenstva Alzy.

Věrnostní program AlzaPlus+ nabízí za měsíční paušální poplatek 1 euro doručení zdarma do téměř 15 000 prodejen. Odráží také rostoucí oblibu osobního vyzvednutí objednávky v AlzaBoxech a na pobočkách, které v současné době volí více než 80 % zákazníků e-shopu. Doplňuje ji služba “Objednejte do půlnoci, ráno to máte”, která nabízí expresní doručení do AlzaBoxů.

Credit: MediaGuru

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+