2 min. doba čtení

Alza přichází s novou kampaní: plaťte kartou Visa a získejte AlzaPlus+

Při nákupu zboží v mobilní aplikaci a platbě kreditní kartou Visa nabízí Alza čtyřměsíční členství v AlzaPlus+ zdarma.

Alza přichází s novou kampaní: plaťte kartou Visa a získejte AlzaPlus+

Členství AlzaPlus+ na čtyři měsíce

Alza přišla s nabídkou pro držitele karet Visa. Pokud během září nakoupí v aplikaci e-shopu zboží alespoň za jedno euro a zaplatí za něj online platební kartou, získají k objednávce automaticky čtyřměsíční členství v AlzaPlus+ zdarma. Až do Vánoc mohou zákazníci získat na veškeré zboží dopravu zdarma.

Doručení zdarma platí v rámci tohoto členského programu pro objednávky do všech více než 1 400 AlzaBoxů, poboček a AlzaPointů a do všech partnerských odběrných míst.

„Vánoce jsou pro mnoho zákazníků finančně náročným obdobím a my si to uvědomujeme. Všichni chceme o Vánocích udělat radost svým blízkým, ale zároveň chceme nakupovat výhodně. Náklady na doručení jsou pak pro mnoho zákazníků klíčové. Právě pro ně je určena služba AlzaPlus+, která šetří nejen peníze za doručení, ale také čas. Zákazníci nemusí ztrácet čas v kamenných obchodech, ale mohou ho věnovat svým blízkým nebo sobě,“ říká Petr Beňa, místopředseda představenstva Alzy.

Věrnostní program AlzaPlus+ nabízí za měsíční paušální poplatek 1 euro doručení zdarma do téměř 15 000 prodejen. Odráží také rostoucí oblibu osobního vyzvednutí objednávky v AlzaBoxech a na pobočkách, které v současné době volí více než 80 % zákazníků e-shopu. Doplňuje ji služba „Objednejte do půlnoci, ráno to máte“, která nabízí expresní doručení do AlzaBoxů.

Credit: MediaGuru

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech
5 min. doba čtení

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech

Kdo z nás si alespoň jednou nezkrátil čekání hrou na mobilu? V roce 2025 patří digitální hry – ať už na telefonu, konzoli nebo počítači – mezi nejoblíbenější formy trávení času online. Z pohledu reklamy jsou ale stále nedoceněné. Přestože mladší generace tráví hraním desítky minut denně, značky jim věnují jen zlomek svých rozpočtů. A […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů
7 min. doba čtení

isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů

Kvůli tlaku globálních hráčů z Asie a rozmachu online tržišť se prostředí e-commerce ve střední Evropě dynamicky mění. Mnoha internetovým obchodům hrozí zánik a ve hře zůstává ten, kdo se přizpůsobí. Rozhodující konkurenční výhodou se stává logistika. isklad, technologický lídr mezi fulfillment centry, proto přichází s přelomovými inovacemi, které mohou zamíchat kartami celého odvětví.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+