2 min. doba čtení

Alza přichází s novou kampaní: plaťte kartou Visa a získejte AlzaPlus+

Při nákupu zboží v mobilní aplikaci a platbě kreditní kartou Visa nabízí Alza čtyřměsíční členství v AlzaPlus+ zdarma.

Alza přichází s novou kampaní: plaťte kartou Visa a získejte AlzaPlus+

Členství AlzaPlus+ na čtyři měsíce

Alza přišla s nabídkou pro držitele karet Visa. Pokud během září nakoupí v aplikaci e-shopu zboží alespoň za jedno euro a zaplatí za něj online platební kartou, získají k objednávce automaticky čtyřměsíční členství v AlzaPlus+ zdarma. Až do Vánoc mohou zákazníci získat na veškeré zboží dopravu zdarma.

Doručení zdarma platí v rámci tohoto členského programu pro objednávky do všech více než 1 400 AlzaBoxů, poboček a AlzaPointů a do všech partnerských odběrných míst.

„Vánoce jsou pro mnoho zákazníků finančně náročným obdobím a my si to uvědomujeme. Všichni chceme o Vánocích udělat radost svým blízkým, ale zároveň chceme nakupovat výhodně. Náklady na doručení jsou pak pro mnoho zákazníků klíčové. Právě pro ně je určena služba AlzaPlus+, která šetří nejen peníze za doručení, ale také čas. Zákazníci nemusí ztrácet čas v kamenných obchodech, ale mohou ho věnovat svým blízkým nebo sobě,“ říká Petr Beňa, místopředseda představenstva Alzy.

Věrnostní program AlzaPlus+ nabízí za měsíční paušální poplatek 1 euro doručení zdarma do téměř 15 000 prodejen. Odráží také rostoucí oblibu osobního vyzvednutí objednávky v AlzaBoxech a na pobočkách, které v současné době volí více než 80 % zákazníků e-shopu. Doplňuje ji služba „Objednejte do půlnoci, ráno to máte“, která nabízí expresní doručení do AlzaBoxů.

Credit: MediaGuru

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO se změnilo. Jste připraveni?
3 min. doba čtení

SEO se změnilo. Jste připraveni?

Vaši konkurenti už bodují na ChatGPT, Redditu a v AI vyhledávačích, zatímco vy stále budujete zpětné odkazy a optimalizujete pro Google. Mladší uživatelé dnes začínají hledat informace na sociálních sítích, nikoliv v tradičních vyhledávačích. Pokud vaše SEO strategie nefunguje i mimo Google, uniká vám zásadní změna v tom, jak lidé skutečně vyhledávají informace.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam
4 min. doba čtení

Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam

E-mailová kampaň může být perfektní, a přesto skončí ve spamu. Až 95 % odesílatelů e-mailů je podle statistik společnosti Mailkit technicky vnímáno jako spammeři. Proč? Protože jim chybí reputace, technické nastavení a relevantní databáze. I legitimní firmy tak často končí ve spamu. Důvodem může být špatná reputace odesílatele, přeplněná databáze nebo chybějící technické nastavení. Tuto […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge