Aldi je dobře známý svou diskontní nabídkou a důrazem na slevy. V bazarové kategorii prodává nejen potraviny, ale také non-food produkty a ty se každý týden obměňují. Sortiment nepotravinářských výrobků bude nově k dispozici také online.
Rozšíření omnichannel strategie
Diskontní řetězec již v loňském roce testoval online prodej a doručování potravin. Nyní chce opět rozšířit svůj online kanál o bazarové produkty. Nabídka produktů bude zahrnovat kategorie pro kutily, zahrádkáře, hračky, domácnost, volný čas, sport a malé spotřebiče.
Spuštění internetového obchodu je krokem vpřed v rámci omnichannel strategie společnosti. V rámci příprav na spuštění zahájila společnost nábor nového týmu pro e-commerce. Tento tým bude řídit každodenní činnosti spojené s novou službou online bazaru.
40 nových supermarketů
Podle vyjádření společnosti je Aldi ve Španělsku mimořádně oblíbený. V současnosti jeho nabídku využívá více než 6 milionů španělských rodin a těší se stále větší popularitě. Kromě expanze na internetu plánuje Aldi ještě letos otevřít více než 40 supermarketů.