3min. doba čtení

Affiliate síť Dognet vydává novou knihu 55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop

Společně s 50 autory připravila Affiliate síť Dognet knihu 55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop. Věnuje se komplexnímu pohledu na internetový prodej a je určena začátečníkům i pokročilým. Určitě by ji neměl vynechat žádný majitel e-shopu nebo e-commerce marketér.

Affiliate síť Dognet vydává novou knihu 55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop

? Ukázkové PDF a další informace naleznete na 55tipu.cz

V pořadí jde již o 7. titul vydaný sítí Dognet

Po úspěšných publikacích, které rozebíraly různé sféry online marketingu, se nejnovější titul zaměřuje na e-commerce a e-shopy. Kniha tak spojuje několik marketingových profesionálů do jednoho celku. Do knihy přispělo svými postřehy až 50 autorů ze 34 firem. A navíc nejde o žádné zelenáče – autoři dohromady mají celkem 524 let zkušeností.

 Pomalu doznívající koronakrize ukázala, jak je online prodej důležitý. Představuje nový distribuční kanál, bez něhož by byly uplynulé dva roky pro mnohé firmy přímo devastační.

Právě abnormální růst z let 2020 a 2021 byl příčinou toho, že v posledních měsících vidíme mírný meziroční pokles celého e-commerce. I když přichází vychladnutí, trend je jasný. Nepochybně budou e-commerce a online prodej stále důležitější složkou nakupování.

Vzdělávání je pro úspěch podnikatele klíčové

„V affiliate síti Dognet se věnujeme vzdělávání již od počátku. I proto jsme rádi, že vydáváme v pořadí již sedmou knihu, a to právě pro e-shopy a e-commerce,“ konstatuje Štefan Polgári, Managing Director sítě Dognet, dlouhodobý iniciátor a koordinátor knižních publikací.

S vydáváním knih začali již v roce 2016. Od té doby přinesli na trh knihy o affiliate marketingu, online marketingu či titul pro blogery. Předali tak cenné know-how tisícům podnikatelů, kteří působí na internetu, ale i mimo něj.

„Na naše knihy máme skvělé recenze. Stačí se podívat na e-shopy Martinus či Panta Rhei. Tolik čtenářů se nemůže mýlit,“ s úsměvem dodává Štefan.

50 autorů v jedné knize

Dognet při vydávání knih pravidelně zapojuje do tvorby obsahu desítky autorů. Cíl je jednoduchý – připravit co nejkvalitnější obsah.

„Pokud knihu píše jeden autor a snaží se obsáhnout široké téma, zákonitě utrpí kvalita detailů. Ale pokud má jeden expert na starosti jen jednu kapitolu, dokáže se naplno soustředit právě na odbornost. To je přidaná hodnota našich knih,” vysvětluje Polgári. I kniha 55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop kombinuje desítky autorů. Nakonec zpracovali 55 kapitol na téměř 600 stranách.

V neposlední řadě dbají i na aktuálnost, jelikož téma online marketingu se vyvíjí téměř v reálném čase. Právě proto je obsah při vydání starý maximálně několik měsíců a často se věk obsahu počítá spíše na týdny než roky.

Knihu naleznete ve všech knihkupectvích a na www.dognet.store od 11. května 2022.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
7min. doba čtení

E-commerce day 2023 – největší moravská konference se blíží

Po 5 měsících je tu další ročník největší moravské konference pro e-shopy. Podzimní E-commerce day byl velmi úspěšný a inspirativní. O čem bude řeč tentokrát? O stále přítomné ekonomické krizi, příchodu umělé inteligence, o změnách v analytice a o mnoha dalších aktuálních tématech, která rozhodně změní budoucnost celého oboru e-commerce. Jak? Pojďme na to společně […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
5min. doba čtení

Jak spolu souvisí profesionální fotografie a marketing?

Jste přesvědčeni, že investice do marketingových fotografií od profesionála jsou vyhozené peníze? Naše dlouholeté zkušenosti s budováním značek nás jen utvrdily v přesvědčení, že tomu tak není. Naopak, je to jedna z nejlepších investic, kterou můžete pro svou značku udělat, pokud chcete na zákazníky udělat skvělý první dojem a zároveň si vybudovat důvěryhodnost.

Dušan Paulovič Dušan Paulovič
Copywriter & UI Designer
Přečíst článek
11min. doba čtení

Lovebrand: buďte sami sebou a budou vás milovat

Láska je ten nejjedinečnější cit, který nás v životě provází. Je synonymem citové vazby k blízké osobě, věci nebo myšlence, se kterou se ztotožňujeme. I ve světě obchodu je možné vybudovat si loajální vztah se zákazníky, ale láska nevzniká automaticky. Je důležité trpělivě budovat vztah a zvolit správný vizuální styl pro vaši značku.

Adam Kovaľ Adam Kovaľ
Graphic Designer, High5 Studio
Přečíst článek