5 min. doba čtení

9 aplikací pro e-shopy, které stojí tisíce, ale v Shopify jsou za pár eur

Programovací práce jsou zpravidla finančně náročné. U e-shopu to platí dvojnásob. Některé komplexní automatizace procesů vás mohou vyjít i na 50 tisíc eur!

Martin Bartl Martin Bartl
Content Marketing Manager, Dexfinity
9 aplikací pro e-shopy, které stojí tisíce, ale v Shopify jsou za pár eur
Zdroj: Envato

Jako řešení se nabízí e-shopová platforma Shopify. Její součástí je rozsáhlý balíček aplikací, který tyto problémy řeší za zlomek ceny. Vybrali jsme 9 těch nejlepších, díky kterým můžete ušetřit tisíce eur.

Potřebujete zautomatizovat pricing, logistické procesy či celou zákaznickou podporu? S těmito Shopify aplikacemi žádný problém. Zbavte se nekonečného programování a získejte více času na samotný byznys.

9 nejlepších Shopify aplikací

1. Bold Custom Pricing: Wholesale & B2B

  • Funkcionalita: Bold Custom Pricing umožňuje vytvářet různé cenové úrovně pro B2B zákazníky, což znamená, že pro každou zákaznickou skupinu můžete nastavit jinou cenu. Tato aplikace umožňuje:
    • Různé cenové vrstvy na základě typu zákazníka (např. retailový, velkoobchodní, VIP).
    • Automatické přizpůsobení cen dle množství objednaných kusů.
    • Vytváření jedinečných cenových pravidel pro konkrétní zákazníky nebo produkty.
  • Cena aplikace: Od 37 € měsíčně.
  • Odhadované náklady na vývoj na míru: 9 000 € – 18 000 €.
  • Odkaz: Bold Custom Pricing

2. BookThatApp

  • Funkcionalita: BookThatApp poskytuje komplexní rezervační systém, který je ideální pro prodej produktů a služeb, které vyžadují časovou rezervaci. Funkce zahrnují:
    • Zprávu dostupnosti a kalendáře pro jednotlivé produkty.
    • Možnosti rezervace pro různé typy služeb (např. kurzy, workshopy, pronájem produktů).
    • Automatické e-mailové připomínky pro zákazníky.
    • Přizpůsobitelné časové bloky pro rezervace, což umožňuje flexibilitu v rámci pracovní doby nebo doby pronájmu.
  • Cena aplikace: Od 18 € měsíčně.
  • Odhadované náklady na vývoj na míru: 14 000 € – 28 000 €.
  • Odkaz: BookThatApp

3. Recharge Subscriptions

  • Funkcionalita: Recharge Subscriptions umožňuje prodej předplatných, kde zákazníci mohou nastavit opakující se objednávky produktů. Vlastnosti aplikace:
    • Možnost konfigurace opakujících se platebních cyklů (týdně, měsíčně, kvartálně).
    • Automatická správa předplatitelů, včetně možnosti pozastavit nebo zrušit předplatné.
    • Přizpůsobení předplatitelských plánů pro různé skupiny produktů.
    • Integrace s jinými aplikacemi pro lepší personalizaci předplatného.
  • Cena aplikace: Od 93 € měsíčně.
  • Odhadované náklady na vývoj na míru: 19 000 € – 37 000 €.
  • Odkaz: Recharge Subscriptions

4. Locksmith

  • Funkcionalita: Locksmith umožňuje kontrolovat přístup ke specifickým produktům, stránkám nebo sekcím e-shopu. Možnosti zahrnují:
    • Přístupová práva založená na zákaznických skupinách nebo hesle.
    • Omezení přístupu pro určité geografické lokality.
    • Speciální omezení pro specifické produkty nebo kategorie.
    • Možnost vytvořit „exkluzivní“ obsah pouze pro VIP zákazníky nebo velkoobchodní klienty.
  • Cena aplikace: Od 8 € do 93 € měsíčně.
  • Odhadované náklady na vývoj na míru: 4 500 € – 14 000 €.
  • Odkaz: Locksmith

5. Wholesale Club

  • Funkcionalita: Wholesale Club umožňuje vytvářet ceníky pro velkoobchodní zákazníky a nabízí různé výhody, jako:
    • Nastavení specifických cen pro velkoobchodní zákazníky, které se odlišují od maloobchodních cen.
    • Možnost skrýt určité produkty, které jsou určeny pouze pro velkoobchodní zákazníky.
    • Konfigurace minimálního množství objednávky pro B2B segment.
    • Jednoduchý a přehledný systém objednávání pro velkoobchodní zákazníky.
  • Cena aplikace: Od 25 € měsíčně.
  • Odhadované náklady na vývoj na míru: 9 000 € – 23 000 €.
  • Odkaz: Wholesale Club

6. Gorgias – Customer Support

  • Funkcionalita: Gorgias je komplexní systém pro zákaznickou podporu, který umožňuje centralizovat veškerou komunikaci. Hlavní funkce:
    • Integrace se sociálními sítěmi, e-mailem a live chatem, což umožňuje jednotnou komunikaci se zákazníky.
    • Automatizace odpovědí na běžné otázky a nastavení FAQ, což šetří čas.
    • Správa tiketů a jednoduchý systém pro třídění a zodpovězení dotazů zákazníků.
    • Možnost propojení s objednávkami a produkty v Shopify, což zjednodušuje řešení reklamací nebo otázek týkajících se objednávek.
  • Cena aplikace: Od 9 € měsíčně.
  • Odhadované náklady na vývoj na míru: 19 000 € – 46 000 €.
  • Odkaz: Gorgias

7. Advanced Shipping Rules

  • Funkcionalita: Advanced Shipping Rules umožňuje komplexně nastavit přepravní poplatky na základě různých kritérií. Funkce:
    • Definování specifických přepravních pravidel na základě hmotnosti, typu produktu nebo destinace.
    • Možnost nastavit různé přepravní sazby pro jednotlivé produkty nebo kategorie.
    • Flexibilní nastavení přepravného podle zemí a regionů.
    • Integrace s více dopravci a možnost nastavit přizpůsobené možnosti doručení.
  • Cena aplikace: Od 9 € měsíčně.
  • Odhadované náklady na vývoj na míru: 9 000 € – 18 000 €.
  • Odkaz: Advanced Shipping Rules

8. Back in Stock: Restock Alerts

  • Funkcionalita: Aplikace umožňuje zákazníkům přihlásit se na upozornění o naskladnění.
    • Automatické zasílání upozornění, když je produkt opět dostupný.
    • Možnost přizpůsobit zprávy a upozornění, které zákazníci obdrží.
    • Reportování a analytiku, které ukazují, o které produkty byl největší zájem i během vyprodání.
  • Cena aplikace: Od 18 € měsíčně.
  • Odhadované náklady na vývoj na míru: 4 500 € – 9 000 €.
  • Odkaz: Back in Stock

9. Shopify Flow

  • Funkcionalita: Shopify Flow umožňuje automatizaci obchodních procesů v Shopify. Funkce zahrnují:
    • Automatické spouštění pracovních procesů, jako jsou notifikace, inventarizace a sledování stavu objednávek.
    • Připojení s jinými aplikacemi pro přehlednou správu úloh a procesů.
    • Možnost vytvořit vlastní pracovní postupy bez nutnosti kódování, což zvyšuje efektivitu eshopu.
  • Cena aplikace: Bezplatná pro Advanced a Plus plány.
  • Odhadované náklady na vývoj na míru: 20 000 € – 50 000 €.
  • Odkaz: Shopify Flow
Sdílet článek
Martin Bartl
Content Marketing Manager, Dexfinity
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Aukce unikátních .sk domén pokračují od 15. ledna
1 min. doba čtení

Aukce unikátních .sk domén pokračují od 15. ledna

Dne 15. ledna spouští společnost SK-NIC druhé kolo aukcí 1- a 2-znakových .sk domén! Domény jako a.sk, 1.sk nebo bb.sk už mají majitele po prvním kole. 0.sk, x.sk, at.sk a další však stále zůstávají ve hře pro další aukce. Podívejte se na seznam domén, ze kterých budeme vybírat v nadcházejícím kole. Nezmeškejte příležitost stát se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Doména jako základ úspěchu: Co by měli vědět podnikatelé v e-commerce?
6 min. doba čtení

Doména jako základ úspěchu: Co by měli vědět podnikatelé v e-commerce?

Výběr správné domény je klíčem k budování silné značky a důvěryhodnosti v očích zákazníků. Přemýšleli jste někdy nad tím, proč je .sk stále první volbou Slováků? V rozhovoru s Petrem Bírem ze společnosti SK-NIC se dozvíte například i to, jak si zajistit krátkou a zapamatovatelnou adresu a podíváme se také na doménové aukce.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Jak na přechod z kamenné prodejny do onlinu ve 4 krocích
5 min. doba čtení

Jak na přechod z kamenné prodejny do onlinu ve 4 krocích

Přechod z kamenného obchodu do světa e-commerce může být pro mnohé podnikatele náročný. Když se na nás v agentuře Murza obrátil klient s vizí vstoupit do online prostředí se svou lékárnou, věděli jsme, že nás čeká výzva, která bude vyžadovat nejen technické znalosti, ale i detailní pochopení specifik farmaceutického segmentu. Jako agentura se zkušenostmi s […]

Martin Murza Martin Murza
Riaditeľ agentúry Murza
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+