1 min. doba čtení

65 % evropských retailerů potřebovalo finanční pomoc

Dvě třetiny online retailerů v Evropě potřebovalo za poslední dva roky extra pomoc s financováním.

https://ecommercenews.eu/wp-content/uploads/2020/05/reasons_for_loan_ecommerce.png

Půjčky poskytnuté po vypuknutí pandemie nového koronaviru nejsou v této statistice zahrnuté. Online maloobchodníci nejvíce potřebují půjčku na nákup vybavení. 

Většina obchodníků čekala na financování 3 až 4 týdny. Pro menší společnosti působící v oblasti e-commerce je důležitým faktorem při získání půjček na opravu vybavení, doplnění zásob nebo navýšení počtu zaměstnanců před svátky rychlost.

Pravdou ale je, že podstatná část obchodníků (24,6 %) musela na finanční prostředky čekat 3 až 4 týdny, další část (21,7 %) musela čekat 1 až 2 měsíce. Studie ukázala, že 6 % všech respondentů muselo na půjčku počkat dokonce 5 až 6 měsíců.

 

 

 

Sdílet článek
Ján Janoštiak

News Editor Ecommerce Bridge

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly
4 min. doba čtení

Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly

Rok 2025 přináší nenápadné, ale zásadní změny v digitálním chování zákazníků. Nejnovější zpráva od Contentsquare mapuje chování uživatelů na 6 000 webech a potvrzuje, že v roce 2025 už nejde jen o to, kolik lidí na web přijde, ale jak moc se jim tam chce zůstat. Cesta od první návštěvy po opakovaný nákup je dnes nepředvídatelná. […]

Přečíst článek
Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment
4 min. doba čtení

Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment

Malé a střední podniky (tzv. SMB – small and mid-sized businesses) často tvoří páteř ekonomiky, přesto jsou v marketingových rozpočtech mnoha firem na okraji. Nová studie společností Intuit a EMARKETER odhaluje, že právě SMB segment představuje obrovský, ale nedostatečně využitý potenciál pro růst B2B i e-commerce firem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+