1 min. doba čtení

4Home prodává vlastní produkty za miliony. Je to cesta k vyšší marži? (Jan Skalický, 4Home)

Prodej vlastních produktů ve světě marketplace bude stále klíčovější. O to více, pokud chcete skutečně uspět nebo posouvat své podnikání vpřed. Kdy začali řešit vlastní produkty ve společnosti 4Home, jak hledají výrobce a zda se spoléhají při zavádění nových produktů na vlastní marketingovou sílu, nám prozradil Jan Skalický, Marketing & Sales Director 4Home.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:24 V jaké je momentálně kondici 4Home?
  • 04:13 Kdy začali řešit vlastní produkty?
  • 06:27 Podle čeho si vybírají produkty pod vlastní značku?
  • 09:17 Jak hledají výrobce?
  • 12:35 Přizpůsobují si produkty podle sebe?
  • 17:33 Kdy se vyplatí investovat do vlastního designu?
  • 19:49 Spoléhají se při zavádění nových produktů na vlastní marketingovou sílu?
  • 22:49 Co by doporučil e-shopu, který je reseller?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+